Одним з найбільш перспективних, популярних і найбільш прогресуючих видів бізнесу без всяких сумнівів є рекламна сфера.

Це закономірно: саме завдяки рекламі і рекламному бізнесу, під час дуже високої конкуренції на ринку збуту, багато послуг і товарів знаходять своїх потенційних споживачів і отримують шанси реалізації в достатніх обсягах.

Реклама на пляжах

У той час, коли на ринку з’являється безліч нових послуг і товарів, закономірність про те, що основним «двигуном торгівлі» якраз таки є реклама, набуває з кожним днем все більше популярності та актуальності.

Поряд з тим, необхідність прогресування в піарі, створює також ефект негативний: в сучасному світі стало настільки багато різноманітної реклами, що стає майже нереально створити унікальний, практично новий і дієвий спосіб просування товару .

Але є ще креативні люди, які придумують хороші ідеї, не використані раніше і зовсім нові.Одну з них ми сьогодні вам представимо.

Пляж в ролі банера

Судячи з усього, під час відпочинку на пляжі, ця унікальна бізнес-ідея і прийшла в голову рекламному агенту.

З огляду на нинішні умови, коли розміщенням реклами практично все заповнено: метро, телебачення, громадський транспорт, преса, вулиці   та інше — стає ясно, що вільного місця практично не залишилося і тому не скористатися тисячами кілометрів порожніх пляжів нерозумно і непробачно.

 

В результаті, кожен день почала з’являтися нова реклама   на багатьох найбільш людних пляжах  Європи, Америки, Ізраїлю, Пуерто-Ріко . І природно відчутно став збільшуватися грошовий рахунок автора цієї інноваційної реклами, внаслідок прибутку від її реалізації. Це і не дивно, тому що просто неможливо не погодитися з геніальністю його ідеї.

Уважно вдумайтеся: мільйони туристів (при чому, серед них багато товстосумів) щороку відвідують узбережжя і пляжі морів і океанів, і хочуть того чи ні, але стають глядачами написаною завбачливо інформаційної реклами на пісочної гладі.

На рекламу такого роду неможливо не звертати нашу увагу, адже це дуже оригінально, незвично, і найголовніше — ново, в порівнянні з набридли вже роликами, вивісками та ін.

Реклама на пляжах бізнес

Іншими словами, рекламна інформація на піску просто «написана», а це значно спрощує сам факт її створення і ефект від неї дивовижний. Отримуючи замовлення, фахівцями рекламної компанії для товарного логотипу спочатку розробляється індивідуальний малюнок і відповідний текст.

Згодом, на основі малюнка створюється форма великих розмірів, яку відливають з урахуванням того, щоб при відбитку готової конструкції максимально виразне і чітке зображення залишалося на мокрому піску.

Нарешті, відлиту готову форму прикріплюють до барабану спеціальної машини, на якій відбувається робоча поїздка на попередньо узгоджене з замовником місце на пляжі.

Під час їзди автомобіля наша реклама на поверхні піску штампується по скрізь шляху.Якщо навіть кимось із туристів, з різних причин, буде зіпсований малюнок на піску, то все одно на території пляжу залишиться багато інших копії.

Безсумнівно, на багатолюдному пляжі вже до обіду більше половини відштампованих копій пісочних реклам будуть затоптані, але за цей час їх побачать десятки і сотні громадян. І саме в цих цілях для поширення пісочної реклами рекомендовано вибирати пляжі з численною відвідуваністю.

Реклама на пляжах різні види

І якщо хтось, відпочиваючи на пляжі, зіткнеться з « рекламою на піску », перед тим, щоб дратуватися від її наявності, варто задуматися над тим, що займається цим видом бізнесу компанія представляє себе структурою не тільки комерційної, а й перш за все — борцем за екологічно чисті і незабруднені пляжі .

Дуже просто: кожен раз, перед початком нанесення малюнків на територію пляжу, на ній попередньо проводять прибирання сміття, а пісок ретельно очищається, шляхом його просіювання.

До того ж, якщо звернути увагу, то на кожному пляжі видно рекламні щити з написами «Не смітити». Чи не приносить подиву те, що підприємцям такого виду бізнесу, з охотою йдуть назустріч місцева влада.

На закінчення можна підвести підсумки: ідея чудова з усіх боків — як, на думку клієнта, так і, на думку підприємця.

І коли ви проживаєте поблизу від пляжу, яким користуються туристи, то, безсумнівно, ви маєте можливість спробувати реалізувати щось подібне. До того ж на наших вітчизняних берегах і пляжах такий вид реклами буде приємним подивом для дуже багатьох.