Ефективний бізнес-план перукарні
Як створити ефективний бізнес-план перукарні?
Перукарські послуги завжди користуються великим попитом серед населення. І навіть незважаючи на високу конкуренцію, бізнесменові-початківцю буде неважко зайняти свою нішу на ринку таких послуг і почати заробляти. Але в першу чергу потрібно скласти якісний бізнес-план відкриття перукарні, ретельно спланувати свої витрати і доходи, врахувати якомога більше важливих нюансів і поставити перед собою конкретні цілі.
З чого почати?
Перш ніж почати роботу над бізнес-планом по відкриттю перукарні, потрібно вирішити, яка форма ведення комерційної діяльності найкраще підійде. Найбільш оптимальний варіант — оформитися як індивідуальний підприємець. В такому випадку ви зможете не тільки уникнути зайвих труднощів з документацією і звітністю, а й заощадити на оплаті податків, які для ІП будуть набагато менше, ніж для ТОВ, ВАТ, ЗАТ та інших форм ведення комерційної діяльності.
Потім необхідно підготувати оглядовий розділ в своєму бізнес-плані на відкриття перукарні. У ньому слід приділити увагу таким пунктам:
- Опис підприємства. У цьому пункті ви вказуєте, на скільки посадочних місць розраховано заклад (3 жіночих крісла і 3 чоловічих, наприклад) і визначаєте графік його роботи (з 9:00 до 20:00, приміром).
- Опис послуг. У типовому бізнес-проект перукарні передбачаються такі послуги, як стандартні і модельні стрижки, створення зачісок, перефарбування волосся, іноді гоління. За бажанням цей список можна доповнити послугами майстра з манікюру та педикюру, а також візажиста.
- Аналіз ринку. Це один з найважливіших пунктів, якому слід приділити особливу увагу при складанні бізнес-плану по перукарні. У ньому ви вказуєте загальну інформацію про своїх конкурентів (кількість аналогічних закладів в вашому населеному пункті і окремому районі, їх приблизну відвідуваність, спектр пропонованих ними послуг і ін.).
- Необхідні документи. Для відкриття перукарні по бізнес-плану потрібно підготувати таку документацію, як дозволу СЕС та пожежного нагляду, а також сертифікат майстра-перукаря. Без цих паперів ви можете зіткнутися з серйозними неприємностями, якщо ваш заклад раптом захочуть перевірити представники різних органів місцевої влади.
облаштування приміщення
Складаючи бізнес-план для відкриття перукарні, необхідно вирішити, що для вас буде вигідніше — придбати нерухомість для її облаштування або ж взяти в оренду. Звичайно, якщо у вас немає достатньої суми, про перший варіант можна відразу забути. Але якщо ви маєте в своєму розпорядженні потрібну кількість грошей і готові викупити невелику квартиру на першому поверсі житлового будинку з її подальшим переведенням в нежитлове приміщення, то так буде набагато краще. У середньостроковій і довгостроковій перспективі ви зможете заощадити великі гроші на оренді. А якщо раптом ви вирішите закрити свій бізнес, то зможете продати нерухомість за вищою ціною іншим підприємцям.
При складанні бізнес-плану перукаря особливу увагу потрібно приділити і таким важливим деталям, як обстановка в робочому приміщенні, кількість обладнання в ньому, а також рівень кваліфікації персоналу. Слід оцінити свої фінансові можливості і вирішити, чи потрібно проводити ремонт або ж краще заощадити на цьому і обмежитися лише генеральним прибиранням. У зразку бізнес-плану перукарні часто буває зазначено, яке обладнання і в якій кількості повинно бути в наявності. Можна включити в нього такий список робочих пристосувань: крісла, раковини, дзеркала, полки для обладнання та інструментів, ножиці, гребінці, фени, а також витратні матеріали (шампуні, лаки, фарби для волосся і ін.).
Готовий бізнес-план по відкриттю перукарні повинен включати в себе і інформацію про робочому персоналі. Визначте, який варіант буде для вас найбільш зручним: найняти професіоналів і відразу ж встановити високі ціни на свої послуги або ж залучити новачків, які недавно закінчили курси, але вартість послуг залишити на одному рівні з цінами більшості конкурентів (або навіть нижче).
Скільки грошей потрібно вкласти в бізнес?
Тепер, коли ви вже хоча б приблизно знаєте, як скласти бізнес-план для перукарні, настав час подумати і про фінансові питання. Звичайно ж, цей вид комерційної діяльності вимагає певних стартових вкладень:
- Купівля приміщення — близько 2 млн руб. (Оренда — до 15-20 тис. Руб. На місяць).
- Устаткування — 200-300 тис. Руб.
- Заробітна плата персоналу — 30-40% від загальної виручки.
- Бухгалтерський аутсорсинг — близько 80-90 тис. Руб. на рік.
- Рекламні кампанії, друк листівок та оголошень — 30-40 тис. Руб.
Що стосується доходів, то в середньому один кваліфікований майстер обслуговує протягом робочого дня близько 5-7 клієнтів і приносить власнику установи чистий прибуток в розмірі близько 1500-2500 руб. на добу. Таким чином, найнявши шістьох майстрів, індивідуальний підприємець зможе отримувати щомісяця близько 60-80 тис. Руб. чистого прибутку.
Як правило, грошові вкладення в такий бізнес окупаються протягом 1.5-2 років. Тому перед тим, як відкрити перукарню і почати складати бізнес-план, слід твердо вирішити для себе, чи готові ви вкладати гроші в такий вид комерційної діяльності. Може бути, краще зайнятися іншою справою, яке швидше окупиться і почне приносити прибуток вже в перші місяці?
Добавить комментарий