Краса в бізнесі, відкриваємо свій солярій

Красиве засмагле тіло — це мрія будь-якої жінки і чоловіки, саме тому відвідини солярію стало таким модним і популярним. Бізнес-план солярію обов’язково необхідний тим, хто хоче отримувати прибуток від індустрії краси. Бізнес такого плану можна відкрити і як окремий напрямок, і як доповнення до салону краси, оздоровчого центру або фітнес-клубу. Такий вид комерційної діяльності зараз дуже популярний, оскільки сонячні ванни недоступні більшості міських жителів. Ультрафіолет в малих дозах корисний і навіть необхідний людському організму, тому відвідини солярію в помірних рамках ніколи не зашкодить здоров’ю.

Резюме проекту

Готовий бізнес-план солярію включає в себе вартість покупки устаткування і оренди приміщення.

Витрати на відкриття цього бізнесу при активному просуванні окупаються вже за 8-10 місяців.

Залучення постійних клієнтів дозволить вам розширити бізнес за все по закінченню декількох місяців. Солярій, бізнес-план якого ви можете скачати у нас, розглядає окремий кабінет, який надає послуги з загару. Приміщення для бізнесу буде оформлено за договором оренди. Основними заходами по просуванню будуть поширення рекламних листівок, і пропозиція співпраці салонах краси, перукарнях і спортивним клубам, у яких не встановлено обладнання для засмаги.

маркетинг проекту

Огляд ринку

Бізнес-план солярію скачати — це тільки півсправи, його потрібно адаптувати до умов конкретного ринку. Оцінити конкурентів: для цього потрібно розглядати не тільки представників вузькоспеціалізованого бізнесу, але і косметологічні салони і фітнес-клуби, які мають дану послугу. При порівнянні цін на послуги необхідно аналізувати аналогічне обладнання, так як різна потужність апарату дозволяє отримувати різну ступінь засмаги.

Основна концепція

Основна концепція проекту — надання якісних послуг по загару в середньому ціновому сегменті і надання додаткових послуг клієнтам — фітобар з вітамінними напоями, продаж косметологічних засобів для засмаги та догляду за шкірою. Це дозволить збільшити рентабельність проекту і прискорити його окупність. Крім того, наявність додаткових переваг — хороша музика, напої, косметика — дозволить збільшити ефективність просування

Цільова група

Для солярію основною цільовою аудиторією є жінки всіх вікових категорій і деякий відсоток (5-7%) чоловіків. Для можливості відвідування солярію не тільки непрацюючими жінками, але і діловими леді, час роботи салону буде включати функціонування у вечірні години (до 21.00). Таке час роботи буде означати необхідність залучення двох адміністраторів, для позмінного режиму.

Перелік послуг

Стандартний перелік послуг:

  • солярій вертикальний;
  • в перспективі — солярій горизонтальний;
  • продаж косметики для засмаги;
  • фіто-бар з освіжаючими напоями та вітамінними коктейлями.

Приміщення та обладнання

приміщення

Підбираючи приміщення, необхідно враховувати законодавчі норми для обладнання такого типу. Для розміщення вертикального солярію буде досить приміщення з площею 30-40 кв.м. Також необхідно передбачити окрему невелику кімнату під роздягальню. При розміщенні вертикального апарату для засмаги необхідно, щоб при його установці до стелі залишався зазор близько 30 см.

Вимоги до приміщення:

  • бажано розміщення на першому поверсі або в будівлі бізнес-центру, торговельного центру або спортивного клубу
  • наявність хорошого ремонту, щоб не потрібно було вкладати гроші на його обробку (солярій — це «інтимний» кабінет, тому приміщення повинно бути акуратним і обладнаним, що буде запорукою формувати більш рентабельну цінову політику)
  • приміщення повинно знаходитись у нежитловому фонді
  • оптимальне розміщення — в спальному густонаселеному районі, можна біля косметологічних кабінетів або салонів краси (за умови, що вони не є конкурентами в даному напрямку)

устаткування

Для відкриття солярію буде необхідна наявність такого обладнання:

  • вертикальний солярій (на першому етапі досить одного апарата, потім, при розширенні бази клієнтів, їх можна збільшити)
  • меблі для роздягальні, шафа, стелаж для косметологічних засобів і стійка адміністратора
  • холодильник для напоїв

У перспективі можливе придбання також горизонтального солярію. Вертикальний апарат, за опитуваннями, більш кращий за рахунок своєї гігієнічності (тіло клієнта не стикається з поверхнею) і кращою якістю засмаги (більш природним). Але горизонтальний теж подобається клієнтам, оскільки під час процедури отримання засмаги можна розслабитися.

