Інтернет-маркетинг розвивається зі стрімкою швидкістю . Сучасні люди все частіше роблять покупки в режимі онлайн, відвідуючи спеціалізовані торгові майданчики в глобальній мережі.

Число фірм, що продають свої товари та послуги в інтернеті, збільшується з кожним днем.

Бізнес-ідея відкриття школи брендингу

Більшість молодих компаній, які відкривають інтернет-магазини, часто стикаються з труднощами при виборі потрібного іміджу, при створенні впізнаваного бренду і логотипу.

Дуже часто для вирішення подібних проблем необхідна допомога професіоналів.

На жаль, не у всіх містах є спеціальні заклади, які навчають початківців підприємцям основам веб-маркетингу.

На бізнес-ідеї відкриття власної школи брендингу можна організувати прибутково справу .

Бізнес на відкритті школи брендингу

Перевагою подібного проекту є те, що для його реалізації потрібні невеликі інвестиції .

По суті, успіх подібного починання залежить від організаторських здібностей підприємця, а також від його вміння зацікавити потенційних клієнтів проходженням навчання в школі.

Як організувати відкриття школи брендингу

Для старту в цій сфері діяльності потрібно мінімум 200-300 тисяч рублів .

бізнес — блок 1

Бізнесмену потрібно буде орендувати приміщення, де будуть проходити заняття. Навчальні класи потрібно буде обладнати електронними дошками, а також комп’ютерами.

Необхідно закупити зручні столи і стільці для студентів і викладачів.

Після того як приміщення буде знайдено, має сенс зайнятися розробкою навчальної програми.

Бізнес на відкритті школи брендингу

Якщо у бізнесмена немає досвіду роботи в сфері інтернет-маркетингу та веб-дизайну, йому слід звернутися за допомогою до професіонала.

Необхідно знайти співробітника, який не тільки має відповідну освіту, він і досвід викладацької діяльності.

Обов’язковою умовою є наявність навичок роботи в графічних редакторах.

У штат співробітників варто взяти не тільки маркетолога-дизайнера, а й психолога.

Він зможе проводити заняття, на яких буде розповідати студентам про способи впливу на підсвідомість потенційних клієнтів за допомогою графічної інформації, а також про особливості сприйняття і запам’ятовування, які потрібно враховувати при розробці бренду.

На початковому етапі бізнесмен може набрати 2-3 групи студентів з 10 чоловік.

Для пошуку клієнтів необхідно провести рекламну кампанію в соціальних мережах і місцевих ЗМІ.

Цільовою аудиторією подібного проекту є не тільки молоді фірми і підприємства, а й приватно практикуючі фахівці, зацікавлені у відкритті власного бізнесу.

Наприклад, великий інтерес школа брендингу може викликати у майстрів, що створюють вироби hand-made і продають їх на просторах інтернету.

Навчальний курс повинен складатися не тільки з теоретичних, а й з практичних занять.

Навчання в школі брендингу може тривати 6-8 тижнів. Вартість курсу слід встановити в залежності від цін на подібні послуги в регіоні запуску бізнесу.

Найбільш складним етапом у відкритті подібного закладу є формування команди професіоналів, які зможуть навчити азам брендингу в доступній і цікавій формі .

Можливо, підприємцю доведеться витратити на пошук кваліфікованих співробітників не один місяць.

Ось чому важливо зайнятися цим питанням завчасно.

Для збільшення прибутковості школи брендингу можна проводити виїзні семінари в різних організаціях.

Як організувати відкриття школи брендингу

Термін розкрутки подібного освітнього проекту складе близько півроку. Після цього школа зможе приносити своєму засновнику стабільний дохід, що досягає 100 тисяч рублів щомісяця.