На сьогоднішній день торгівля за допомогою інтернету широка поширена в усьому світі.Такий спосіб торгівлі сильно різниться від звичайного. Ці відмінності полягають і саму процедуру торгівлі, і в діях до і після продажу.

Такі як виклик інтересу у споживачів, створення купівельної привабливості товарів, можливості впливу на споживача купити той чи інший товар, спосіб зворотного зв’язку з торговою точкою.

торгівля речами через інтернет-магазини

У Росії інтернет став дуже поширений в 90-х роках 20-го століття. Зараз багато росіян вже не уявляють своє життя без інтернету.

Адже в сучасному світі інтернет використовують для ведення бізнесу, грають в мережеві комп’ютерні ігри, спілкуються з користувачами усього світу, а також здійснюють покупки в інтернет — магазинах.

Інтернет торгівля речами

Магазини з продажу товарів і послуг через інтернет мають масу переваг, тому їх число постійно зростає, а з ними і кількість продажів. Збільшення покупок в інтернет-магазинах посприяв фінансова криза, коли споживачі стали шукати найбільш вигідні ціни на товари і послуги.

Звичайно, до сьогоднішніх днів, на Заході торгівля через інтернет розвивалася активніше, ніж в Росії.

Адже електронні платежі в нашій країні були недостатньо розвинені, до того ж споживачі звикли робити покупки традиційним способом. Але незабаром платежі за допомогою інтернету стали широко популярні, і споживачі стали довіряти свої кошти системі електронних платежів.

Тепер в інтернет — магазинах є можливість оплатити товар або послугу за допомогою банківського переказу, кур’єру при доставці готівковим способом, системи оплат Яндекс-гроші, вебмані та інших.

Сьогодні в інтернет — магазинах є можливість придбати безліч товарів і послуг, практично все найнеобхідніше.

 

інтернет торгівля речами достоїнства і недоліки

Переваги та недоліки торгівлі через інтернет-магазини

Недоліки торгівлі через інтернет-магазини:

  • Недоліком інтернет — торгівлі є відсутність консультантів по товару, так як немає торгових точок . Тому багато інтернет-магазини проводять консультації своїх споживачів по електронній пошті, телефону, скайпу;
  • Споживачі побоюються здійснювати покупки за допомогою інтернету, так як система доставки у деяких інтернет-магазинів не вселяє довіри . Тому перш ніж придбати той чи інший товар, слід звернути увагу на спосіб доставки, години її роботи і місце, куди привозять товар;
  • Істотний негативний момент інтернет-торгівлі — це час очікування придбаного товару . В частих випадках, якщо ціна на товар менше, то час доставки більше;
  • До того ж, здійснюючи покупки в інтернет — магазині, його немає можливості помацати і приміряти . Тим самим багато споживачів вважають це нововведенням, яке ще не встигли освоїти, але є шанс, що покупці, посилаючись на позитивні оцінки знайомих, незабаром будуть здійснювати онлайн-покупки все частіше і частіше;
  • Мінусом інтернет-магазинів є відсутність гарантії, що клієнт отримає свій товар , відповідним фотографії та вказаними параметрами, що постачальник чесний і завжди каже правду споживача. Тому споживачам варто з’ясувати інформацію про інтернет магазині, його персоналу, видах оплати, можливості повернення не підходящого або неякісного товару;
  • Прикладом нестачі інтернет-магазину, може служити відсутність способу примірки одягу і взуття . Тому багато магазинів розміщують на своїх сайтах таблиці — розмірів, що допомагають визначити покупцям свої розміри.

плюси і мінуси торгівлі речами через інтернет

Переваги торгівлі через інтернет-магазини:

  • Основна перевага інтернет — магазину полягає в невисокій вартості товарів . Адже торгової компанії не потрібно оплачувати оренду, охорону, заробітну плату безпосереднім продавцям і, відповідно, податкові відрахування з працівників;
  • Плюсом інтернет-магазину також є економія часу і коштів споживачів на дорогу , так як покупки є можливість здійснювати прямо з дому, тим більше що годинник роботи цих магазинів — будь-який час доби без вихідних та обідньої перерви;
  • На сайтах магазинах розміщена повна інформація про товар, його характеристики, параметри, призначення та особливості . Є можливість дізнатися думки про якість товару інших покупців з відгуків, залишених на сайті;
  • До того ж магазини розміщують статті про виробників товару, сьогодні для багатьох споживачів ця дуже важлива інформація . Асортимент в віртуальних магазинах дуже широкий, і може постійно зростати, завдяки інтернет — можливостям;
  • Продавцям не потрібні обмеження по площі торгових залів або складів . Пошук товарів в інтернет — магазинах дуже простий і займає мінімальний період часу, споживач без зусиль знайде необхідний йому товар.
  • У таких магазинах продавці не будуть нав’язувати товар, умовляти його придбати, тут не потрібно стояти в черзі і можна замовити доставку товару в будь-яке місце.

Інтернет — торгівля достатня популярна на сьогоднішній момент і продовжує рости. Споживачі можуть замовити доставку на будинок необхідних товарів для будь-яких цілей: продукти, меблі, техніку, будівельні матеріали, сувеніри, автомобіль, одяг, взуття і навіть нерухомість.

Інтернет надає споживачам можливість вибору найбільш вигідних цін, оплату товарів і послуг в кредит, по банківських картах або готівкою при доставці. Але необхідно грамотно здійснювати покупки через інтернет, щоб не стати жертвою шахрайства.