документи

Для відкриття солярію будуть потрібні наступні документи:

  • реєстрація підприємства в формі власності — індивідуальний підприємець.

У перспективі при розширенні, можливо оформлення підприємства в формі власності, як товариство з обмеженою відповідальністю.

персонал

Для роботи в солярії необхідно найняти двох адміністраторів, які будуть працювати позмінно. Бухгалтерське обслуговування можна віддати на аутсорсинг, прибиральницю можна також запросити на поєднану роботу. Вимоги до адміністраторів — комунікабельність, приємний зовнішній вигляд. Бажаний досвід роботи в такій же або подібної діяльності. Особисті якості співробітників в сфері послуг завжди мають дуже велике значення, для залучення постійних клієнтів необхідно створювати дружню обстановку.

Реклама і просування

Щоб залучити клієнтів в свій солярій, потрібно обов’язково проводити заходи щодо його реклами та просування:

  • Встановити світлову вивіску або банер над входом. Це максимально приверне візуальне увагу.
  • Друк рекламних листівок з контактами і цінами на хвилину засмаги і перевагами покупки місячного абонемента і додаткових послуг. Такі рекламні матеріали лунають по поштових скриньках, на перехрестях. або транспортних розв’язках.
  • Друк окремих рекламних візиток, які за домовленістю лунають в сусідніх перукарень або салонах краси.

Ефективним будуть прямі продажі. Для це вам необхідно обійти з пропозицією про співпрацю всі довколишні салони, спортивні клуби, перукарні . Чим їх мотивувати? Це можуть бути комісійні від продажу послуг і розширення сфери діяльності цих салонів.

Фінансовий план

Бізнес-план солярію повинен обов’язково включати розрахунок планованих доходів і витрат. Середня ціна за хвилину використання буде призначена в розмірі п’ятнадцяти рублів, але також будуть видаватися абонементні карти вартістю дві тисячі вісімсот рублів. Використання абонемента вигідно і салону, і постійним клієнтам. На початку діяльності деяку кількість хвилин перших сеансів можуть надаватися безкоштовно для залучення клієнтів.

Розрахунок основних фінансових показників.

Витрати на запуск нового проекту:

  • придбання необхідного обладнання (вертикальний солярій) — 250-300 000 рублів
  • покупка меблів, холодильника для напоїв — 50 000 рублів
  • оформлення документів-30 000 рублів

Всього розмір первинних вкладень складе — 330-380 000 рублів.

Щомісячні витрати:

  • заробітна плата персоналу — 30 000 рублів
  • орендна плата буде залежати від обраного місця розташування і в спальному районі складе близько 30-40 000 рублів
  • придбання косметичних засобів для засмаги — 10 000 рублів
  • реклама і просування — 10-15 000 рублів

Всього щомісячні витрати складуть 80-95 000 рублів.

Для збільшення прибутковості солярію будуть реалізовуватися кошти для засмаги та косметика для догляду за шкірою. Для максимального задоволення клієнтів будуть пропонуватися освіжні напої та вітамінні коктейлі. Такі додаткові послуги допоможуть залучити постійних клієнтів і збільшити дохід. Перші кілька місяців обов’язкове активна рекламна кампанія, оскільки прибуток буде прямо залежати від припливу клієнтів і рівня цін. Низькі ціни — не є обов’язковою умовою припливу клієнтів, головне — сервіс і рівень обслуговування. У середньому дохід в місяць складе приблизно 120-150 000 рублів, при прибутку в 40-60 000 в місяць це дозволить окупити проект навіть менше, ніж за рік. Залучення постійних клієнтів дозволить салону розширити види послуг, додати додаткове обладнання і збільшити площу. Бізнес-план солярію скачати безкоштовно ви можете на нашому сайті.

Завантажити бізнес-план солярію