Як відкрити продуктовий магазин з нуля

Як відкрити магазин продуктів з нуля: відкриваємо професійні секрети

Кращі продажу завжди є в тому секторі, де пропонуються послуги життєво необхідні людині. У більшості випадків від розваг відмовитися, одяг купувати по мінімуму, але ось, що стосується їжі, то тут покупки доведеться робити постійно. Саме тому багато підприємців намагаються використовувати свої капітали і знання для реалізації в цій сфері.

Якщо до вас прийшла бізнес ідея як відкрити продуктовий магазин з нуля , то не поспішайте стрімголов братися за все і відразу. Для початку складіть грамотний бізнес-план, прорахуйте всі витрати і тільки потім в бій.

Можливо, ви зможете налагодити прибутковий бізнес зі стартових позицій, так як в районі дислокації об’єкта не буде конкурентів. Бувають і зворотні ситуації, коли початкових коштів для реалізації проекту не вистачає. У такому випадку, краще всього задуматися про те, щоб зменшити витрати, але, ні в якому разі не відмовлятися від ідеї. Подумайте про те, як відкрити маленький продуктовий магазин з нуля і починайте діяти.

Фінансовий план відкриття комерційного об’єкта

Будь-яке планування починається з фінансового боку. Потрібно точно знати, якими засобами і активами ви маєте в своєму розпорядженні, щоб активно їх розподіляти при реалізації проекту. Для відповіді на питання: що потрібно і скільки коштує відкрити магазин продуктів, ознайомтеся з такими позиціями:

  • Оренда торгового залу. Варіант з будівництвом власного приміщення може розглядатися тільки в тому випадку, якщо є необхідні кошти. Розцінки можна дізнатися після аналізу ринку нерухомості в вашому регіоні. Вибирати об’єкт найкраще в прохідному місці, щоб інтерес до закладу ріс у великої кількості людей;
  • Устаткування. На складі зберегти всі продукти не вийде, доведеться закуповувати додаткові холодильники. Крім того, для здійснення продажів знадобляться ваги і касові апарати. Останні обумовлені вимогою законодавства. Якщо бажаєте доповнити свої послуги відділом кулінарії, то обов’язково придбайте необхідне приладдя;
  • Оплата роботи персоналу. Можливо, ви візьмете кілька продавців, які повністю впораються з усіма завданнями, але з іншого боку можуть знадобитися вантажники, касири, менеджери, прибиральники. Заповнити вакансії реально за допомогою подачі відповідного оголошення. Сьогодні зробити це можна в інтернеті абсолютно безкоштовно.

Тепер ви знаєте, що потрібно щоб відкрити продуктовий магазин.

Робота з партнерами: успішна співпраця

Коли ви говорите: «хочу відкрити свій невеликий магазин продуктів, з чого почати?», То це свідчить про відсутність продуманого плану дій. Почніть з визначення основної діяльності комерційного об’єкта. Знайдіть для себе оптимальний асортимент, який ви хотіли б бачити, а також розподіліть всі продукти відповідно до цінових категорій. Після цього можна почати дізнаватися компанії і окремі виробництва, які зможуть зацікавити ваші пропозиції щодо співпраці.

Знайдете оптимальних партнерів, значить, забезпечите регулярні поставки, знижки, швидке рішення ситуацій з поверненням та інше.

Крім того, зверніть увагу, що перші партії товару в абсолютній більшості випадків вам зможуть запропонувати тільки по 100% передоплаті, тому внесіть ці витрати в фінансовий план. Так ви зможете ще більш детально прорахувати, скільки коштує відкрити невеличкий продуктовий магазин з нуля. Однак не варто боятися підсумкових цифр, адже при правильному менеджменті і складеному плані, рентабельність швидко знайде високі темпи.

Організовуємо продажу правильно

Після того, як всі попередні пункти бізнес-плану вже визначені, варто подбати про маркетинговому проекті. Щоб реалізувати свою продукцію потрібно не просто залучити клієнта, а переконати його в тому, що ваш товар — найкращий. Незалежно від того, скільки потрібно грошей щоб відкрити продуктовий магазин, на рекламній кампанії економити не можна.

