В даний час, на російському ринку відчувається явний дефіцит заморожених продуктів.

Цей ринковий сегмент, звичайно, не пустує, але має достатню кількість вільних ніш для реалізації своїх бізнес-ідей .

Бізнес на заморожених овочах і фруктах

Головне завдання підприємця полягає в складанні осудного бізнес-плану, що враховує всі особливості і деталі такого бізнесу.

Мета його полягає не тільки в «постановці на колеса» виробництва, але і майбутні шляхи збуту такої продукції, яка може реалізовуватися як в торгових мережах (оптових і роздрібних), так і поставлятися на підприємства громадського харчування.

 

Як організувати бізнес на заморожених овочах і фруктах

Для початку слід визначитися, які саме овочі та фрукти слід пустити в заморозку .Це залежить від місця розташування підприємства.

Якщо воно розташоване в південних широтах, то доцільно робити натиск на використання місцевої сировини, бо можна буде заощадити на транспортних витратах і зберіганні.

Якщо підприємство буде працювати в подтаёжной зоні, то крім переробки овочів і фруктів, додатково можна буде організувати заморозку дикоросів (ягід, папороті, трав, черемші, грибів).

як організувати бізнес на заморожування овочів і фруктівТехнологія полягає в наступному: вихідна сировина сортується і проходить відбір на конвеєрі. Потім нарізається і змішується, охолоджується і піддається термічній обробці в вигляді гарячої пари.

Далі, відбувається шокова заморозка в морозильній камері і вже готова продукція фасується та упаковується. В результаті шокової заморозки не відбувається істотних втрат вітамінів, і така продукція, практично, не втрачає своїх властивостей.

На початкових етапах розвитку підприємства виникає ряд труднощів, сполучених з введенням своїх виробів в торговий оборот.

Наприклад, торгові мережі можуть зажадати плату за введення в їх асортиментний склад кожної товарної позиції. Або можуть виникнути проблеми із закупівлею сировини, що не відповідає за якісними характеристиками.

Економічними недоліками такого виду підприємництва є: сезонний попит на продукцію і тривалий період оборотності коштів.

Для підвищення незалежності від цих несприятливих факторів, потрібно заздалегідь подбати про передбачувані ринках збуту у вигляді оптових компаній, що мають свої, протоптані шляхи виходу до потенційних покупців.

Можна також укласти договори поставок з виробниками напівфабрикатів, власниками кафе і ресторанів, для гарантованого збуту своєї, дуже затребуваною, продукції.