Максимальний драйв — відкриваємо свій нічний клуб!

зміст:

  1. концепція клубу
  2. Особливості вибору цільової аудиторії
  3. Планування доходів нічного клубу
  4. Планування рекламної кампанії
  5. Де буде працювати клуб
  6. Планування витрат нічного клубу

Відкриття нічного клубу стає сьогодні одним з найпопулярніших варіантів початку нового бізнесу. Розважальний заклад цього типу здатне приносити своєму власникові істотний прибуток. Однак і витрати, пов’язані з його змістом, є досить значними. У зв’язку з цим велике значення має грамотно складений бізнес-план нічного клубу. Такий документ, що враховує цілий комплекс різноспрямованих параметрів, здатний стати одним з найважливіших запорук успіху нового починання.

Будь нічний клуб є дуже специфічним закладом, успішна робота якого залежить від безлічі специфічних факторів, характерних саме для цього конкретного випадку. Причому, багато хто з цих факторів не можна розглядати з позиції точних наук. Тому в більшості випадків буває недостатньо взяти і готовий бізнес-план нічного клубу безкоштовно завантажити з Інтернету, а потім з його допомогою будувати роботу закладу. Такий шаблон може тільки служити своєрідним скелетом для формування повноцінного бізнес-плану.

Розберемо трохи докладніше, які моменти повинні бути враховані при плануванні діяльності нічного клубу.

концепція

Будь-яке розважальний заклад в рамках великого міста відчуває жорстку конкуренцію. Це, природно, стосується і клубів: в будь-якому мегаполісі вони представлені у великій різноманітності. Тому найголовніше — це визначитися з його концепцією, яка ляже в основу бізнес-плану клубу.

Концепція містить у собі ряд складових, але основними можна назвати наступні:

  • цільова аудиторія;
  • займана ніша;
  • склад, кількість і особливості послуг.

Причому, необхідно розуміти, що розділи, що описують концепцію, не є тільки лише теоретичною частиною бізнес-плану. Значною мірою саме на їх підставі будуються конкретні розрахунки. Вони дозволяють з максимальною достовірністю спрогнозувати можливу прибутковість майбутньої діяльності. Крім цього, вибір концепції дозволяє визначити рівень майбутніх витрат.

Одним з найважливіших кроків для визначення концепції є проведення соціологічного дослідження. Цей пункт обов’язково повинен виконуватися перед тим, як зробити відкриття клубу, бізнес-план повинен враховувати всі особливості аудиторії. Зазвичай таке дослідження реалізується методом опитувань відвідувачів нічних клубів. Вивчення їх результатів дозволяє виявити переваги цільової аудиторії і ті особливості, які її, можливо, не задовольняють в уже діючих розважальних закладах. Таким чином вдається зрозуміти на підставі яких чинників люди різних демографічних і соціальних груп вибирають той чи інший клуб для відпочинку.

Найважливішою умовою складання якісного бізнес-плану відкриття нічного клубу є ретельний аналіз конкурентного середовища. При цьому в який нас регіоні необхідно вивчити наявні заклади на предмет:

  • займаних ніш,
  • цінової політики,
  • характеру та складу послуг, що надаються,
  • оформлення інтер’єру та інших важливих факторів.

Таким чином, ми визначимо оптимальну для розвитку нового клубу нішу.

Особливості вибору цільової аудиторії

Як свідчить практика, близько 70% доходів нічного клубу приносять постійні відвідувачі. Тому визначення необхідної цільової аудиторії — це ключовий фактор для правильного вибору концепції і, як наслідок, складання успішного бізнес-плану. Потрібно враховувати, що основною аудиторією нічних клубів є люди до 35 років. Але ділити відвідувачів виключно за віковим фактором неправильно. Щоб оцінити цільову аудиторію, необхідно враховувати наступні ключові параметри:

  • захоплення, інтереси;
  • погляди на життя;
  • рівень достатку.

Виходячи з цих даних, цільову аудиторію всіх нічних клубів на 3 категорії:

  • елітні;
  • демократичні;
  • вузькотематичні.

Таким чином, вибір аудиторії дає можливість максимально точно розробити концепцію закладу і визначитися зі складом послуг, що надаються.

Найбільш широкою є категорія вузькотематичного клубів. Вони відкриваються «з прицілом» на аудиторію, яка дотримується загальних інтересів або загальної життєвої позиції. Досить часто роздільником є ​​бажаний музичний жанр, спортивне захоплення і т.д. Також поширені клуби по сексуальному ознакою, наприклад, клуби для чоловіків, жінок, сексуальних меншин. Перед тим, як відкрити нічний клуб вузькотематичні спрямованості, необхідно визначити, наскільки ця тема близька вам — це є одним з важливих факторів успіху.