Організувати такі заходи можна самостійно або за допомогою професійної консалтингової компанії. Якщо хочете все зробити особисто, то варто спочатку проаналізувати найбільш оптимальні варіанти, які використовували конкуренти, а також в подальшому дізнатися основні рекламні методики в цілому.

Ті, хто знають, як правильно відкрити невеличкий продуктовий магазин з нуля, обов’язково планують маркетингову стратегію заздалегідь, щоб з перших днів вести активні продажі. Тому акції до урочистого відкриття або в перший тиждень будуть доречними. Звичайно, вічно робити знижки не вийде, але на початку роботи це необхідно, щоб залучити максимальну кількість клієнтів і отримати базову аудиторію.

Сільпо: чи є перспектива в такому варіанті?

Не варто думати, що успішний проект може розвиватися тільки в місті. З цього розділу ви зможете дізнатися про те, як відкрити продуктовий магазин в селі, в селі.

Визначення дислокації: для початку варто знайти підходяще будівлю для оренди. Бажано щоб в ньому було складське приміщення. Як правило, в сільській місцевості таких небагато. Визначитися з підсумковим варіантом краще в залежності від рівня конкуренції. Якщо поблизу більше немає продуктових точок, то ви у виграші.

При цьому враховуйте і те, що потрібно вибирати строго певні позиції товарів. Широкий і дорогий асортимент не потрібен, але з іншого боку певні товари можна оформити за попереднім замовленням.

Іноді в таких умовах можна запропонувати відкриття продуктового магазину в приватному будинку. Правда, доведеться найняти професійного юриста, щоб ознайомитися з профільним законодавством і оформити таку власність як комерційне приміщення.

Витрати на відкриття будуть менш істотними ніж в місті, але правда і доходи не настільки вразять.

Аналізуємо положення на ринку: матеріали для бізнес-плану

Для того щоб зрозуміти чи варто відкривати продуктовий магазин, необхідно детально проаналізувати ситуацію на ринку і вивести загальну кон’юнктуру. Як це робиться:

  • Необхідно знайти статистичний матеріал за останні кілька років;
  • Далі розробляємо інфографіку рівня продажів. Якщо він йде вгору, то в цілому — це гарний час для початку власного бізнесу;
  • При цьому слабкі темпи зростання можуть бути сезонним явищем, яке обов’язково пройде.

Крім того, потрібно враховувати і фактор цін на продукти. Зверніть увагу, що вони змінюються постійно, адже сировина зазвичай завжди дорожчає. Підвищення ціни на продукт означає необхідність розуміння того, що продати його буде складніше, тому максимальне підвищення ціни варто проводити поступово.

Отже, ви проаналізували ринок, змогли написати фінансовий план, визначилися з брендом і вибрали приміщення. Тепер відкриваємо продуктовий магазин, покрокова інструкція:

  • Якщо взяли приміщення в оренду, то варто внести передоплату за кілька місяців відразу, щоб відчувати себе комфортно;
  • Завозимо обладнання і паралельно починаємо вести рекламну кампанію власної справи;
  • Набираємо персонал;
  • Старт продажу;
  • Аналіз першого місяця продажів (обов’язкова корекція бізнес-плану).

Якщо ситуація стає критичною, то останнім шансом врятувати проект від банкрутства стає звернення до професійну компанію, яка зможе провести ефективні антикризові заходи. Тепер ви знаєте, чи вигідно зараз відкривати продуктовий магазин. Остаточне рішення завжди за вами. Ми лише дали кілька порад щодо такої діяльності і можемо побажати вам удачі у всіх починаннях. Пам’ятайте про те, що все реально, головне вірити в свій успіх і йти до нього.

Схожі статті

tmm1024x1024_250608.jpg

Идея для цветочного бизнеса

Як організувати бізнес шоу-румів в 2017 році

Бізнес-ідея відкриття шоу-руму в 2017 році

Бізнес-ідея організації велотурів

Бізнес-ідея організації велотурів

Будь першим, прокоментуй

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *