Кілька слів про те, як скласти бізнес-план автосервісу

Ринок сервісного обслуговування автотранспортних засобів завжди залежав від двох чинників. Перший — це кількість автомобілів в тому чи іншому населеному пункті, а другий — їх якість. Тут слід уточнити, що старі машини з великим пробігом ламаються частіше, тому вимагають підвищеної уваги фахівців. Кількість автомобілів в нашій країні збільшується з кожним роком. Сьогодні транспортними засобами володіє більше 30 млн. Чоловік. Варто зазначити, що цей показник зростає з кожним роком.

Кілька слів про доцільність відкриття сервісу

Відкриття автосервісу, бізнес-план якого повинен бути чітким і продуманим, вимагає початкового аналізу інформації про те, яких видів бувають організації подібного типу. Ось їх основна класифікація:

  • Мережевий центр. Дана галузь в нашій країні розвинена несильно, згідно з даними статистики. Якщо бізнес-план автосервісу такого типу буде складено грамотно, то щомісячний прибуток при наявності середньої кількості клієнтів становитиме від 5000 до 7000 доларів. Перш ніж відкривати подібну організацію, слід досягти домовленості з будь-якої мережею сервісних центрів зі звучною і всім відомим ім’ям.
  • Авторизовані сервіси. Дані підприємства цінуються серед автовласників найбільше. Працюють вони в строгому взаємодії із зарубіжними автозаводами і їх вітчизняними представниками. Таке підприємство здатне приносити від 10000 доларів в місяць. Однак бізнес-план автосервісу такого виду вимагає великих початкових вкладень, для того щоб залучити потенційних клієнтів широким спектром послуг, що надаються.
  • Організації технічного обслуговування автомобілів, не прив’язані до якихось відомим мереж і фірмам. Поодинокі СТО в нашій країні користуються чималим попитом. Акредитація їм не потрібна. А ось бізнес-план для того, щоб відкрити автосервіс такого типу, звичайно ж, потрібен. Маючи його на руках, ви зрозумієте, що подібна організація зможе приносити від 2000 до 12000 доларів в місяць. Розкид прибутку багато в чому залежить від наявності обладнання, величини приміщення і кількості робочих рук.

Що потрібно знати, щоб відкрити свою справу?

Процес відкриття власної СТО вимагає грамотного підходу. Починати слід, звичайно ж, з бізнес-плану для автосервісу. Він складається з декількох пунктів. Для початку слід вибрати місце. Бажано, щоб воно було поруч з АЗС, трасами або гаражами. Після цього обов’язково слід розмістити яскраву вивіску. Наявність зовнішньої реклами — ще один пункт бізнес-плану з відкриття автосервісу.

Далі слід зібрати перелік необхідної документації. Йдеться про узгодження роботи вашого сервісу з СЕС, пожежною інспекцією та іншими інстанціями. Грамотні бізнес-плани автосервісу містять рекомендації по обов’язкового укладення договору оренди приміщення, якщо воно, звичайно, не знаходиться у вашій власності. Після потрібні кваліфіковані фахівці в області кузовного ремонту, шиномонтажу, фарбування, діагностики. Знайти їх можна по оголошенню, через знайомих, а також за запитом в центр зайнятості населення.

Фінальним етапом бізнес-плану автосервісу є закупівля обладнання. І тут перед майбутнім бізнесменом постає складний вибір — витратитися на дороге імпортне обладнання або придбати вітчизняні аналоги за нижчою вартістю. Другий варіант більше підходить для невеликих СТО, які будуть працювати в основному з автомобілями російського виробництва або уживаними іномарками.

Що слід знати про вкладення в подібну справу?

Перед тим як вирішувати, чи варто відкривати свій особистий автосервіс, важливо проаналізувати інформацію про початкових вкладеннях. Середні і великі сервісні центри обійдуться вам в 130000 — 150000 доларів. На відкриття невеликий сто знадобиться від 30000 до 65000 доларів, а стандартний шиномонтаж коштуватиме від 8000 до 12000 доларів. Готовий бізнес-план автосервісу допоможе вам за короткий період часу відкрити свою власну справу. До того ж з його допомогою ви зможете уникнути зайвих витрат.