Складаємо бізнес-план ларька або торгового намету

Бізнес-план намети, торгового кіоску або ларька має дуже багато спільного, так як фактично йдеться про павільйон невеликій площі, призначеному для торгівлі продуктами. Для починаючого підприємця це хороший шанс перевірити себе і отримати подальші кошти для розширення справи. Бізнес-план по відкриттю намети включає кілька важливих кроків, що передували початку торгівлі.

Як відкрити свою справу?

Перший крок, який включає бізнес-план кіоску продуктів — реєстрація ІП як основної форми малого підприємництва. Власник реєструється в податковій інспекції, при цьому краще відразу перейти на «спрощенку». Якщо ви хочете відкрити продуктовий ларьок, бізнес-план повинен включати такі основні розділи:

  1. Опис підприємства. У цьому пункті потрібно вказати, що ви плануєте відкрити павільйон площею 6-10 метрів з одним продавцем, кіоск може бути пересувним (причіп) і непересувна.
  2. Опис послуг. Бізнес-план продуктового кіоску передбачає торгівлю продуктами повсякденного попиту, графік роботи може бути змінним або цілодобовим. Другий варіант буде доречніше там, де життя не затихає і вночі, наприклад, поблизу нічних клубів, вокзалів і т. Д.
  3. Аналіз ринку. Щоб скласти бізнес-план торгового павільйону, підприємець повинен ретельно вивчити ситуацію в даному районі: чи є тут аналогічні торговельні точки, і де буде розумніше встановити новий павільйон, щоб він отримав своє коло покупців.
  4. Необхідне обладнання. Бізнес-план для кіоску зазвичай включає витрати на закупівлю стелажів, холодильників, вітрини, ваг, стільця і ​​столу для продавця і т. Д.
  5. Грошові розрахунки. Якщо складається бізнес-план кіоску, потрібно врахувати, скільки буде коштувати його зведення (зазвичай це до 100-110 тисяч рублів), покупка холодильного обладнання та ваг, скільки буде потрібно заплатити продавцю (з розрахунку на рік). Крім того, з урахуванням російської специфіки, необхідно залишити фінансовий запас на різні перевірки і документи.

Бізнес-план овочевий торгового намету чи іншого продуктового павільйону передбачає термін окупності в межах 2-6 ​​місяців. Це залежить від розташування, типу продукції, що продається, встановленого графіка роботи і деяких інших чинників.

Наскільки вигідним виявиться бізнес?

Бізнес-план кіоску швидкого харчування та інших подібних точок дозволяє побачити, що для початку власної справи будуть потрібні не такі вже великі витрати. Оскільки мова йде про затребуваних товарах, можна розраховувати на постійне отримання прибутку при мінімальних вкладеннях. Необхідно буде організувати своєчасні поставки товару з оптових складів і контроль за роботою продавця, але все це цілком під силу підприємцю.

Незначними витратами бізнес з часом стане постійним джерелом доходу, після цього можна буде думати про розширення площі та асортименту або про відкриття нових торгових точок під тією ж назвою.