У всьому світі існує величезне різноманіття бізнес-ідей з продажу сувенірів, тому для початку бізнесу слід зрозуміти, кому і які сувеніри продавати. Як тільки вибір припав на відповідну категорію товарів, необхідно вибрати місце проведення продажів.

як організувати продаж сувенірів

 Як організувати продаж сувенірів

Завідомо розташування магазину повинно бути в багатолюдному місці. Продавати найкраще стоїть не в місті, а як можна віддалено від нудних і смутних сірих місць без особливих пам’яток.

Припустимо, можна побудувати свій магазин або лавку біля тих місць, де відбуваються туристичні походи, і магазин стоїть на перетині маршруту. Найкраще створити кілька точок для продажу.

 

Таким чином другу точку можна розташувати перед виїздом з міста, третю — перед вильотом з міста і так далі розмістити в усі можливі місця, з яких туристи виїжджають і в’їжджають.

Залежно від країни, міста, села чи іншої місцевості необхідно підібрати потрібні сувеніри, які, як не можна до речі, підкреслювали б якусь пам’ятку або мали багату і цікаву історію за плечима, що в рази підвищить інтерес і ціну товару.

Від величини товару залежить площа ділянки, що купується землі і сама споруда. Будь вона на відкритому повітрі або прикрита, лавка не повинна бути в діловому стилі. Чим більше прикрас та інших товарів навісили на магазинчику, тим привабливіше виглядають самі товари на прилавку.

Інтер’єр, напевно, є найголовнішою і невід’ємною частиною магазину. Ціни повинні максимально варіюватися, так як людина обов’язково щось купить, і все питання покупки полягає тільки в ціні. Хоча, якщо продавець володіє навичками переконання, то можна продати все що завгодно самому жадібному скнарі.

бізнес-ідея з продажу сувенірів

Відповідно, вибране місце люди повинні якось чином знайти на карті, по путівника або по стендах, де широко і яскраво розміщується реклама, так що навіть бічний зір людини не упустить можливості подивитися на оголошення про лавці з сувенірами.

Спочатку бізнес будуть супроводжувати деякі вкладення для розкрутки, але потім все піде як по маслу.

У році 4 сезони і продавець повинен максимально збільшити конкуренцію перед іншими сувенірними крамницями, замовляючи в свою крамницю товари, які б відповідали поточному сезону.

Незайвим буде надавати безкоштовні товари, такі, як листівки, міні-карти та інші дрібниці, за рахунок яких про вашу лавці розкажуть іншим і відвідувачів стане набагато більше.

Наостанок треба не забути, що крім ліцензії на продаж товарів знадобиться ще і проведення бухгалтерської звітності і доведеться шукати кваліфіковані кадри для такої роботи, якщо ви як продавець не впораєтеся з цим завданням.