Раді вам представити свіжий десяток яскравих і досить оригінальних бізнес ідей , які були взяті у компаній по всьому світу .

Цілком ймовірно, що дані винаходи стануть справжніми хітами в цьому році, адже деякі з них вже прямо зараз приносять своїм винахідникам солідний дохід. Які ж з них можна підлаштувати під ринок Росії ?!

Бути в тренді і створювати його — це дві величезні різниці. У плані бізнес-інновацій Росію ну ніяк не назвеш законодавцем в області мод.

З іншого боку відстеження певних ідей і бізнес трендів, спроби адаптувати все це до реалій Росії, нашими вітчизняними бізнесменами робиться досить часто.

Бізнес ідеї 2013 року

Зараз ми надамо вам можливість підібрати десять свіжих винаходів і ділових інновацій з усього світу, які можуть дати хорошу можливість отримати в поточному році або навіть у наступному 2014 році великі прибутки.

Адже ви повинні розуміти, що реалії Росії змінюються настільки стрімко і бізнес ідеї 2014 року буде не менше актуальними, як і минулорічні.

Найголовніше що свіжість і оригінальність даних рішень дає можливість використовувати їх в самих різних сферах бізнес діяльності. Питання в тому хто ж буде найпершим ?!

Цей рейтинг був складений одним з найавторитетніших ділових порталів — Springwise. Не можна заперечувати той факт, що ідеї, які будуть приведені нижче, можуть надихнути на інновації і російську аудиторію.

Як же бразильцям вдалося повісити на вішалку Facebook

повісити на вішалку Facebook

Однією з найцікавіших проблем, з якою стикаються офлайн-магазини — ті «лайки» з соціальної мережі Facebook, які клієнти магазини ставлять моделям, що їм сподобалися, як правило, так і залишаються на просторах віртуального світу.

Модному бразильському ритейлеру прийшла в голову ідея перенести цей інтернет-рейтинг в самий звичайний магазин.

У слідстві то кількість «лайків», які були віддані інтернет-відвідувачами, стало відображатися прямо на вішалці з брюками і піджаками.

Автори ж нововведення говорять наступне: це розмиття великий кордону між офлайн середовищем і клієнтами з онлайн мережі, так як в наш час інтернет все більше і більше проникає в нашу звичайну життя.

Виходить — поміряв, подивився, оцінив наскільки популярно, і ти відразу потрапляєш в діловій і модний тренд.

Велосипед з картону за ціною менше ніж 15 $

Велосипед з картону ідея бізнесу

Турбота про навколишнє нас середовищі і екологія, на жаль це поняття, які в наш час на території Росії ще слабо реалізовані.

В даному контексті для Росії ще є куди рости. У той же час в країнах, де турбота про природне середовище — не просто ще один пункт списку, який присутній на передвиборних листівках.

І ось людство вирішило створити ще один спосіб, який зробить більш «зеленим» і без того екологічний велосипед.

Дану мету поставив собі один ізраїльський бізнесмен Іцгар Гафні, він запропонував створювати велосипеди з картону, який робиться з вторинної переробки.

В результаті виходить міцна і все ж легка конструкція, яка з легкістю може витримувати наїзника з масою до 300 футів.

В силу цікавих футуристичних ліній, зовнішній вигляд цього залізного коня є дуже привабливим. Ціна так взагалі дуже радує — від 9 до 12 доларів. Це залежить від самої комплектації.

У той же час, усвідомивши, що його винахід добре стоїть на колесах, Іцгар Гафні не зупиняється перед різними доробками своїх картонних велосипедів, запевняючи того, що по суті межі немає.

Лампочки для бідного класу — шикарна бізнес ідея 2013 року

лампочки для бідного класу як бізнес-ідея

Кожен з нас вже давно перестав сприймати електричне освітлення чимось особливим, зараз воно само собою зрозуміле.

У той же час є та значна частина планети, приблизно 1,5 мільярда людей, які живуть в дуже бідних районах, де, як правило, світло загоряється при маніпуляціях з гасовими лампами або іншими не менш небезпечними речами, з точки зору займистості.

Альтернатива гасу і свічок запропонована — маленький портативний світильник, під назвою Gravity Light, розробкою якого займається Indie GoGo — індійська компанія .

Дана лампочка, може працювати без будь-яких акумуляторів, так як використовує ресурс, який повністю відновлюється — сила тяжіння.

Пристрій має наступну схему роботи — його кріплять до певного мішечку, після наповнюють піском або вибераем якийсь інший наповнювач, він же в свою чергу при підйомі на пару секунд зробить потрібну кількість енергії, для того щоб лампочка могла світити протягом 30 хвилин.

 

У той час як лампочка буде світити — вантаж поступово опускатиметься вниз, і через деякий час його можна буде легким рухом руки підняти до самої стелі, після цього можете сидіти за книгою хоч цілу ніч.

У плані догляду за пристроєм, то він вимагатиме жодних великих витрат — в лампочці просто не міститься настільки багато деталей, щоб їх можна було зламати, а потім замінити.

