Як скласти грамотний бізнес-план для інтернет-магазину?

У сучасному світі значення всесвітньої мережі не варто недооцінювати. Брак часу, а також можливості, що надаються сучасними ресурсами, дозволяють замовити практично будь-який товар і при цьому заощадити не тільки гроші, але і кошти. Перші творці торгових майданчиків в інтернеті стали справжніми героями, адже вони не просто показали всьому світу, що в інтернеті можна успішно продавати, а й відкрили еру бізнесу в мережі, яка раніше не була такою ретельно об’єктом торгівлі.

Якщо бізнес-план інтернет-магазину складено правильно, то ніяких проблем з отриманням прибутку не виникне. Головне спиратися на те, що в такий спосіб ви можете регулярно залучати аудиторію на свій сайт. Зверніть увагу, що кількість користувачів в кожній країні щорічно зростає в геометричній прогресії, а це ще раз підтверджує той факт, що аудиторія будь-якого сайту також потенційно зростає.

Чому бізнес-план для відкриття інтернет-магазину настільки важливий? Почнемо з того, що будь-яка економічна ситуація, тим більш початок власної справи, вимагає планування. У 99% випадків відсутність потрібного плану дій призводило виключно до провалу і фінансового краху. З іншого боку, коли ви знаєте, що робити і які економічні, правові, сировинні ресурси у вас для цього є, діяти і виходити зі складних ситуацій набагато простіше.

Чому бізнес в мережі необхідно піддавати аналізу і планувати?

Позначимо головна теза: побудова свого ресурсу у всесвітній павутині — це таке ж відповідальне справа, як відкриття фірми в будь-якому куточку цієї планети. Звичайно, витрати на початку можуть бути мінімальними, що поступово скорочує фактор ризику. Правда, ризикувати все ж доведеться, і підприємець зрозуміє це через вже короткий час. Головне, знати до чого ви йдете, що для цього потрібно робити, які кризові ситуації можуть чекати і як вирішувати їх швидко в законний спосіб.

Що стосується перспектив такого формату, то вони досить високі. Справа в тому, що власне представництво в мережі не вимагає оренди реальної комерційної площі, по крайней мере, спочатку. Для користувачів може бути створений будь-який зручний дизайн. Крім того, тут немає настирливих черг, касирів і продавців бажаючих запропонувати вам все, що завгодно.

Готовий приклад бізнес-плану інтернет магазину ви зможете побачити в нашій статті, але перш за все, потрібно визначитися з розумінням самої суті питання.

Головною метою в даному випадку має стати не отримання грандіозного доходу, а побудова хорошого, міцного, функціонуючого ресурсу. Підприємницьке мистецтво — це вміння сформувати ідею у себе в голові, доопрацювати її в модельному варіанті і тільки після цього почати поступово переносити на практику, здійснюючи різні помилки, але виправляючи їх в найкоротші терміни. Тільки так, саме ваш варіант продажів зможе сподобатися користувачам. Буде завойована потрібна аудиторія — прибуток зростатиме сама собою.

Які пункти повинен включати в себе головний документ онлайн-компанії?

Бізнес-план інтернет-магазину (інтернет-магазинів, якщо мова йде про мережі ресурсів) — документ, в якому враховуються різні сторони майбутнього процесу торгівлі. Вам не варто забувати про них, адже кожен може істотно вплинути на загальний результат всіх дій.

Що ж повинен включати такий документ? Ось основні пункти:

  • Оглядовий розділ;
  • Ринковий аналіз;
  • Виробниче планування;
  • Маркетинг.

Щоб ви змогли більш детально вивчити всі нюанси, проаналізуємо кожен момент.

Що повинен включати оглядовий розділ?

Дані, які будуть тут міститися — це основа основ всієї справи. Тут необхідно сказати про те, яку мету ви переслідуєте, що маєте на початку і до чого повинні прийти в підсумку. Якщо ви визначилися з основними завданнями, то спробуйте точно сформулювати, чим займатиметеся. Якщо грамотно зробити опис ресурсу, то воно обов’язково приверне до себе потрібну аудиторію і, як наслідок, збільшить продажі.

