Виробництво солодощів можна вважати прибутковою і перспективною справою. Адже цей продукт люди завжди вживали, і будуть вживати для поліпшення свого настрою. І тут виникає відмінна ідея бізнесу з виробництва карамелі.

Дуже рідко хто не любить поласувати солодким. На ринку існує величезна пропозиція солодощів і кожен може знайти щось особливе для себе.

Така солодкість як карамель вважається дуже популярною серед споживачів. Її єдиним конкурентом можна вважати лише шоколад. Сьогодні карамель стала особливо популярною. А все тому, що в радянські часи єдиний солодкий продукт, яким був у вільному продажі, була саме карамель.

Для кого-то смак карамелі так і залишився ностальгією дитинства, а хтось просто любить цю недорогу солодкість. Можливо, саме через свою популярності виробництво карамелі зараз на досить високому рівні.

карамельна продукція

Виробництво карамельної продукції

Карамель — це спеціальний вид солодкої продукції, що виготовляється з трьох інгредієнтів: цукру, води і сиропу. При виготовленні всі ці компоненти змішуються при вариві і з допомогою високої температури вони перетворюються в однорідну тягучу масу.

Але сьогодні найчастіше виробники змінюють рецептуру і додають дешевші інгредієнти. Дуже часто вони замість інвертного сиропу додають в карамель крохмальну патоку.

 

При такому виробництві виходить вже новий вид карамелі, де присутні кристали цукру на поверхні. Але якість такої продукції набагато гірше. Тому їли ви будете економити на сировину, то навряд чи ви станете популярним на ринку. Дана технологія може навпаки погубити всю справу.

інвертний сироп

Для того що б отримати спеціальний інвертний необхідно розщепити цукор кислотою. Це може бути лимонна, соляна або ж оцтова кислота. Таким чином, відбувається процес інверсії — розпад сахарози на глюкозу і фруктозу і ми отримуємо бажану цукрову масу, яку необхідно сформувати і поділити на порції, після чого упакувати.

види карамелі

  1. Льодяникова карамель . Це найпоширеніший вид карамелі, який проводиться простим методом. Для того що б приготувати цю карамель необхідна лише карамельна маса, про яку ми розповідали раніше. Також виробники можуть додавати і такі додаткові інгредієнти, як колірні барвники, смакові ароматизатори та інші добавки. При виготовленні такого виду карамелі необхідна фантазія для того щоб створювати нові смаки, забарвлення і форми.
  2. Карамель з начинкою всередині . Це той самий вид карамелі, але всередині виробник робить порожній простір, яке в подальшому заповнюють самої різною начинкою. Це може бути шоколад, джем, фруктовий або горіховий крем, мармелад або мед. Найкраще зацікавити покупця не звичайними начинками, а тими, які раніше ще не використали.

Але крім цих двох видів існують також і інші. Але для їх виробництва використовують вже щось інші технології. Наприклад, лікувальна карамель, яка продається в аптеках від простудних захворювань. Або ж популярна молочна карамель «Корівка». Також і популярна раніше карамель в шоколаді.

Технологія виробництва карамелі

виробництво карамелі

Процес приготування такого продукту кА карамель складається з декількох етапів. Давайте докладніше розглянемо їх.

  1. Приготування інвертного сиропу. Краще робити саме сироп, а не додавати крохмальну патоку.
  2. Змішування компонентів з добавками для отримання карамельної маси.
  3. Етап охолодження маси до 80 градусів.
  4. Приготування передбачених за рецептурою начинок.
  5. Формування необхідної форми і заливка начинок.
  6. Затвердіння карамелі.
  7. Упаковка готового продукту і оправлення на склад або ж на продаж.

Для автоматизованої лінії виробництва карамелі необхідно таке обладнання:

  • Варильні колонки;
  • баки;
  • дозатори;
  • Карамелеобкаточная і карамелештампуючі машини;
  • Спеціальний охолоджуючий контейнер;
  • Наповнювач начинки;
  • Різні змішувачі;
  • Фасовочна і пакувальна машини;
  • Щити керування.

Звичайно ж, у різних виробників можуть бути і різноманітні види і технологія виробництва. Але завдяки автоматизованим лініям виробництва людська праця мінімізований.

Незважаючи на те, що вартість такої лінії виробництва дорога, вона в подальшому окупить себе, а ви будете економити на зарплаті для співробітників підприємства. А таким чином їх буде не так багато.

Підбір приміщення

Для розміщення великої кількості обладнання вам знадобиться не маленька площа — близько 500 квадратних метрів. А ось саме розташування вашого підприємства може бути будь-який. Клієнти не будуть приїжджати на завод для придбання вашої продукції. Вона буде продаватися в спеціалізованих кіосках, магазинах і на ринках.