Крім усього іншого дохід, який отримали його автори, вже перевищив планку в 500%, ніж окупив сповна обсяг первинних вкладень.

Популярні новини на чашці з кавою

новини на чашці з кавою популярна ідея

Чергова інновація в плані бізнес ідей 2013 року, яка дасть можливість інтегрувати інтернет в нашу звичайну життя, належить Об’єднаним Арабським Еміратам .

Якщо сьогодні ми можемо знайти рекламу на офісних чашках, серветках або пивний тарі, так чому не можна зробити те ж саме з паперовими манжетами, де буде вставлятися картонний стаканчик з кавою?

Ось така ідея і зародилася в голові креативних співробітників відділу по маркетингу в Y & R Dubai, які розробляють рекламну компанію для міської газети Gulf News.

Раніше представники газети звернулися в дане агентство з проханням, щоб ті збільшили трафік на однойменному ресурсі і підняли кількість їх передплатників.

Розуміючи той факт, що ранкова чашка кави за свіжою газетою, просто не існують одне без одного, агентство вирішило звернутися в найвідомішу в світі мережа кав’ярень — під назвою Tim Hortons, яка в свою чергу дуже до речі є таким же клієнтом, тільки в ОАЕ.

Вони запропонували надрукувати свіжі заголовки в газетах, на звичайному паперовому кавовому манжеті.

Спеціально для цього в точках продажів з кавою були встановлені спеціальні принтери, які можуть друкувати на манжеті найсвіжіші заголовки в газетах, при цьому оновлюватися кожну годину.

Крім того на манжеті буде зображений короткий URL-адресу на саму новину, разом з QR-кодом, які легко можна вважати смартфоном, після чого читач буде спрямований безпосередньо на інтернет ресурс Gulf News.

В результаті всі залишилися дуже задоволеними. Після перших 2-х тижнів, загальне число читачів журналу Gulf News в соціальній мережі Twitter зросла на 3 тисячі. Кількість відвідувачів сайту зросла на 41%. Загальна кількість передплатників в газеті виросло на 2,8%. А ви любите каву?

Для тих, у кого занадто багато карт — пластикова картка Wallaby

картка Wallaby- ідея бізнесу

Напевно немає нічого простішого, ніж розрахуватися за свої покупки пластиковою карткою. Це у випадку, якщо у покупця лише одна пластикова карта, в такому випадки спрощувати і справді буде нічого .

А якщо ж рахунків в банку кілька, як тоді з усіма розібратися? У той же час майже кожен банк пропонує різні варіанти, за якими можна вигідніше розплатитися, наприклад, за бензин вигідніше буде платити кредиткою з одного банку, а покупка молока в магазині буде економніше з кредиткою від іншого.

Тримати всю інформації в своїй голові просто не реально.

Спеціально для цього була створена Wallaby Card, щоб вирішити проблему з вибором найоптимальнішого рахунки в банку — вона буде мати доступ до всіх ваших банківських рахунків і в той же час дасть можливість автоматично вибрати найкращий варіант зі знижкою і бонусами при черговій покупці.

У повній залежності від того що ж і в який час клієнт вирішив купити. Wallaby буде автоматично вибирати найбільш підходящий рахунок і списувати потрібну суму, крім того буде нараховувати клієнтські бонуси.

Для того щоб почати користуватися картою Wallaby, клієнтові потрібно буде всього лише зареєструватися на офіційному сайті Walla.by, після чого прив’язуєте свою ж майбутню картку Wallaby під існуючі картки банків.

Саму карту доставлять клієнтові через пошту. У той же час компанія зі свого боку гарантує повну безпеку при використанні їх карти.

Цікаво, що кількість прив’язаних карт можна міняти, а керувати своєю карткою можна буде навіть з смартфона.

Що ж стосується оплати за використання послуг Wallaby, то перші 6 місяців все буде безкоштовно, але після вартість складе десь 50 доларів на місяць, в той же час автори картки запевняють що вигода, отримана від використання, буде в рази перевищувати суму.

Перетворення картонної упаковки

Joolz перетворення картонної упаковки як бізнес ідея

Ще одним дуже актуальним прикладом того, що турбота про екологію може стати економічно вигідною, надається голландським виробником дитячих колясок під назвою Joolz .

Таким чином, кожна з картонних коробок, куди упаковується коляска, містить в собі певну інструкцію по поводженню, а також — абажур, шпаківню або дитячий стільчик.

Самі представники Joolz, кажуть, що дана інструкція є майже в кожній коробці, крім самої коляски клієнт отримує ще й бонус — оригінальну і цікаву річ в свій будинок, яка, швидше за все дуже сподобається дітям.

Таку де ідею дуже успішно впровадила і австрійська компанія DYV Living.

Даний виробник меблів просить не викидати упаковки від картонних коробок, а перетворити їх в предмети інтер’єру, для прикладу це можуть бути симпатичні столики під кави.

Як ми бачимо, якщо всі передумови того, що незабаром головний біль всіх екологів можна буде потроху вгамовувати. Тепер про те, що картонна коробка може стати дуже корисною, знає не тільки аудиторія дітей, а й дорослих.

