Масове прагнення людей виглядати красиво і молодо набирає обертів з дуже великою швидкістю. Якщо раніше відвідувачами косметологічних кабінетів були, в основному, жінки з в’янучої або проблемною шкірою, то сьогодні все починають піклуватися про свою красу. Це і підлітки з проблемами камедонів і висипань, і молоді жінки, які роблять процедури пілінгу і обгортань, і жінки у віці, які проходять антивікові курси хімічного і лазерного пілінгу, і чоловіки, які приходять на процедури масажу. Мода на красу дає можливість бізнесменам розвивати саме цю сферу діяльності, тому бізнес план салону краси буде гарною підмогою для тих, хто розглядає варіант відкриття такого салону.

Відразу хочеться заспокоїти всіх, хто вважає, що салонів розвелося безліч, і ця осередок бізнесу вже зайнята. Нічого подібного. У таких країнах, як США або Італія їх в 20 разів більше, але, тим не менш, вони приносять прибуток своїм власникам.

Замислюючись про таке капіталовкладення, в першу чергу слід продумати, чи дійсно ви хочете отримувати хороший дохід або салон стане просто якісної іграшкою, місцем відпочинку і релаксації для себе або друзів. У будь-якому випадку готовий бізнес план вам знадобитися для того, щоб хоча б приблизно знати від якої суми відштовхуватися.

У цій статті розглянемо приклад бізнес плану в Москві. Створюючи свій план, вам необхідно буде скорегувати вартість послуг і оплату праці щодо вашого регіону. Так ви отримаєте готовий варіант для вашого міста.

Перші кроки

З чого ж почати? Як правило, в голові або дуже багато думок і ідей або їх немає взагалі. Перше, що необхідно зробити, це визначитися з ідеєю, стилем вашого закладу.

Ви можете за основу взяти класичний варіант зі стандартним набором процедур, а можете креативно підійти до створення салону, але для цього необхідно володіти знаннями в цій сфері, добре орієнтуватися в новинках і модних напрямках мистецтва краси.

Чим більше послуг ви збираєтеся надавати, тим більше кабінетів у вас має бути. Відповідно зростає площа салону. Але, чим більше салон, тим вище можливість отримати відчутний дохід. Для нормальної роботи слід розраховувати на метраж від 120 до 180 квадратних метрів.

В основному всі процедури умовно ділять на іміджеві, медичні та релаксаційні.

За імідж відповідатимуть перукарі, майстри манікюру, педикюру, пірсингу, татуажу і так далі.

Медична частина складається в косметичних процедурах різного характеру (усунення недоліків особи і фігури, антицелюлітні програми, омолодження і т. Д.). Це робота косметолога.

Релаксаційним процедурами, такими як масажі, СПА і таласотерапія, светотерапия і ароматерапія займаються в більшості своїй масажисти.

Подумайте, на яких процедурах ви хотіли б зробити акцент, що могло б стати «фішкою» вашого салону.

Місце

У бізнес-плані потрібно врахувати, що багато що залежить від розташування салону. Визначившись з місцем, вам необхідно досліджувати цей район на предмет наявності аналогічних закладів поблизу. Влаштуйте собі похід в кожен з них. Постарайтеся проаналізувати рівень цін, сервісу, кількість і якість послуг, що надаються, індивідуальні особливості конкурентів і їх завантаженість.

фінанси

Розраховуючи фінансову частину, в першу чергу слід врахувати рентабельність кожної процедури. Стрижка в середньому займає 40 хвилин, а косметична чистка зі стандартним набором масок близько 2х годин. У першому випадку необхідно врахувати витрати електроенергії під час роботи фена і іншої техніки для укладання волосся, вартість шампуню, лаку і т.д. У другому — вартість масок і інших косметологічних засобів. Так необхідно провести підрахунок кожної процедури. Зіставивши весь дохід і реальні витрати, ви зможете зрозуміти, який чистий прибуток зможе приносити місце перукаря, косметолога або масажиста.

приміщення

Деякі бізнесмени купують нерухомість, а деякі користуються орендою. Перевага, як правило, на стороні покупки, але орендоване приміщення також може чудово приносити дохід. Явним плюсом тут буде відсутність необхідності мати відразу величезну суму на купівлю приміщення, а можна вкладати гроші виключно в сам салон.

Чому вигідніше мати своє приміщення? По-перше, воно буде ваше незалежно від того, як піде справа далі. Навіть якщо бізнес прогорить, приміщення залишиться у вас. У своєму приміщенні можна дозволити більш дорогий і якісний ремонт, будь-яке перепланування і так далі, чого не станеш робити при знімному варіанті.

По-друге, під час оформлень маси різних дозволів і допусків прив’язка завжди йде до конкретної адреси, тому якщо вам доведеться переїхати, потрібно буде робити все заново. Ця затримка явно не кращим чином позначиться на роботі салону.

співробітники

Якщо розділити салони за способом їх роботи, то одні будуть відрізнятися мануальної спрямованістю, а інші — апаратної. Не забудьте про прибиральницях і менеджері, який буде «обличчям салону».

Завжди важливий правильний підбір якісного персоналу, але в першому випадку це життєво необхідно для салону. Тут все, що робить майстер, його професіоналізм і майстерність будуть запорукою постійного потоку клієнтів. Але хороший майстер може піти у відпустку, захворіти, почати працювати на дому. Відповідно ви відразу ж втратите клієнтуру і гроші.

З іншого боку апаратні методи більш сучасні і іноді більш ефективні. А хороші майстри завжди зможуть поєднувати роботу апаратом і руками. Це принесе додатковий комфорт вашим клієнтам і може стати родзинкою салону. Правда такі машини коштують не дешево, тому спочатку доведеться гарненько розщедритися на них.

розкрутка

Салон краси, швидкий розвиток якого неможлива без гарної розкрутки, обов’язково повинен враховувати цей момент. Як правило, презентація відбувається у вигляді можливості безкоштовно відвідати певні процедури в салоні. Саме зараз необхідно максимально задовольнити клієнта. Приблизно цей етап обходиться у 2000 у.е. і забезпечує новий салон клієнтурою на найближчий час.

вважаємо

Приблизно в салоні на 120 квадратних метрів має бути кілька допоміжних приміщень (згідно з нормами СЕС) — 26 кв.м., хол — 11 кв.м., зал для двох перукарів — 15 кв.м., манікюрний кабінет — 8 кв.м ., масажний кабінет 10 кв.м., кабінети корекції фігури, мезотерапії і пілінгу — по 12 кв.м. і солярій — 6 кв. м.

В результаті місячний дохід такого салону приблизно складе 30 000 у.о. Зарплата фахівцям — 12: 400 у.е. Комунальні послуги та інші витратні матеріали — 9500 у.о.Відповідно чистий прибуток складе близько 8100 у.о. в місяць.

Окупається такий салон приблизно за 2,5-4 роки, в залежності від наявності плати за оренду або її відсутності.