Шоу-рум є досить нове віяння, яке орієнтоване на придбання модного одягу від відомих світових фірм за заниженою ціною.

Бізнес-ідея відкриття шоу-руму в 2017 році

Такий нестандартний підхід відкриває цікаве, нове, унікальне в тенденціях моди, а також передбачає індивідуальний підхід в неймовірно затишній атмосфері, так що це відмінний варіант бізнес-ідеї.

Сутність і особливості шоу-руму

Шоу-руми бувають досить різнопланові, де можна зустріти як вбрання зірок естради, так і одяг різних дизайнерів.

Багато відомих особистостей, як правило, одягають одноразово свої костюми і сукні. Саме тому даний одяг опиняється в цих місцях і продається дуже швидко.

Але існують і шоу-рум-майстерні певних дизайнерів, в яких пропонується тільки ексклюзив.

Реклама Если вас интересует бизнес на продаже текстиля — одеял, пледов, постельного белья и тому подобного, советуем вам посетить сайт компании «Магия Текстиля» — http://magitex.com.ua/ru/blanket/. Там вы найдете широкий ассортимент продукции и обязательно сможете подобрать что-то для себя. Обратите внимание, что компания является производителем и ее основные клиенты — оптовые покупатели.

Господар такої майстерні в основному займається якимось одним модним напрямком, наприклад, тільки сумками і аксесуарами зі шкіри.

Такі справжні майстри своєї справи з величезним ентузіазмом розробляють свої унікальні технології, які гармонійно поєднуються з традиційними способами виробництва.

Тут також можна побачити незакінчені роботи,які чекають своєї години, але оригінальністю цих арт-об’єктів вже можна захоплюватися.

Теплий прийом, розмова за чашкою чаю і, наприклад, вінтажні меблі створюють в комплексі особливу атмосферу навколишнього простору.

В процесі таких розмов дизайнер підкреслює для себе характер, спосіб життя і багато інших якостей клієнта, які допоможуть надалі створити неповторну річ.

Принцип роботи шоу-румів

Нерідко деякі моделі дизайнерських колекцій стають хітами і мають постійне коло клієнтів, відповідно, та чи інша модель може створюватися кілька разів.

Принцип роботи шоу-румів

Шоу-руми зазвичай мають інтернет-магазини, що дуже добре для покупців з різних регіонів.

Продаж європейських і американських моделей також вітається в таких місцях, а в деяких подібних магазинах ціновий сегмент дуже навіть демократичний.

Асортимент постійно оновлюється свіжими брендами, що дає ще більший розвиток.

Цільова аудиторія інтернет-магазинів найрізнопланівна, в основному це жінки 25-35 років, для яких швидкий кур’єрський спосіб доставки улюблених речей, не виходячи з дому, просто порятунок.

Шоу-руми нерідко співпрацюють зі стилістами глянцевих журналів, які використовують аксесуари та одяг для чергових зйомок, в тому числі вони контактують з байерами (експертами по новинкам і актуальним тенденціям в модній індустрії), які здійснюють закуп одягу українських дизайнерів великими партіями через попереднє замовлення.

Ексклюзивний асортимент шоу-румів, наявність у більшості інтернет-каталогів та особлива затишна обстановка приваблюють ще більшу аудиторію любителів одягатися модно і стильно.

Як організувати бізнес шоу-румів в 2017 році