Холодні дзвінки: основні техніки

Холодні дзвінки — майстер-клас. Техніка холодних дзвінків. Робота по скрипту без професійної підготовки.

Майстер-клас: холодні дзвінки з використанням техніки маніпуляцій

Як завалити холодний дзвінок і втратити клієнта?

Холодний дзвінок — отримуй задоволення від процесу

Як правильно робити холодні дзвінки: секрети професіоналів

Холодні дзвінки — це ефективна техніка продажів по телефону для просування послуг компанії і залучення нових клієнтів. Успіх даної процедури буде прямо залежати від самого продавця, його підготовленості та навичок. Техніка холодних дзвінків — що це таке, знає кожен, хто працює в продажах, проте далеко не всі можуть похвалитися, що володіють цією майстерністю. Технологія успішного «обдзвону» начебто проста, але осягнути цю науку вдається лише одиницям.

Потрібно розуміти, що установка контакту з незнайомим споживачем має безліч тонкощів, недотримання яких не тільки ніяк не допоможе розширити клієнтську базу, а й здатне відлякати людини, залишивши не найприємніші враження про компанію. Що означають холодні дзвінки для людини по ту сторону телефонної трубки? Нетактовне нав’язування товару і марна трата часу. Це якщо продавець не знає, як правильно «робити» розмову.

Хочете, щоб ваші холодні продажу по телефону дійсно працювали, представляючи продукцію фірми у вигідному світлі? Тоді пропонуємо ознайомитися з декількома методами, прийомами і прикладами, як зацікавити клієнта.

шукаємо привід

Холодний дзвінок потрібно готувати, планувати і навіть репетирувати подібно публічних промовах. Краще підготуватися заздалегідь, інакше шанси налагодити потрібний контакт з абсолютно незнайомою людиною будуть вкрай малі. Постарайтеся перед зверненням до компанії зібрати різні дані про її функціонування. Наприклад, поспілкуйтеся з представником відділу обслуговування, щоб дізнатися, які пропозиції вони роблять своїм замовникам.

Вдалим приводом може послужити обговорення статей на вебсайті організації або інших інформаційних порталах. Вивчіть матеріали та інтерв’ю, щоб мати можливість поговорити з співробітником особисто.

Головне — не нав’язуватися

Розмова по телефону передбачає виключно слуховий контакт, тому велике значення має голос і впевненість. Посміхайтеся і говорите спокійно: це дозволить розташувати майбутнього клієнта до себе.

Як почати розмову правильно? Назвіть своє ім’я і уявіть компанію. Уникайте фраз а-ля «Ми вам пропонуємо …». Слухач тут же розцінить це як «Ми хочемо, щоб ви купили …». Набагато ефективніше пояснити, чим займається фірма, а потім запитати, наскільки цікава така діяльність людини на лінії.

До речі, про шаблонні висловлювання в дусі «Ви ні за що не зможете відмовитися від моєї пропозиції …» теж краще забути.

проявляйте повагу

Якщо ваші товари і послуги насправді актуальні для компанії, з якою ви плануєте зв’язатися, напевно вона вже має свого постачальника аналогічної продукції. Ніколи не варто ставити вибір співрозмовника під сумнів або негативно відгукуватися про конкурентів. Тиск є образливим і просто дратує.

Поцікавтеся, чи все влаштовує клієнта в роботі з нинішнім постачальником. Це дасть можливість промацати грунт і зрозуміти, які реальні перспективи.

Що робити з негативом

Якщо холодний дзвінок несподіваний, не варто хвилюватися, зіткнувшись з небажанням клієнта йти на контакт. Іноді причиною тому — відсутність часу. Отримавши відмову, відкиньте презентацію і монолог про переваги співпраці. Призначте особисту зустріч в зручний для співрозмовника день. Це тут же включить потенційного споживача в розмову.

У разі чергового «ні» чемно попрощайтеся, але продовжуйте періодично зв’язуватися з компанією. Зрозуміло, це варто робити, коли ви точно знаєте, що ваші товари можуть зацікавити організацію. Перевага такої методики в тому, що з часом вас запам’ятають, а значить дзвінки перестануть бути холодними.

Дотримуйтесь вищеперелічені нехитрі правила — і тоді все вийде!