Бізнес-план нічного клубу
Максимальний драйв — відкриваємо свій нічний клуб!
зміст:
- концепція клубу
- Особливості вибору цільової аудиторії
- Планування доходів нічного клубу
- Планування рекламної кампанії
- Де буде працювати клуб
- Планування витрат нічного клубу
Відкриття нічного клубу стає сьогодні одним з найпопулярніших варіантів початку нового бізнесу. Розважальний заклад цього типу здатне приносити своєму власникові істотний прибуток. Однак і витрати, пов’язані з його змістом, є досить значними. У зв’язку з цим велике значення має грамотно складений бізнес-план нічного клубу. Такий документ, що враховує цілий комплекс різноспрямованих параметрів, здатний стати одним з найважливіших запорук успіху нового починання.
Будь нічний клуб є дуже специфічним закладом, успішна робота якого залежить від безлічі специфічних факторів, характерних саме для цього конкретного випадку. Причому, багато хто з цих факторів не можна розглядати з позиції точних наук. Тому в більшості випадків буває недостатньо взяти і готовий бізнес-план нічного клубу безкоштовно завантажити з Інтернету, а потім з його допомогою будувати роботу закладу. Такий шаблон може тільки служити своєрідним скелетом для формування повноцінного бізнес-плану.
Розберемо трохи докладніше, які моменти повинні бути враховані при плануванні діяльності нічного клубу.
концепція
Будь-яке розважальний заклад в рамках великого міста відчуває жорстку конкуренцію. Це, природно, стосується і клубів: в будь-якому мегаполісі вони представлені у великій різноманітності. Тому найголовніше — це визначитися з його концепцією, яка ляже в основу бізнес-плану клубу.
Концепція містить у собі ряд складових, але основними можна назвати наступні:
- цільова аудиторія;
- займана ніша;
- склад, кількість і особливості послуг.
Причому, необхідно розуміти, що розділи, що описують концепцію, не є тільки лише теоретичною частиною бізнес-плану. Значною мірою саме на їх підставі будуються конкретні розрахунки. Вони дозволяють з максимальною достовірністю спрогнозувати можливу прибутковість майбутньої діяльності. Крім цього, вибір концепції дозволяє визначити рівень майбутніх витрат.
Одним з найважливіших кроків для визначення концепції є проведення соціологічного дослідження. Цей пункт обов’язково повинен виконуватися перед тим, як зробити відкриття клубу, бізнес-план повинен враховувати всі особливості аудиторії. Зазвичай таке дослідження реалізується методом опитувань відвідувачів нічних клубів. Вивчення їх результатів дозволяє виявити переваги цільової аудиторії і ті особливості, які її, можливо, не задовольняють в уже діючих розважальних закладах. Таким чином вдається зрозуміти на підставі яких чинників люди різних демографічних і соціальних груп вибирають той чи інший клуб для відпочинку.
Найважливішою умовою складання якісного бізнес-плану відкриття нічного клубу є ретельний аналіз конкурентного середовища. При цьому в який нас регіоні необхідно вивчити наявні заклади на предмет:
- займаних ніш,
- цінової політики,
- характеру та складу послуг, що надаються,
- оформлення інтер’єру та інших важливих факторів.
Таким чином, ми визначимо оптимальну для розвитку нового клубу нішу.
Особливості вибору цільової аудиторії
Як свідчить практика, близько 70% доходів нічного клубу приносять постійні відвідувачі. Тому визначення необхідної цільової аудиторії — це ключовий фактор для правильного вибору концепції і, як наслідок, складання успішного бізнес-плану. Потрібно враховувати, що основною аудиторією нічних клубів є люди до 35 років. Але ділити відвідувачів виключно за віковим фактором неправильно. Щоб оцінити цільову аудиторію, необхідно враховувати наступні ключові параметри:
- захоплення, інтереси;
- погляди на життя;
- рівень достатку.
Виходячи з цих даних, цільову аудиторію всіх нічних клубів на 3 категорії:
- елітні;
- демократичні;
- вузькотематичні.
Таким чином, вибір аудиторії дає можливість максимально точно розробити концепцію закладу і визначитися зі складом послуг, що надаються.
Найбільш широкою є категорія вузькотематичного клубів. Вони відкриваються «з прицілом» на аудиторію, яка дотримується загальних інтересів або загальної життєвої позиції. Досить часто роздільником є бажаний музичний жанр, спортивне захоплення і т.д. Також поширені клуби по сексуальному ознакою, наприклад, клуби для чоловіків, жінок, сексуальних меншин. Перед тим, як відкрити нічний клуб вузькотематичні спрямованості, необхідно визначити, наскільки ця тема близька вам — це є одним з важливих факторів успіху.
