Організація концертів як бізнес

Як організувати концертОрганізація концертів як бізнес сьогодні є не тільки цікавим, але і вкрай прибутковою справою. Тільки задумайтеся: займаючись подібною справою, ви зможете вбити двох зайців — отримати гроші і задоволення від прослуховування улюбленої музики.

Якими якостями необхідно володіти для організації подібного бізнесу?

Відразу варто відзначити, що організатор концертів — професія непроста. По-перше, вона вимагає багато часу і сил, а по-друге, людина, яка займається подібною справою, повинен володіти певними якостями. В першу чергу мова йде про стресостійкості. Адже для того, щоб зробити організацію концертів бізнесом, що приносить непоганий дохід, вам доведеться спілкуватися з різними людьми. У тому числі і з зірками, а також їх продюсерами і представниками. Деякі з них є досить-таки пафосними особистостями.

Крім того, перед тим як стати організатором концертів, слід усвідомити, що сором’язливим і нетовариські людям не місце в цій галузі. Адже від вас буде потрібно цілеспрямованість, здорова частка наполегливості, грамотна мова, а також вміння стрімко приймати правильні рішення. Чи вважаєте, що подібна справа вам по плечу? Тоді вам слід більш детально дізнатися про те, як організувати концерт артиста і заробити на ньому, з чого почати і як догодити виконавцю і публіці.

Рекомендації по організації виступу

Організація концертів як бізнесПеред тим як організувати концерт артиста самостійно, слід визначитися з тим, якого плану захід ви збираєтеся проводити. Чи буде це виступ однієї відомої особистості, групи, ансамблю або фестиваль за участю кількох виконавців. Тільки після цього слід починати думати про те, з чого почати організацію концерту. Ось кілька простих рекомендацій, які допоможуть вам втілити свою мрію в життя і заробити при цьому гроші:

  • Почати слід, звичайно ж, з вибору відповідного майданчика. Не варто зациклюватися на одному варіанті. Якщо ви організуєте подібний захід в своєму місті, не полінуйтеся зустрітися з директорами клубів і залів особисто. Обговоріть питання оренди, проведіть огляд гримерок або інших приміщень, в яких зможуть розташуватися артисти.
  • Зв’яжіться з директором, продюсером або іншим представником виконавця (музичної групи). Контакти цих людей можна знайти в інтернеті на офіційному сайті або на обкладинках дисків. Обговоріть з представниками зірок розмір їх гонорарів, райдер і інші нюанси. Варто відзначити, що спочатку краще зупинити свій вибір на маловідомих виконавців, які користуються попитом у вузьких колах. Цього досвіду буде достатньо перед тим, як організувати концерт зірки або групи, які збирають в буквальному сенсі стадіони.
  • Складіть докладний комерційну пропозицію, яка знадобиться вам для пошуку спонсорів. Відбувається це за наступною схемою. Орендоване вами простір на час концерту належить вам, а значить, ви можете залучити спонсорів можливістю розміщення реклами в залі, на сцені і так далі. Крім того, ви можете запропонувати представникам деяких компаній провести промо-акції та інші рекламні заходи. З погодилися спонсорами обов’язково укладіть договір.
  • Перед тим як організувати виступ групи, вам необхідно буде подбати про рекламну кампанію. Розклейте афіші, дайте оголошення в ЗМІ та соціальних мережах, роздайте безкоштовні флаєри старшокласникам і студентам, які також допоможуть вам поширити інформацію про майбутній захід.
  • Мінімум за десять днів до початку заходу проведіть прес-конференцію з журналістами. На ній також можна роздати запрошення і флаєри, організувати невеликий фуршет, а також надати представникам п’ятої влади всю необхідну інформацію, яка знадобиться для написання статей і випуску репортажів на ТБ і радіо.
  • Перед тим як організувати концерт в своєму місті, займіться підрахунками і заздалегідь розподіліть кошти, які будуть отримані від спонсора. Необхідно відразу розрахувати прибуток, а також гонорари зірок і оплату праці своїх помічників.
  • У довгоочікуваний день концерту постарайтеся особисто прийняти зірок на майданчику і проводити їх після.

Тепер ви знаєте, як організувати концерт і з чого почати. Не варто плекати великих надій з приводу першого прибутку — можливо, вона буде не дуже великий. Але перший організаторський досвід, отриманий вами, коштує набагато дорожче.