Бізнес-ідея продаж сувенірних виробів
У всьому світі існує величезне різноманіття бізнес-ідей з продажу сувенірів, тому для початку бізнесу слід зрозуміти, кому і які сувеніри продавати. Як тільки вибір припав на відповідну категорію товарів, необхідно вибрати місце проведення продажів.
Як організувати продаж сувенірів
Завідомо розташування магазину повинно бути в багатолюдному місці. Продавати найкраще стоїть не в місті, а як можна віддалено від нудних і смутних сірих місць без особливих пам’яток.
Припустимо, можна побудувати свій магазин або лавку біля тих місць, де відбуваються туристичні походи, і магазин стоїть на перетині маршруту. Найкраще створити кілька точок для продажу.
Таким чином другу точку можна розташувати перед виїздом з міста, третю — перед вильотом з міста і так далі розмістити в усі можливі місця, з яких туристи виїжджають і в’їжджають.
Залежно від країни, міста, села чи іншої місцевості необхідно підібрати потрібні сувеніри, які, як не можна до речі, підкреслювали б якусь пам’ятку або мали багату і цікаву історію за плечима, що в рази підвищить інтерес і ціну товару.
Від величини товару залежить площа ділянки, що купується землі і сама споруда. Будь вона на відкритому повітрі або прикрита, лавка не повинна бути в діловому стилі. Чим більше прикрас та інших товарів навісили на магазинчику, тим привабливіше виглядають самі товари на прилавку.
Інтер’єр, напевно, є найголовнішою і невід’ємною частиною магазину. Ціни повинні максимально варіюватися, так як людина обов’язково щось купить, і все питання покупки полягає тільки в ціні. Хоча, якщо продавець володіє навичками переконання, то можна продати все що завгодно самому жадібному скнарі.
Відповідно, вибране місце люди повинні якось чином знайти на карті, по путівника або по стендах, де широко і яскраво розміщується реклама, так що навіть бічний зір людини не упустить можливості подивитися на оголошення про лавці з сувенірами.
Спочатку бізнес будуть супроводжувати деякі вкладення для розкрутки, але потім все піде як по маслу.
У році 4 сезони і продавець повинен максимально збільшити конкуренцію перед іншими сувенірними крамницями, замовляючи в свою крамницю товари, які б відповідали поточному сезону.
Незайвим буде надавати безкоштовні товари, такі, як листівки, міні-карти та інші дрібниці, за рахунок яких про вашу лавці розкажуть іншим і відвідувачів стане набагато більше.
Наостанок треба не забути, що крім ліцензії на продаж товарів знадобиться ще і проведення бухгалтерської звітності і доведеться шукати кваліфіковані кадри для такої роботи, якщо ви як продавець не впораєтеся з цим завданням.
Добавить комментарий