Складаємо бізнес-план фотостудії

Бізнес-план фотостудіїТворчі люди для реалізації свого таланту можуть спробувати зайнятися справою, яке, з одного боку, буде приносити їм дохід, а з іншого, дозволить витрачати більше часу на улюблене заняття. До числа таких прибуткових об’єктів можна віднести бізнес-проект фотостудії.

Діяльність студії полягає у фотографуванні і складанні дизайнерських замовлень для особистих потреб клієнтів, а також для рекламної продукції різних компаній. Як приклад будемо розглядати відкриття бізнесу на території Москви, який в перспективі повинен охопити до 10% відповідного ринку. Бізнес-план фотостудії в столиці буде, звичайно, грандіозний за своїми масштабами. У невеликих містах засобів піде в рази менше.

Готовий бізнес-план фотостудії завантажити безкоштовно можна в інтернеті. Представлений далі шаблон можна використовувати і для складання власного проекту. Якщо готові, можна приступати до вивчення процедури, яка дозволить створити готовий бізнес-план фотостудії.

1. Прораховуємо стартовий капітал.

Для реалізації задумки потрібно 55 тисяч доларів, ці кошти можна взяти в кредит під 24% річних. На підготовчі роботи піде мінімум місяць, за цей час потрібно орендувати приміщення, придбати обладнання, найняти працівників і провести рекламну компанію. Через чотири місяці можна буде вже починати повертати кредитору позикові кошти по 7,1 тисячі доларів щомісяця.

Бізнес-план фотоательє обов’язково повинен передбачати покупку сучасного якісного обладнання, краще щоб це були новинки відомих виробників. У клієнтів фотомайстерень в Москві є безліч варіантів, природно, що ультрасучасне обладнання приверне відвідувачів, оскільки якість продукції буде на висоті. За рік правильного ведення проекту можна охопити 1% всього ринку даних послуг, представленого в Москві, якщо ця задача буде вирішена, то річний прибуток організації складе майже 275 тисяч доларів.

Готовий бізнес-план фотостудії з розрахунками показує, що якщо ціни в перший рік роботи зробити демократичними (на 30% менше ніж у конкурентів), тоді можна зайняти і 1,5% ринку послуг.

2. Визначаємо стратегію компанії.

Бізнес-план для фотостудії повинен враховувати категорії споживачів послуг і визначати стратегію дій щодо тих чи інших клієнтів. Необхідно опрацювати механізм знижок і бонусів для постійних замовників робіт. Розрахунки бізнес-плану фотостудії необхідно продумувати таким чином, щоб клієнт завжди залишався задоволений наданою послугою, це забезпечить своєчасність оплати і постійне зростання прибутку. Конкуренцію на перших порах можна подолати низькою ціною. Потім на вас буде працювати новітнє обладнання, аналогів якого в місті мало. Якщо замовники почнуть вибирати вашу фірму, значить проект «Фотостудія» вдався!

3. Забезпечуємо багатопрофільність компанії.

Бізнес-план фотосалону повинен включати мінімум 6 послуг з проведення фотозйомки. До них відносяться послуги з іміджевій рекламі (фото для банерів на білбордах, реклама в періодиці), постановочної зйомці (для обкладинки журналу або плаката), створення портфоліо, архітектурній зйомці, фотографуванню для каталогу, а також дизайну. Додатково бізнес-план фотостудії може включати і інші послуги, це буде великим плюсом.

4. Прогнозуємо окупність і прибутковість.

Використовуючи для ведення бізнесу кредитні кошти в розмірі 55 тисяч доларів, проект окупиться через 3,5 року. Чистий дохід студії перевищить 202 тисячі доларів. Це говорить про те, що даний бізнес-об’єкт є вигідним і можна сміливо його запускати.