Планування доходів нічного клубу
Головним предметом, що цікавить будь-якого підприємця, який відкриває бізнес, є прибуток, яка в значній мірі визначається рівнем доходів. Тому готовий бізнес-план обов’язково повинен давати розгорнуту і обґрунтовану відповідь на питання, скільки доходу може приносити заклад з розбивкою по днях і місяцях.
Щоб оцінити можливий рівень доходу, потрібно вивчити наступні фактори:
- частота відвідування нічного клубу цільовою аудиторією;
- кількість відвідувачів в день;
- рівень цін на послуги;
- середній рівень витрат відвідувачів за один вечір.
У частині аналізу прибутковості бізнес-план клубу повинен обов’язково враховувати розбивку по днях. Так необхідно передбачити, що в будні дні відвідувачів у розважальному закладі буде значно менше, ніж у вихідні чи свята. Крім цього, у вихідні дні, як правило, діють більш високі розцінки на вхід, а також на деякі послуги клубу.
Складаючи бізнес-план, важливо визначити структуру майбутніх доходів. Іншими словами, в загальній масі необхідно виділити такі складові, як:
- плата за вхід до закладу,
- продаж квитків на концерти і заходи,
- доходи від роботи ресторану і бару,
- доходи від надання додаткових послуг (більярд, караоке, автомати і багато іншого).
Ретельний аналіз цих складових часто дає можливість знайти потенційні джерела додаткових доходів нічного клубу.
Планування рекламної кампанії
Головною метою першого періоду діяльності нового нічного клубу є залучення якомога більшої кількості відвідувачів. Саме з числа людей, які прийшли в заклад в перші місяці його роботи, найчастіше формується кістяк постійної аудиторії. Тому ключове значення має проведення ефективної рекламної кампанії. Цей момент обов’язково повинен знайти своє відображення в бізнес-плані.
Необхідно запланувати обсяг витрат на розробку, виготовлення і розповсюдження рекламних матеріалів. Крім цього, в бізнес-плані повинна бути відображена стратегія і концепція кампанії, здатна зацікавити максимальну кількість потенційних відвідувачів. При створенні рекламної кампанії повинні враховуватися особливості цільової аудиторії, музична спрямованість закладу. А також і інші фактори, що дозволяють розробити ефективні рекламні заходи.
Де буде працювати клуб
Одним з ключових етапів складання бізнес-плану можна назвати обгрунтування вибору і опис приміщення, в якому буде розташовуватися заклад. Витрати на оформлення, підготовку і утримання приміщення займають значне місце в структурі витрат. Тому даний пункт в значній мірі дозволить відповісти на питання, скільки коштує відкрити нічний клуб.
Місце розташування клубу має аналізуватися з точки зору зручності доступу, в тому числі щодо наявності зручних під’їздів, близькості до метро, наявність парковки або можливість її пристрою і т.п. Також бізнес-план клубу обов’язково повинен містити перелік основних вимог до внутрішніх приміщень, в тому числі:
- площа приміщень,
- висота стель,
- наявність необхідних підсобних і допоміжних приміщень,
- наявність запасних виходів і т.д.
Також обов’язковим пунктом цієї частини бізнес-плану є інформація про всієї дозвільної документації, яку повинен мати клуб, згідно чинного законодавства.
планування витрат
На підставі попередніх пунктів можна оцінити рівень передбачуваних витрат на відкриття клубу і ведення його діяльності. До стартовим витратам, які розглядають в бізнес-плані відносять:
- витрати на придбання або оренду приміщення,
- витрати на виконання необхідних ремонтно-оздоблювальних робіт,
- витрати на придбання музичного, світлового, відеообладнання, а також меблів та іншого оснащення,
- витрати на підбір і навчання персоналу,
- витрати на рекламу,
- адміністративні витрати на отримання необхідної дозвільної документації та інші статті.
Основними статтями поточних витрат можна назвати наступні витрати:
- оплата праці персоналу,
- оренда, утримання та обслуговування приміщення,
- організація концертів і заходів,
- придбання напоїв і продуктів для ресторану і бару.
Співвіднесення планованих витрат з доходами дозволяє оцінити прибутковість і рентабельність майбутнього нічного клубу. Також розраховується термін окупності закладу і інші важливі економічні показники. Бізнес-план нічного клубу, приклад якого знаходиться на нашому сайті, ви можете завантажити прямо зараз.
Добавить комментарий