В силу фізіологічних особливостей ми змушені постійно пити воду. Її не замінить ніякої напій.

У той же час складно представить життя без мінеральної води, яка увійшла в наше життя давно і в багатьох сім’ях включена в повсякденний раціон.

бізнес-ідея виробництва мінеральної водиСлід зазначити, що мінеральна вода приписана людям з деякими недугами шлунково-кишкового тракту, вона сприяє травленню і добре вгамовує спрагу .

Тому попит на цей напій, як і раніше, залишається високим. Фахівці кажуть, що мінеральна вода залишиться популярною невизначено тривалий час.

Все вище сказане говорить про перспективність проекту, в основі якого лежить виробництво мінеральної води .  Бізнес-ідея не нова, але актуальність її не втрачено.

Бізнес по виробництву мінеральної води

Не дивлячись на те що, в цій сфері діяльності працюють державні організації, підприємцями ніша освоєна не в повній мірі.

Природно конкуренції не уникнути, тому перед запуском проекту слід подумати про свої переваги перед потенційними конкурентами (більш широкий асортимент, доступна ціна продукції), намітити оптимальні шляхи збуту.

Як організувати бізнес з виробництва мінеральної води

Свідченням перспективності проекту служать щорічно з’являються нові гравці на ринку.

Дослідження ринку виробництва мінералки

Це одна з обов’язкових умов успішного старту. Знання особливостей конкурентів (слабких, сильних сторін, асортименту, цінової політики і так далі), цільової аудиторії (її переваг, фінансових можливостей) необхідно для планування майбутнього починання.

Бізнес-план корисний у всіх галузях. Часто можна почути, що в малому бізнесі можна відмовитися від планування. Це прийнятно в гаражному, домашньому бізнесі, в якому немає ризику втрати великих інвестицій.

 

Реалізація проекту зробить доступними вакансії для претендентів на робочі місця. Населенню буде запропонована мінеральна вода, вартість якої стане доступною широкому загалу.

бізнес з виробництва мінеральної води

Технологія виробництва мінеральної води

  • У спеціальних резервуарах накопичується вода видобувається на глибині не менше 300 м. На цій стадії використовуються глибинні насоси, трубопровід;
  • Далі вода проходить стадію очищення за допомогою фільтрувального блоку, в якості наповнювача якого служить пісок, фільтруючий матеріалом;
  • На наступній стадії за допомогою УФ вода знезаражується, після — охолоджується, доповнюється двовуглекислим газом;
  • На наступному етапі видуваються пластикові пляшки і, нарешті, готова продукція розливається, складується;
  • Якщо в якості тари використовуються полуторалітровиє пляшки, то для їх закупорки застосовують пробки. Перед відправкою вода підлягає маркуванню;
  • Упаковка пляшок — термозбіжна плівка. Кількість пляшок в упаковці — 6;
  • Для складування готової продукції слід придбати піддони (в принципі, їх можна зробити своїми руками).

Реклама мінеральної води

Нехтування рекламною кампанією — це останнє, що можна зробити в бізнесі.

Без грамотної реклами не створити клієнтську базу, гроші якої дозволять повернути інвестиції.

Зверніть увагу, скільки витрачають грошей на рекламу Coco-Cola, її конкурент Pepsi-Cola. Йдеться про нечувані суми. Лише постійне вдосконалення маркетингової стратегії вивело ці компанії на світовий рівень.

Якщо ви плануєте бізнес на кілька років, то цілком можна обійтися оголошеннями, брошурами, листівками. Якщо ж вашою метою є більш серйозне починання, то до роботи потрібно підключити місцеві друковані видання, акції, інтернет, в тому числі свій сайт, розтяжки. Не забудьте про візитки. Не упускайте з уваги свій імідж.

Коротка характеристика бізнес-проекту

Достатню площу стануть 400 квадратів.

Базу під виробничий об’єкт можна купити, побудувати. Ці варіанти для мега магнатів. Економічніше її орендувати з перспективою викупу. За оренду доведеться щомісяця платити близько 120000 р.

як організувати бізнес з виробництва мінеральної води

Тривалість зміни — 8 годин.

За підсумками зміни планується отримувати 12 тис. Л мінералки, якщо перерахувати на пляшки, то вийде 8 тис. Шт.

Інвестиції будуть пов’язані з оснащенням цеху:

  • розливним автоматом — 650 тис. р .;
  • насосом скваженние типу — 30 тис. р .;
  • двома фільтрами — 100 тис. р .;
  • машиною для отримання пляшок — 70 тис. р .;
  • чотирма резервуарами — 40 тис. р .;
  • полуавтоматом закупорювання — 120 тис. р .;
  • машиною для нанесення етикеток — 90 тис. р.

У загальному випадку для придбання основних агрегатів буде потрібно 1,1 млн р.

Щомісяця гроші спрямовуватимуться на:

  • зарплати співробітників — 1,272 млн р .;
  • страховки підлеглих — 381,6 тис. р .;
  • придбання тари, етикеток — 260 тис. р .;
  • оренду — 120 тис. р .:
  • оплату спожитої електрики — 50 тис. р .;
  • транспортування — 100 тис. р .;
  • просування продукції, в тому числі на рекламу — 30 тис. р .;
  • інші організаційні та виробничі потреби — 2,364 млн р.

організація виробництва мінеральної води

Плановані значення основних економічних показників за підсумками місяця:

  • загальних витрат в перший місяць — 2,364 млн р .;
  • прибутку до податків — 807,84 тис. р .;
  • чистого прибутку — 686,7 тис. р .;
  • рентабельності — близько 30%;
  • тривалості періоду повернення первісних капіталовкладень — від 18 міс.