Бізнес-ідея інтернет-магазину сувенірів
Інтернет створив відмінні бізнес-ідеї для реалізації творчого потенціалу багатьох людей, які отримали шанс не тільки розвиватися, а й заробляти непогані гроші.
Так хобі перетворилося на бізнес, що приносить величезний прибуток. Однією з таких сфер є продаж різних сувенірів і подарунків, попит на які не падає ніколи.
Бізнес на інтернет-магазині сувенірної продукції
Інтернет допоміг розширити асортимент продукції, що полегшило пошук потрібних і оригінальних речей.
Асортимент товарів повинен бути значним, щоб клієнти могли вибирати те, що вони шукають або представляють.
Подарунки можуть бути як звичайними сувенірами, так і серйозними предметами. Одним з напрямків є діяльність з продажу сувенірної продукції з логотипом компанії , як правило вона робиться на замовлення.
Як організувати відкриття інтернет-магазину сувенірної продукції
Важливо, щоб їх купували не тільки в дні «масових» свят, а й шукали для днів народжень, корпоративів, як символічних презентів для родичів або друзів.
Асортимент інтернет-магазину сувенірної продукції
Обов’язково варто закупити мобільні гаджети, аксесуари до телефонів, ноутбуків, жіночим чи чоловічим сумкам і т. Д.
За собівартістю і закупівлю вони будуть недорогими, але дуже затребуваними. До такої ж всячину відносяться різні корпоративні сувеніри, під якими прийнято розуміти ручки, блокноти, візитниці, різні підставки, календарі та інше, що завжди потрібно в офіс.
Важливо купувати якісну продукцію, бажано не китайську, щоб вона довше прослужила. Особливостями канцелярського приладдя як подарунків є висока функціональність, оскільки ними користується велика кількість людей.
Новим напрямком в інтернет-продажах стало виготовлення та реалізація термосувеніров — предмети, здатні реагувати на зміну температурних режимів.
Наприклад, гуртки, зображення яких змінюється (стає об’ємним) при окропі, браслет для пляжу, що реагує на використання сонцезахисного крему, футболки з малюнками, видними тільки при сонячній погоді.
Великою популярністю користуються так звані термокарта, здатні вимірювати температуру або рівень стресу.
Також до товарів, які завжди затребувані, відносяться: бізнес-сувеніри, годинник, ігри, флешки, головоломки, квести, аксесуари для алкогольних напоїв, тематичні, кулінарні та меблеві товари.
Класифікація сувенірів
Представлена в інтернет-магазині продукція повинна відрізнятися по ціновій політиці і рівню подарунків. Найчастіше вони діляться на віп-сувеніри, «люксові», універсальні, канцелярські, тематичні.
За цінами вони будуть відрізнятися в порядку убування, т. Е. Віп-подарунки і «люксові» будуть найдорожчими, а решта — в залежності від виробника і оригінальності.
Відкриття інтернет-магазину сувенірів
Для інтернет-магазину не потрібні спеціальні дозволи, ліцензії та сертифікати. Це пов’язано з тим, що подібний товар не має терміну придатності і не псується.
Найголовніше, щоб продукція була затребувана на ринку і серед покупців, тому перед відкриттям треба провести глибокий аналіз ринку на предмет того, що купується, в яких обсягах, як реалізується, хто входить в цільову аудиторію.
В результаті буде визначено формат магазину — комплексний характер він матиме або вузькообмежена.Найчастіше торгують за другим варіантом, щоб реалізовувати авторську продукцію.
Зазвичай самі ж автори робіт і створюють свої магазини, щоб отримувати прибуток від товарів.
Магазин треба оформляти за всіма законами Інтернету — барвисто, яскраво, інформативно і доступно.Краще за все звернеться у фірму веб-дизайну, де співробітники зможуть втілити концепцію підприємця так, як він її бачить. Тут же допоможуть скласти каталог продукції, пояснять, як його наповнювати і здійснювати замовлення.
На сайті повинні бути присутніми картинки продукції, що збігаються з описом. Якщо якісь речі є в різних кольорах або відтінках, про це треба згадати.
Оплата і доставка сувенірів
Для роботи з клієнтами треба враховувати момент оплати і доставки в різні регіони країни. Необхідно зареєструватися в декількох платіжних системах, що дозволить покупцям розплачуватися зручним для них способом.
В першу чергу треба створити електронні кошики на ВебМани і ІзіПей, а також створити умови для оплати платежами через банк або пошту.
Для охоплення регіонів треба подумати над логістикою, щоб швидко і якісно доставляти замовлену продукцію. При цьому акцент треба робити на невисоких тарифах, щоб одержувачам було вигідно замовляти подарунок через Інтернет, а не купувати в магазині.
Реклама інтернет-магазину сувенірів
Важливу роль відіграє і просування магазину. Для цього відмінно підійдуть форуми, соціальні мережі, спецсайтах, групи.
Треба створити лаконічну і яскраву акцію, яка приверне клієнтів. Можна замовити серію платних постів в фірмах, які спеціалізуються по просуванню товару. Їх зможе побачити і прочитати велика аудиторія користувачів в Інтернеті.
Добавить комментарий