Ринок поступово переходить в інтернет простір, і для Росії це вже не новина.

Саме тому сьогодні провідні компанії борються за першість в глобальній мережі, також там є місце і для дрібного, та середнього бізнесу.

бізнес-ідея інтернет-магазину одягу

Відкриття інтернет-магазину одягу

Найбільшою популярністю продажів через інтернет користується одяг, взуття та електроніка.Відкриття інтернет-магазину не дивлячись на конкуренцію відмінна бізнес-ідея .

У чому вигода бізнесу в інтернеті

Перш ніж почати свою справу підприємці замислюються як краще зробити: відкрити магазин або торгову точку оффлайн або онлайн через інтернет.

На користь другого сьогодні все частіше робиться вибір.

І цьому є логічне пояснення:

  1. Економія коштів на відкритті магазину або його оренді;
  2. Цілодобова доступність для всіх бажаючих;
  3. Широта охоплення цільової аудиторії набагато більше, ніж при реальному відкритті магазину;
  4. Набагато менший список постійних витрат;
  5. Є можливість поєднання роботи в інтернеті і реальної роботи.

З чого почати бізнес в інтернеті

Перше, що доведеться зробити, так це розробити сайт. Якщо планується серйозно займатися справою, а не погратися, то варто гарненько вкладеться.

Потрібен солідний сайт, з унікальним інтерфейсом, різної техподдержкой, широким асортиментом і наочною демонстрацією товару і його опису.

Для прикладу можу навести відмінний сайт  http://satom.ru/t/sidenya-dlya-unitazov-5551/ , подивіться як він реалізований і можливо щось з напрацювань Ви зможете почерпнути для себе.

У відвідувачів повинна бути можливість залишати і читати відгуки від інших покупців. А також повинен вибір способу оплати і доставки товару, що надають не всі сайти.

Варто врахувати, що інтернет-магазини, які існують тільки на просторах інтернету і не мають точок самовивозу або реального магазину, ризикують опинитися поза справами.

Покупці дуже насторожено ставляться до таких ресурсів, адже більшість працює по передоплаті і нікому не хочеться втратити свої кровні.

Розробка якісного ресурсу обійдеться замовнику мінімум в 50-70 тисяч рублів. Все буде залежати від побажань підприємця.

Слушна порада: перш ніж відкривати інтернет-магазин варто спробувати зробити те ж в соціальних мережах.  Напрацювати свою клієнтську базу, налагодити поставки з постачальниками, а після, якщо бізнес піде, то і відкрити свій інтернет-магазин.

Фінансовий план інтернет-магазину

Розрахувати кошторис інтернет-магазину не складно, так як там мінімум підводних каменів, які можуть зустрітися при відкритті реального магазину.

І так, було визначено, що розробка сайту обійдеться десь в 50 000 рублів.

Потім підуть таки витрати:

  1. Реєстраційні витрати на оформлення ІП . Ця сума не повинна перевищити 3000 рублів;
  2. Витрати на рекламу — 20 000 рублів на місяць . На старті ці витрати повинні бути збільшені як мінімум удвічі (40 000 рублів), так як для розкрутки потрібна швидка рекламна компанія;
  3. Орендна плата за приміщення , яке буде використовуватися як склад і пункт самовивозу — 10 000 рублів. Без цього звичайно можна обійтися, але десь же доведеться зберігати речі, та й міні-примірювальну бажано організувати для тих, хто хоче у очі побачити товар перш ніж його купувати;
  4. Заробітна плата персоналу (15000 рублів), який складатимуть: адміністратор, менеджер-консультант, пакувальник посилок і кур’єр. Тут можна заощадити і на перших порах самому стати адміністратором і контролювати діяльність сайту. Роль менеджера теж перший час може виконувати хтось із родичів, хто має доступ до інформації і зацікавлений у продажу;
  5. Зміст магазину , наповнення, внесення змін — 5 000 рублів;
  6. Податки , будуть залежати від виручки і становитиме 6% або розраховуватися за стандартною схемою, коли застосовується спрощена система оподаткування. Якщо платініруемая прибуток буде становити 90 000 рублів, то податки — 5400 рублів;
  7. Закупівля та транспортування одягу — 30 000 рублів.

Разом щомісяця планується нести витрати в кількості 20000 + 10000 + 15000 + 5000 + 54000 = 55400 рублів. Орієнтовна прибуток буде становити 90 000 рублей, з урахуванням 100% накрутки на товар, і при тому, що планується зробити три оберти товару в місяць.

фінансовий план інтернет-магазину одягу

Чистий прибуток становитиме 90000-55400 = 34600 рублів. Для першого місяця — це відмінний результат, але він може і не відповідати дійсності, адже потрібно продумати маркетингові заходи.

Маркетингова стратегія інтернет-магазину

В успішності бізнесу в інтернеті особливе значення мають маркетингові заходи, адже на тлі всіх конкурентів потрібно вигідно виділяться і чимось залучати.

Таким чином підприємцю доведеться неабияк постаратися щоб розкрутити свій магазин, розрекламувати його і залучити клієнтів.

Це може бути унікальний інтерфейс сайту, або умови замовлення та доставки. Можна зробити упор на гарантії якості або можливості повернення грошей. Унікальні колекції товару, великі розміри або неординарні рішення.

Бізнес в інтернеті стає все більш актуальною в наші дні, але до нього також потрібно підходити відповідально адже магазин — віртуальний, а ось гроші — реальні.