На перепродажу якісного контенту в інтернеті можна заробити непогані гроші. Все, що для цього потрібно, — купити достатню кількість статей за низькою вартістю на одному ресурсі і продати їх за високою ціною на іншому.

Суть цієї бізнес-ідеї досить проста. Її може реалізувати будь-яка людина, навіть той, у якого немає філологічної освіти.

Справа в тому, що деякі біржі статей пропонують послуги правки текстів. За помірну ціну фахівці виправлять будь стилістичні або орфографічні помилки.

як організувати перепродаж статей в інтернеті

Бізнес з перепродажу статей

Найскладнішим етапом в реалізації даної бізнес-ідеї є пошук вихідного матеріалу.

 

Як організувати перепродаж статей в інтернеті

По-перше, він повинен відрізнятися актуальною тематикою . Великим попитом користуються статті про здоров’я, виховання дітей, будівництві, валютному ринку Форекс.

Щоб вивчити всі затребувані тематики, можна подивитися статистику продаваних статей на одній з бірж з продажу контенту.

По-друге, вартість статей повинна бути мінімальною . Бажано, щоб вона не перевищувала 10-12 рублів за тисячу знаків. У цьому випадку стаття в 2000 знаків коштуватиме всього близько 20 рублів.

Якщо у бізнесмена є стартовий капітал в розмірі 10 тисяч рублів, він може придбати близько 500 подібних статей. Якщо йому вдасться перепродати їх за ціною хоча б 30 рублів за 1000 знаків, то його прибуток складе 20 тисяч рублів.

Отриманий прибуток не варто витрачати. Бажано реінвестувати її в покупку нової партії контенту. На ці гроші можна купити близько тисячі готових статей. Потенційний прибуток складе вже близько 40 тисяч рублів.

Незважаючи на гадану простоту подібної бізнес-ідеї, її реалізація вимагає певних тимчасових витрат. Знайти якісні статті за мінімальною ціною — справа непроста.Як правило, за символічну вартість погоджуються писати тільки початківці автори.

бізнес-ідея перепродаж статей в інтернеті

При цьому потрібно розуміти, що попит на подібний матеріал дуже високий. Щоб встигнути купити дешеві статті, бізнесмен повинен кілька разів в день відслідковувати їх публікацію на біржах контенту.

Для того щоб швидко продавати придбаний контент, необхідно завести аккаунт на такій біржі, де розцінки вищі середніх.

Щоб статті користувалися попитом, профіль повинен бути розкручений. Іншими словами, бізнесменові потрібно буде виконати певну кількість завдань, щоб підвищити рейтинг.

Для цього можна скористатися допомогою знайомих філологів або журналістів. Продаж статей навіть з розкрученого профілю займає певний час.

Ось чому в подібне починання варто вкладати тільки ті гроші, які не знадобляться бізнесменові в доступному для огляду майбутньому.