Багато бізнесменів приймають рішення скористатися бізнес-ідеєю про створення магазину, який торгує дорогою і елітної одягом. Наскільки це вигідно і що для цього необхідно зробити?

бізнес ідея бутика брендового одягу

Формат бутика брендового одягу

На сьогоднішній день існує два найпоширеніші способи відкрити власний бутік брендового одягу:

  • По-перше, можна стати офіційним представником певної торгової марки в будь-якому регіоні. До переваг цього варіанта можна віднести те, що цей бізнес — ексклюзивний і може ставити власні умови на ринку. Недоліки — високий рівень витрат і ризиків;
  • По-друге, можна відкрити власний бутік, використовуючи франшизу. У цьому випадку підприємець піде до успіху по вже прокладеній дорозі. Купуючи франшизу, можна отримати всі керівництва з організації та розвитку свого бізнесу.

 

Крім цього, завдяки використанню вже перевірених технологій рівень ризику досить низький. Однак в цьому варіанті теж є мінуси, а саме — бізнесмен обмежений у свободі власних дій, крім того, він змушений віддавати частину свого доходу компанії-франчайзеру.

Як відкрити магазин брендового одягу

Для магазину, що продає дорогий брендовий одяг, потрібно відповідне приміщення.Площа торгового залу не може бути менше 100 або 150 квадратів і повинна перебувати в центрі міста або в престижному районі. Оренда в таких місцях коштує дорого. Крім того, часто вона виплачується вперед на кілька місяців.

Добре, якщо поруч з магазином будуть перебувати інші брендові магазини. Завдяки цьому буде великий потік клієнтів. Головне, щоб вони не продавали одяг тієї ж торгової марки.

Для оформлення торгового залу необхідно придбати стійки, манекени, дзеркала і т. Д.

Причому потрібно відзначити, що для магазину такого рівня економити на обладнанні категорично протипоказано.

Інтер’єр бутіка теж є складовою частиною його успіху. Такий магазин зобов’язаний мати впізнаваний дизайн. Крім того, експозиція повинна оновлюватися із завидною регулярністю. Для цього необхідно вкласти суттєві фінансові ресурси в розробку дизайну.

Асортимент брендового магазину не зобов’язаний бути занадто широким. Цілком достатньо 200-300 моделей нової колекції. Звичайна націнка на товар в такому магазині складає від 300 до 400% від закупівельної ціни.

ідея магазину брендового одягу

Співробітники для брендового магазину

Для успішного функціонування бізнесу потрібно знайти привітних, чемних і доброзичливих продавців. Важливо, щоб вони вміли знайти свій підхід до кожного покупця.

Крім продавців обов’язкова фігура в магазині такого рівня — це керуючий. У нього багато обов’язків, в тому числі він відповідає за асортимент і атмосферу в торговому залі.

Рентабельність і перспективи брендового бізнесу

Часто підприємці відкривають такі магазини не для того, щоб отримувати більший прибуток, а для власного престижу.

Елітна торгівля характеризується нестабільним рівнем попиту. Відповідно, ризики при створенні такого бізнесу великі.

Магазини брендового одягу мають хороший рівень рентабельності за рахунок величезних націнок. Однак окупається такий бізнес іноді довго.

Тому ідея про створення власного магазину брендового одягу є не найперспективнішою для починаючого підприємця. Швидше за все, вона більше підходить вже відбувся бізнесменові як проект для створення йому певного іміджу.