Ще один важливий момент — брендинг. Придумайте назву, емблему, слоган, девіз, кодекс правил майбутнього закладу. Все це дозволить в подальшому просувати власний імідж, а головне, робити це швидко і грамотно. Імідж — це зовнішній штучний образ, що створюється об’єкту для того щоб домогтися певної мети.

Бажаєте отримувати високий дохід від продажу продуктів іменитих марок, тоді створюйте собі гучне ім’я люксового магазина і залучайте необхідну аудиторію.

Ринковий аналіз: на що потрібно звернути увагу?

Ви тільки входите на цей ринок, тому потрібно переглянути тих, хто вже працює в даному сегменті. Сьогодні конкуренція в цьому секторі досить висока, але, тим не менше, щорічно проводяться кампанії, що дозволяють досягти чудових результатів. Не варто переживати, якщо якийсь ресурс є лідером у вашій сфері та більшість користувачів нікого крім нього не бачать. Значить, потрібно просто індивідуалізувати власний продукт і намагатися боротися методами сумлінної конкуренції.

Не намагайтеся заощадити на дійсно важливі речі. Наприклад, необхідно ретельно продумати, хто буде робити сайт майбутнього об’єкта торгівлі. Дизайн, технічні можливості, зручність користування навігацією: все це буде або сприяти розвитку, або навпаки нічого крім туги навіє.

Звичайно, краще довірити таке питання професіоналу, але варто брати участь в процесі розробки і самому, крім того, можна попросити знайомих переглянути ресурс і протестувати його, щоб знати дефекти проекту і усунути їх на різній стадії.

Оренда нерухомості все одно знадобиться, адже товар, якщо його багато, доведеться десь зберігати. У кожному регіоні ціна на оренду складських приміщень різна, тому варто займатися цим питанням досить пильно. Не забувайте і про те, що для різних категорій товару повинні бути створені відповідні умови, наприклад, налаштований температурний режим.

Виробниче планування: що до чого?

Бізнес-план інтернет-магазину можна скачати безкоштовно в інтернеті, але тільки в якості прикладу, адже такий важливий розділ як виробниче планування варто розглядати і виробляти самостійно. Про що йде мова? Природно, оформлення замовлень в вашому магазині буде відбуватися цілодобово, тому потрібно розглянути всі випадки попереднього оптового замовлення сировини і виробництва потрібного товару. Якщо в таких показниках помилитися, то не виключено, що навпроти більшості позицій на сайті буде красуватися дратівлива напис: «немає в наявності». Такі неприємні сюрпризи виключно зменшать аудиторію покупців, а як наслідок знизять рівень доходу. Інша справа, коли все розплановано заздалегідь і товар в потрібній кількості, а краще з деяким запасом знаходиться на складі.

Зверніть увагу, що рівень продажів може істотно змінюватися в залежності від сезону. Є товари, які краще йдуть в продаж влітку або взимку. Тобто, важливо все грамотно розпланувати.

Маркетинг: як продавати вигідно?

Завантажити готовий бізнес-план інтернет-магазину потрібно ще й тому, що тут містяться вироблені роками системи маркетингу. По суті, мова йде про мистецтво продати свій товар. В інтернеті є свої складності, і до них потрібно бути готовим. Зверніть увагу на той факт, що тут немає прямого контакту, примірочних кімнат і так далі. Максимум за допомогою ілюстрацій, графіків і опису вам доведеться переконати споживача, що зробити покупку потрібно саме у вас. При цьому позиція повинна бути більш вигідною, ніж у конкурентів.

Якщо зможете пропрацювати грунтовно кожен пункт, який був зазначений в цій статті, то вийде в короткий час налагодити продаж свого ресурсу. Надалі слід лише звертати увагу на підтримку його на потрібному рівні і періодично доопрацьовувати технічні показники, дизайн і так далі.

При необхідності грамотного аналізу в певній сфері, найкраще звернутися до професіоналів. Вони обов’язково проведуть для вас відповідні дослідження і дадуть зрозуміти на які процеси варто звернути найпильнішу увагу.

Успіхів вам!

Завантажити бізнес-план інтернет-магазину