У всьому світі, і в Росії зокрема, стрімко збільшується кількість автомобілів, що звичайно вимагає пропорційного збільшення кількості станцій технічного обслуговування.  Точно також підвищується потреба в необхідних для ремонту автозапчастини.

Виходить, що відкриття підприємства забезпечує безперебійну їх поставку повністю відповідає вимогам ринку. Правильно реалізована бізнес-ідея  з продажу запчастин і комплектуючих для автомобілів може принести високий рівень рентабельності.

Дуже корисними будуть рекомендації фахівців, що володіють поглибленими знаннями в цій області.

Як відкрити магазин автозапчастин

Перший етап складається з підготовки і пошуку приміщення.

Приміщення під магазин автозапчастин

Підготовка включає в себе моніторинг ринку автомобільних деталей в певному районі, в тому, де плануєте відкривати бізнес.

як відкрити магазин автозапчастин

 

Потрібно виявити, які запчастини в цих автомагазинах бажаючий купить без проблем і на які потрібно додатковий час для пошуків або спеціального замовлення і очікування.

Торгівля саме цими рідкісними автодеталями дасть шанс зайняти місце в бізнесі, зміцнитися і гарантувати швидке розвиток.

Вибираючи приміщення під відкриття магазину автозапчастин , спочатку потрібно промоніторити територію поблизу великих станцій технічного обслуговування.Найкращими умовами для функціонування підприємства будуть: парковка, під’їзд до магазину, розташоване поруч СТО.

Другий етап — пошук та вивчення існуючих конкурентів. Тут потрібно зібрати всю інформацію: як працюють, в який термін поставляють замовлений товар, з якими марками автомобілів працюють. Ретельно зібравши і проаналізувавши інформацію можна створити дуже хороші умови для автолюбителів.

планування продажів

З самого початку необхідно зрозуміти, в чому саме полягає унікальність вашого нового магазину перед аналогічними. Перевагою може стати розширений список товарів в магазині або продумана обробка замовлень (спосіб оплати, найкоротші терміни).

Якщо вирішите продавати запчастини однієї марки автомобілів, необхідно настільки розширити асортимент товару, щоб забезпечити наявність найрідкісніших, дефіцитних деталей.

Якщо вдасться організувати роботу так, щоб крім наповнення покупці оцінили і запам’ятали якісний сервіс і професіоналізм співробітників, то високі продажі гарантовані.

Початок роботи автомагазину

Перед відкриттям магазину необхідно зареєструвати своє підприємство в податковій інспекції. Отримавши документи, можна укладати договори з контрагентами, закуповувати товар, наповнювати прилавки і відкривати крамницю.бізнес-ідея з відкриття магазину автозапчастин

Співробітники в автомагазині повинні бути добре підковані і компетентні в питаннях, що стосуються автозапчастин — повинні розбиратися в пропонованих покупцям товари.

Реклама автозапчастин

Залишається визначитися з рекламою.

Щоб гарантувати на початковому етапі достатню прохідність необхідно скористатися будь-якими рекламними засобами:

  1. неонова вивіска;
  2. Банерна реклама;
  3. візитки і буклети в довколишніх точках автосервісу.

Можна спробувати домовитися, з найближчими станціями техобслуговування, щоб вони за невеликі відступні направляли своїх клієнтів в ваш магазин.

За допомогою цих рекомендацій ви зможете уникнути деяких помилок при плануванні, відкритті, розвитку такого бізнесу як магазин автозапчастин.