Більшість жителів мегаполісів знають, як гостро стоїть питання про брак часу. Це стосується жителів не тільки нашої країни, а й городян усього світу. Адже така ситуація склалася практично у всіх розвинених містах, або тих, що ще розвиваються.

Незважаючи на те, що на дворі двадцять перше століття, люди витрачають багато часу на роботу і на переміщення. Все це через те що з’явилися нові технології, які певним чином прискорюють ритм життя звичайної людини.

Подібна тенденція не зміниться, а з кожним роком буде все більше посилюватися. Адже нові технології з’являються все частіше, і життя стає ще швидше. Тому як або інакше жителям міст необхідно пристосовуватися до постійно мінливих умов. І тут з’являється місце для нових ідей для бізнесу .

Але не важливо, скільки часу ми проводимо в дорозі на роботу або в самому робочому процесі, завжди були і будуть деякі речі важливіші. Це ті справи, які ми повсякденно виконуємо.

Наприклад, ходимо в магазин за продуктами. Якщо це не звичайні товари, а наприклад, одяг, то людина виділяє день або навіть півдня для того що б придбати необхідну обновку, побутову хімію або ж інші товари для будинку.

Що робити з продуктами харчування?

Літаючі магазини бізнес

 

А ось продукти харчування нам необхідні щодня, інакше ми і не виживемо. І такий варіант як купувати продукти раз на цілий тиждень або місяць також не підходить. Адже багато хто з продуктів, наприклад хліб і молочні продукти, можуть зберігатися за все день або максимум два.

Ми завжди хочемо поласувати свіжою і якісною їжею. Тому щодня ми відвідує магазини і супермаркети, на які також витрачаємо свій дорогоцінний час. А це близько 1-2 годин на день. Звичайно, можна і скоротити відвідування до мінімум трьох разів на тиждень, але істотно це не змінює проблеми.

Альтернатива

Літаючі магазини альтернатива

Існує лише одна альтернатива. Це придбання продуктів в магазині, який розташований поблизу вашого будинку. Такі точки які відкриваються на перших поверхах висоток дуже зручно відвідувати. Для цього необхідно близько десяти хвилин.

Але не завжди такий магазин пропонує нам необхідний асортимент і якість і свіжість продукції, яке хотілося б. Крім цього націнка на товари в такому магазині величезна. Іноді ви можете в два, а то і в три рази переплачувати за один і той же продукт.

Для того що б вирішити дану проблему наші іноземні колеги розробили незвичайну альтернативу.Поки що в нашій країні немає такої новинки, але якщо ви хочете стати успішним підприємцем, то краще за все взяти собі на замітку цю справу і починати розвивати його.

Південнокорейська ритейл — мережа Emart представляє «літаючі магазини»

літаючі магазини

Маркетологи великої роздрібної мережі в Південній Кореї під назвою Emart знайшли, як можна заощадити час на відвідуванні продуктових супермаркетів. Тепер покупці зможуть купувати все необхідне на своєму шляху додому. Для цього не потрібно заходити в магазин, довго шукати необхідний товар на торгових полицях, а потім ще довго стояти в черзі.

Для того що б зробити подібну закупівлю вам необхідний ноутбук, планшет або ж смартфон, де присутній Wi-Fi. Послуги за підключення до інтернету компанія оплачує сама, так що не буде ніякої націнки.

Адже літаючий магазин, це спеціальний керований повітряна куля, до якого прикріплений роутер Wi-Fi.При підключенні до цієї точки інтернету, користувач автоматично отримує безкоштовний додаток інтернет — магазину Emart.

Цей додаток не має функцій нагадування, а тому не буде вас постійно турбувати. З його допомогою ви збираєте необхідний пакет з продуктами і оплачуєте товари за допомогою вашої банківської карти. Далі вказуєте адресу доставки. Ось і вся процедура. Приємно те, що система Emart навіть надає хороші знижки на певну групу товарів.

Завдяки такому незвичайному і корисного для клієнтів маркетинговому ходу, продажу Emart збільшилися на 150%. А ось продаж в звичайних супермаркетах, де і купуються продукти, піднялися на 9,5%.

Зростання цих показників створила система знижок, а також зручність програми та сервісу. Результат такої простої системи вражає і варто задуматися про таку перспективу. Адже багато хто з великих роздрібних мереж могли б перейняти позитивний досвід корейських колег, і таким чином спростити життя жителям великих міст.