Домашні улюбленці — «золоте дно» доходів підприємців, оскільки на них їх господарями регулярно витрачаються дуже навіть не маленькі гроші. Ринок зоологічних товарів сьогодні поділяють на чотири сектори:

  1. Близько 40% ринку займає корм для собак.
  2. 30% зоологічного ринку становить корм для кішок.
  3. 5% — різні корми для інших видів тварин.
  4. В межах 25% займають різні препарати по догляду за домашніми вихованцями.

Засоби косметики для тварин

Косметика для тварин ідея для бізнесу

Для кішок, собак, і інших домашніх тваринок існують різні вітаміни, шампуні, для догляду за шкірою і шерстю — креми, наповнювачі для туалетів, іграшки, спреї та інше, що в сумісництві називають «засобами для догляду» або ж «косметичними засобами» для догляду за тваринами.

Товари ці можна придбати всюди: в супермаркетах, аптеках, в спеціально відведених для цього відділах магазинів господарських і продуктових, але в основному — в зоологічних магазинах, спеціально для цього призначених.

Ринок, який представляє косметику і засоби для тварин, не є «новинкою», причому товари вітчизняних виробників мають набагато більший попит, ніж закордонні.

Пояснюється це тим, що продукція вітчизняних виробників за своїм складом і такою ж технологією її виробництва майже не відрізняється від продукції, привезеної із зарубіжних країн, але варто при цьому набагато дешевше.

Наприклад, купуючи шампунь для собак імпортного виробництва, ви платите за нього стільки ж, як за шампунь нормальної якості для людей, коли в той же час шампунь для тварин, вироблений у нас, обійдеться в ціні значно дешевше (до 30%).

Виходячи з цього, звичайно ж, перевагу власниками домашніх вихованців буде віддаватися засобам, які дешевше, і зауважте — не гіршої якості.

Добре придивившись, можна побачити, що різноманітність ринку засобів косметики для тварин і ринку косметики для людей практично між собою ідентичні. Є правда одна відмінність, це те, що косметика для людей розділяється на чоловічу і жіночу, а для тварин — не ділиться відповідно статі.

 

Зовсім іншими якостями поділяють засоби цієї косметики (наприклад, по призначенню — для короткої шерсті тварин або довгою і т.д.). Якщо порівнювати з технологічних «циклам» виробництва обох видів косметики (для людей, для тварин), то вони абсолютно однакові.

Відомі випадки, коли призначену для тварин косметику, не тільки для догляду за тваринами використовують, але, не маючи вдома жодної тваринки, деякі люди в особистих цілях використовують ці косметичні засоби. Дуже відомі і популярні в вживанні шампунь для коней і різні гелі і креми, особливо від болів в суглобах.

Які при виробництві косметики для тварин необхідні знання

Косметика для тварин бізнес

Як зазначалося вище, в виробничих процесах обох видів косметики відмінності практично не існують. При виробництві косметики для тварин використовується звичайне обладнання для її виготовлення: жиро топки, масло топки, котли варильні, гомогенізатори, вакуумні насоси, стерилізатори, міксери і багато іншого.

Якщо звернути увагу на компоненти, що входять до складу зоологічної косметики, то вони так само не мають відмінностей від тих, які використовують в косметичних виробах для людей.

Для того щоб реалізувати цю бізнес-ідею і відкрити своє власне підприємство для виготовлення такої косметики, необхідно знайти приміщення, в якому можливо буде помістити виробничий цех, офісний кабінет, а також приміщення складське для готової продукції.

Головне не упустити момент, підбираючи персонал, адже саме від його кваліфікації та професіоналізму залежатиме, якої якості виготовляється продукція. По суті, цього питання необхідно приділити головну увагу, а хіміків, косметологів і технологів це стосується більше всіх.

Одним з важливих моментів при виробництві — це вибір сировини . Тому якісна сировина треба шукати, паралельно починаючи складати план бізнесу. І непогано було б також передчасно подбати про шляхи реалізації, і збуту готової продукції.

Рекомендується починати з місцевого товарного ринку, при цьому пропонуючи свою виготовлену продукцію зоологічним магазинах, невеликим і більшим.

Для того щоб почати свій бізнес, виробляючи засоби спеціальної косметики для тварин, необхідно орієнтуватися на суму не менше 500 тис. Рублів стартового капіталу.

Ця сума передбачає придбання спеціального обладнання, заробітна плата, орендна плата. Окремі витрати підуть для придбання виробничої сировини, і відповідно для того, щоб свою продукцію розробити.

Кінцева сума витрат в основному залежить від планованого асортименту продукції, її якості, від кількості продукції, що випускається, від кількості попиту на ці товари та інше.

За кількістю одержуваного доходу від виробництва косметики для тварин найбільш вдалим вважається виробництво засобів догляду саме за собаками і кішками, асортимент якої складають шампуні, лосьйони, дезодоранти, різні спреї для чищення шерсті, спеціальні засоби для догляду за пащею і інші.

Величезною популярністю користуються шампуні для домашніх вихованців.

За своїм призначенням шампуні поділяють на такі види:

  • для тварин короткошерстих або для довгошерстих;
  • в залежності від породи, до якої тварини належать;
  • окремі засоби для цуценят і кошенят;
  • проти паразитичні кошти;
  • шампуні набряклі і регенерують і т.д.

Також окремо розглядаються засоби косметики для виставок, завдяки яким зовнішній вигляд тварин можливо помітно поліпшити. Дезодоруючі засоби (спреї, духи) для вихованців також існують. Мають застосування й освіжувачі — спреї, таблетки, зубні пасти, які призначаються для догляду за порожниною рота.

Косметика для тварин

Косметичні товари для тварин можна поділити за типами, що належить до певних сезонів.

Протягом періоду з весни до осені кошти від бліх і кліщів користуються підвищеним попитом, тоді як в зимовий холодний період переважають в попиті захисні засоби від обмороження.

Для того щоб збільшити асортимент товарів, можна виробляти також різні аксесуари для тварин. Сюди підходять повідці, нашийники, всякі іграшки, одяг для собак і кішок та ін.

Займаючись бізнесом з виробництва засобів косметики для домашніх тварин цілком реально від цього отримувати дуже пристойний прибуток.

Роблячи висновок з вищевказаного, власники своїх улюблених домашніх вихованців більшу перевагу віддають вітчизняним товарам, завдяки їх відмінній якості при доступній ціні.

При наявності невеликого підприємства з виробництва товарів для домашніх тварин період окупності становить до двох років.