Бізнес в сфері перевезення людей, а саме таксі, безумовно, є відмінною бізнес-ідеєю отримання прибутку від надання послуг. В даний час в Росії ця діяльність є однією з найпоширеніших видів, поряд з магазинами та перукарнями. І разом з тим найменше монополізованою.

Як організувати бізнес на таксі

Йде запекла боротьба за клієнтів між різними фірмами таксі, де також беруть участь так звані «бомбили», неорганізовані самостійні перевізники. Ціни на поїздки практично не ростуть, на відміну від інших послуг і товарів.

Що ж необхідно для ефективного функціонування служби таксі:

  1. як організувати бізнес в таксіДиспетчерська служба;
  2. Штат водіїв, які працюють як на машинах фірми, так і на своїх автомобілях;
  3. Служба роботи з водіями;
  4. механіки;
  5. Авторемонтная майстерня;
  6. мийка;
  7. Допоміжні служби.

Залежно від потужності підприємства можливо поєднання функцій адміністративними працівниками.

 

Принципи роботи таксі

1. Диспетчер повинен бути ввічливим з клієнтами , знати місто, вимогливим з водіями, але не грубіянити, чесним і не надавати замовлення виключно знайомим водіям.

2. Розбирання, докори в ефірі або по телефону допускатися не повинні . Виниклі суперечливі питання повинні вирішуватися в офісі, за участю всіх сторін.

3. Досвід водіння прийнятих водіїв не повинен бути менше 5 років . Вони повинні вміти акуратно, але коли треба — швидко, водити автомобіль, суворо дотримуватися правил дорожнього руху, не курити в машині, бути ввічливими з клієнтами. Повинні вміти іноді мовчати, а в деяких випадках і підтримати розмову з клієнтом, чистими і охайно одягненими, містити машину в чистоті, не роздавати номери своїх телефонів клієнтам, знати місто, і завжди мати здачу.

4. Машини в таксі бажано мати одного класу з використанням єдиного тарифу на поїздки, в хорошому стані і справні. Обов’язково мати єдину рекламу на автомобілях.

5. Тарифи на поїздки повинні відповідати рівню цін в місті і класу машин з системою пільг, і знижок. Бажано проводити періодично акції з населенням, наприклад, кожна десята поїздка безкоштовно і т. Д.

6. Назва повинна бути привабливим і розташовує до довіри . Варто ефективно проводити рекламу бізнесу.

7. Широко практикувати безготівковий розрахунок оплати за поїздку через термінали, встановлені в машинах або використовуючи талонну систему.

8. Фірма таксі обов’язково повинна мати комп’ютерну програму , призначену для визначення вартості поїздки, щоб озвучувати клієнту при прийомі замовлення і водієві.

9. Повинна бути організована система контролю шляхом виборчого здійснення дзвінків клієнтам після виконання замовлення, і прийом зауважень.

10. У колективі повинна формуватися доброзичлива обстановка , варто виробляти націлювання на вирішення головного завдання — на максимальне виконання замовлень.Не можна допускати диктату якоїсь однієї служби над іншою.

бізнес-ідея таксі

11. Особливо уважне ставлення має бути до водіїв на лінії . Періодичні пробки на вулицях міста, часом неадекватні клієнти і водії інших машин, що порушують ПДР, можуть створити знервовану обстановку у водія таксі і можливе посилення неправильним ставленням з боку диспетчерської служби або інших адміністративних працівників.Помилка водія загрожує серйозними наслідками.

Як один з видів бізнесу таксі підкоряється загальним законам підприємництва, а й має свої специфічні особливості.