Відмінною бізнес-ідеєю для успішного стартапу в сфері святкової індустрії є відкриття власної студії аеродизайну. Зайнятися таким бізнесом може будь-яка людина, що володіє скромним стартовим капіталом (хоча б тисячею доларів) і бажанням приносити радість людям.

Щоб зайнятися аеродизайну на професійному рівні, необхідно пройти відповідне навчання. Благо, в інтернеті існує маса курсів, які дозволяють набути навичок створення композицій з повітряних куль за мінімальний час.

бізнес-ідея студії аеродизайну

 

Бізнес по відкриттю студії аеродизайну

У великих містах можна записатися на курси в режимі оффлайн. Перевагою проходження навчання є те, що на початковому етапі ведення бізнесу підприємцю не доведеться брати на роботу співробітників, що дозволить непогано заощадити на виплаті заробітної плати.

Зрозуміло, при наявності фінансових можливостей і відсутності бажання освоювати нову сферу діяльності, бізнесмен зможе відразу ж найняти на роботу досвідчених аеродізайнери.

Як організувати студію аеродизайну

Якщо підприємець вирішив виконувати замовлення клієнтів самостійно, то йому слід закріпити навички створення аерокомпозіцій.

Спочатку можна відточити майстерність створення простих фігур (арок і гірлянд для шлюбних урочистостей або букетів з куль для ювілеїв). Такі елементи декорування завжди користуються високим попитом серед споживачів.

На подальшому етапі можна зайнятися розробкою власних композицій і реалізацією творчих планів.

Наприклад, можна спробувати створити з повітряних куль героїв мультфільмів. Такі композиції будуть користуватися попитом у батьків, які організовують свята для своїх дітей.

як організувати студію аеродизайну

Щоб відкрити студію аеродизайну, необхідно оформити ІП і зняти невеликий офіс.

Бізнесмену також потрібно буде закупити кулі з різних матеріалів, на це потрібно буде затратити близько 150-200 доларів. Ще 200 доларів піде на придбання каркасів і мотузок.

Підприємцю потрібні спеціальні компресорні машини для автоматичного надування куль, на покупку яких потрібно буде витратити близько 150 доларів. Не варто забувати і про вкладення в рекламну кампанію, без якої важко буде знайти потенційних клієнтів.

Послуги аеродизайну можна пропонувати святковим агентствам, організатором дитячих ранків, нареченим, власникам клубів, ресторанів і приватним особам, які хочуть зробити оригінальні подарунки близьким людям.