Друг з Facebook — сусід по кріслу

один сусід по фейсбук ідея бізнесу

Слідом за Malaysia Airlines, яка дозволяє своїм пасажирам заздалегідь вибрати свого сусіда по кріслу, скориставшись сервісом MHBuddy, який працює на базі соц. мережі Facebook, таку ж послугу розробила одна дитяча авіакомпанія KLM.

Але вони пішли ще далі, вони зі своєю послугою Meet and Seat стали працювати не тільки з Facebook, але і з LinkedIn.

Виходить, що зараз авіапасажири зможуть вибирати собі сусіда по кріслу збоку, в залежності від своїх власних уподобань щодо професії, віку, зовнішнього вигляду та інтересів.

Спеціально для цього під час проходження реєстрації відбувається підключення до LinkedIn і Facebook.

У компанії KLM все як один впевнені в тому, що дана функція буде сприяти більш цікавого встановленню зв’язків та інших знайомств серед усього потоку їх пасажирів.

Ну, ось критики повністю впевнені в тому, що даний сервіс буде дуже корисним тільки для тих, хто хоче знайти свою другу половинку.

На даний момент проект ще не був випробуваний на практиці, його планують запустити до середини 2013 року. У будь-якому випадки Meet and Seat зробить політ більш цікавим і приємним. Можливо, в майбутньому інші авіакомпанії наслідуватимуть їх приклад.

Компанія Adidas запропонувала стежити за відомими спортсменами в реальному часі

аддідас стежить за спортсменами ідея бізнесу

Прилади й пристрої, які дозволяють відслідковувати в реальному часі ефективність спортсменів, починають впроваджуватися в найрізноманітніші види спорту .

Для прикладу, якщо взяти плавання, то тут використовують спеціальний браслет під назвою Swimtag, він же виступає деяким навчальним посібником для тих, хто вирішив відправитися в басейн.

У той же час компанія Adidas вирішив, що потрібно піти ще далі і в початку червня 2012 року року досить таки успішно протестувала цю нову систему miCoach, вона ж дозволить стежити за зірками футболу під час самої гри на поле в живу.

miCoach — якийсь набір певних пристроїв разом з програмним забезпеченням, які вбудовані в одяг гравців.

Через безпосередній контакт зі шкірою спортсмена, датчики можуть контролювати ефективність і працездатність футболістів — наприклад, частому скорочення серця, їх руху, досягнення поставлених цілей.

В обладнання включено так званий SPEED_CELL — це технологічний девайс, який прикріплюється до взуття, таким чином, він надає дані про швидкість самого спортсмена, пройдену відстань, темпі, серцевому ритмі і т.п.

Завдяки цьому можна буде аналізувати внесок кожного з гравців.

Крім усього перерахованого вище дані, що надходять з датчиків, тренер може візуалізувати і синхронізувати у себе на планшеті або смартфоні, після чого він зможе прийняти певне рішення і скласти необхідний план для тренування під кожного з гравців.

Також miCoach може бути корисний не тільки професійним спортсменам, а й усім тим, хто цікавиться своєю спортивною продуктивністю. Загалом цікава бізнес ідея 2013 року.

Натовп. Музика. смартфон

фанати Дена Диякона

Тепер фанати Дена Диякона, американського музиканта, коли будуть відправлятися на його черговий концерт, обов’язково прихоплять з собою смартфон.

Вся справа в тому, що артист буде активно використовувати своїх шанувальників для того, щоб потім зробити їх частиною свого власного шоу.

Щоб взяти участь в концертному шоу глядачеві все лише потрібно завантажити спеціальний додаток з Google Play або App Store.

Коли шоу буде починатися, всі смартфони будуть слухатися спеціальних звукових підказок.

Таким чином, Диякон зможе за допомогою синхронізації смартфонів, управляти їх підсвічуванням і задавати потрібний колір. Крім того, скориставшись звуками смартфона, музикант зможе використовувати все це як свій музичний інструмент.

Знайди знайомого в абсолютно незнайомому місті

як знайти знайомого в незнайомому місті

Німецька компанія з назвою Plus One Berlin вирішила запропонувати новий сервіс для туристів. Туристи, які приїжджають, отримують найшикарніші номера, які розташовуються дуже близько біля найважливіших туристичних об’єктів — ресторанів, барів, музеїв і так далі.

Інновація полягає в тому, що клієнту пропонують вибрати одного з 28 місцевих жителів, які за певну вартість проведуть екскурсію по місту, погуляють з ним по вулицях або ж посидять за компанію в барі.

У той же час для кожного жителя з цього списку додається характеристика — інтереси, фото, риси характеру тощо, таким чином, клієнту буде набагато зручніше вибрати собі провідника, який буде ближче всього в емоційному плані.

Щоб вибрати цього попутника, можна скористатися спеціальною формою при реєстрації і бронюванні номера.

У той же час слід зазначити, ніж власне турист планує зайняти «гіда» і скільки це займе часу.