Планування доходів нічного клубу

Головним предметом, що цікавить будь-якого підприємця, який відкриває бізнес, є прибуток, яка в значній мірі визначається рівнем доходів. Тому готовий бізнес-план обов’язково повинен давати розгорнуту і обґрунтовану відповідь на питання, скільки доходу може приносити заклад з розбивкою по днях і місяцях.

Щоб оцінити можливий рівень доходу, потрібно вивчити наступні фактори:

  • частота відвідування нічного клубу цільовою аудиторією;
  • кількість відвідувачів в день;
  • рівень цін на послуги;
  • середній рівень витрат відвідувачів за один вечір.

У частині аналізу прибутковості бізнес-план клубу повинен обов’язково враховувати розбивку по днях. Так необхідно передбачити, що в будні дні відвідувачів у розважальному закладі буде значно менше, ніж у вихідні чи свята. Крім цього, у вихідні дні, як правило, діють більш високі розцінки на вхід, а також на деякі послуги клубу.

Складаючи бізнес-план, важливо визначити структуру майбутніх доходів. Іншими словами, в загальній масі необхідно виділити такі складові, як:

  • плата за вхід до закладу,
  • продаж квитків на концерти і заходи,
  • доходи від роботи ресторану і бару,
  • доходи від надання додаткових послуг (більярд, караоке, автомати і багато іншого).

Ретельний аналіз цих складових часто дає можливість знайти потенційні джерела додаткових доходів нічного клубу.

Планування рекламної кампанії

Головною метою першого періоду діяльності нового нічного клубу є залучення якомога більшої кількості відвідувачів. Саме з числа людей, які прийшли в заклад в перші місяці його роботи, найчастіше формується кістяк постійної аудиторії. Тому ключове значення має проведення ефективної рекламної кампанії. Цей момент обов’язково повинен знайти своє відображення в бізнес-плані.

Необхідно запланувати обсяг витрат на розробку, виготовлення і розповсюдження рекламних матеріалів. Крім цього, в бізнес-плані повинна бути відображена стратегія і концепція кампанії, здатна зацікавити максимальну кількість потенційних відвідувачів. При створенні рекламної кампанії повинні враховуватися особливості цільової аудиторії, музична спрямованість закладу. А також і інші фактори, що дозволяють розробити ефективні рекламні заходи.

Де буде працювати клуб

Одним з ключових етапів складання бізнес-плану можна назвати обгрунтування вибору і опис приміщення, в якому буде розташовуватися заклад. Витрати на оформлення, підготовку і утримання приміщення займають значне місце в структурі витрат. Тому даний пункт в значній мірі дозволить відповісти на питання, скільки коштує відкрити нічний клуб.

Місце розташування клубу має аналізуватися з точки зору зручності доступу, в тому числі щодо наявності зручних під’їздів, близькості до метро, ​​наявність парковки або можливість її пристрою і т.п. Також бізнес-план клубу обов’язково повинен містити перелік основних вимог до внутрішніх приміщень, в тому числі:

  • площа приміщень,
  • висота стель,
  • наявність необхідних підсобних і допоміжних приміщень,
  • наявність запасних виходів і т.д.

Також обов’язковим пунктом цієї частини бізнес-плану є інформація про всієї дозвільної документації, яку повинен мати клуб, згідно чинного законодавства.

планування витрат

На підставі попередніх пунктів можна оцінити рівень передбачуваних витрат на відкриття клубу і ведення його діяльності. До стартовим витратам, які розглядають в бізнес-плані відносять:

  • витрати на придбання або оренду приміщення,
  • витрати на виконання необхідних ремонтно-оздоблювальних робіт,
  • витрати на придбання музичного, світлового, відеообладнання, а також меблів та іншого оснащення,
  • витрати на підбір і навчання персоналу,
  • витрати на рекламу,
  • адміністративні витрати на отримання необхідної дозвільної документації та інші статті.

Основними статтями поточних витрат можна назвати наступні витрати:

  • оплата праці персоналу,
  • оренда, утримання та обслуговування приміщення,
  • організація концертів і заходів,
  • придбання напоїв і продуктів для ресторану і бару.

Співвіднесення планованих витрат з доходами дозволяє оцінити прибутковість і рентабельність майбутнього нічного клубу. Також розраховується термін окупності закладу і інші важливі економічні показники. Бізнес-план нічного клубу, приклад якого знаходиться на нашому сайті, ви можете завантажити прямо зараз.

Завантажити бізнес-план нічного клубу