Бізнес-ідея проведення онлайн-марафонів
Заробіток віддалено стає актуальним в епоху кризи. Кілька років тому в моду увійшов бізнес на своєму хобі.
Онлайн-марафони — це своєрідна школа для отримання якогось навику.
Ведучий марафону дає завдання, учасники виконують, домашнє завдання перевіряється, в результаті, учасники вчаться чомусь новому або досягають своїх цілей, а ведучий заробляє, або отримує лояльних клієнтів.
Необхідні навички для проведення онлайн-марафону
А що саме мені вести? Звичайно ж, те, в чому Ви розбираєтеся. Подумайте, по якій тематиці Ви могли б зробити цікаві завдання на 21 день або 1 місяць.
Про що Вам було б не нудно спілкуватися в чаті майже весь день?
Сенс в тому, що онлайн-марафони віднімають досить багато часу у ведучого, і будуть віднімати і душевні сили, якщо тематика не захоплює або просто не дуже цікава.
З чого почати організацію онлайн-марафону
Популярні теми в інтернеті такі:
- заробіток на віддаленній роботі — тексти, маркетинг, створення сайтів, робота віддаленим помічником;
- тренування для схуднення, харчування для схуднення, ЗОЖ, фітнес;
- відносини і вступ в шлюб — тема невичерпна для психолога. Тут можна проводити і тренінги пікапа, і працювати з якимись більш традиційно орієнтованими цінностями;
- домашні фінанси — економія, інвестування;
- хобі — причому, будь-які, від виготовлення декору з повсті, до крою та шиття;
- езотерика, магія і так звана психологія успіху або позитивна психологія, залучення грошей, чоловіків, створення успішних подій.
Як зібрати аудиторію для онлайн-марафону
Залучити аудиторію в онлайн-марафон можна як платними, так і безкоштовними способами.
За додаткову плату це роблять так:
- створюють групу в соціальній мережі і набирають близько 2 тисяч тематичних передплатників, попередньо треба скласти портрет цільової аудиторії. Логічно, що тема залучення чоловіків буде цікава жінкам від 25-27 років, незаміжнім, а в’язання — панянкам більш старшого віку;
- дають таргетовану рекламу в тій же соціальній мережі. Краще поекспериментувати з різними текстами і картинками, і налаштувати таргет так, щоб реклама показувалася в паблік, де передплатники — цільова аудиторія;
- створюють оголошення в Яндекс Директ, і роблять тренінг сторінку, яка продає.
Додаткові витрати: Вам доведеться витратитися і на підготовку відеоматеріалів, текстів, можливо, помічника по роботі з соціальними мережами.
Для розсилки листів вам може знадобитися хостинг. Ми радимо хостинг для почты от cloud.net.ua.
Виходячи з цього рахуємо вартість проекту.
Безкоштовно можуть залучити аудиторію ті, хто вже веде якісь розсилки, групи і має свою аудиторію.
Добре це вийде у блогерів, а також постійно спілкуються в групах і паблік людей з певною репутацією і аудиторією.
Первинну вартість участі найкраще розраховувати, аналізуючи пропозиції конкурентів.
Якщо у них досить невелика ціна за проект, і немає ніякої можливості це змінити, Ви повинні увійти на ринок з цією ціною.
Попередньо можна провести пару безкоштовних марафонів, нариклад, в Інстаграм, щоб оцінити лояльність аудиторії.
Заробіток на марафонах залежить від Вашої працездатності, можливості залучати правильну аудиторію, і навичок спілкування.
Ви будете доносити знання через текст, відео та роботу на вебінарах.
Вам потрібно все це вже вміти, щоб успішно увійти на ринок Інфобізнеса, і домогтися гарних результатів.
Добавить комментарий