Не так багато існує ласощів, які б припадали до душі людям будь-якого віку. До таких, безумовно, відноситься морозиво.

Його дійсно дуже люблять, і рідко хто може відмовити собі в задоволення спробувати цю освіжаючу солодкість.

бізнес-ідея виробництва і продажу морозива

Особливою популярністю морозиво користується влітку, хоча багато людей продовжують активно його є і взимку, і в інші пори року.

виробництво морозива

Можна, звичайно, зайнятися просто продажем морозива, але ця  ідея бізнесу не зможе приносити великий дохід, та й дана ніша вже достатньо заповнена, а ось виробництво — інша справа.

Тут набагато простіше виділитися з існуючих конкурентів, правда такий бізнес потребує значних вкладень, але вони обов’язково окупляться.

 

Буде потрібно приміщення, обладнання, сировину, персонал. Як стверджують фахівці, можна вкластися приблизно в сто тисяч доларів на першому етапі.

Якщо таких коштів немає, то почати можна просто з продажу готової продукції, наприклад, в кафе-морозиво, а всю виручку відкладати і потім вкласти в розвиток бізнесу і в початок виробництва.

Тільки потрібно враховувати сезонність такого бізнесу і робити наголос саме на літню пору року, коли вийде дістати більшу кількість прибутку.

Виробництво вже не настільки залежить від сезонності, та й прибуток принесе велику .

Реалізовувати свою продукцію можна не тільки в торгових точках, але і в кафе, розважальних центрах і т.п., тобто всюди, де людей може застигнути почуття голоду і бажання з’їсти що-небудь дуже смачне.

Придбання франшизи при виробництві морозива

Такий бізнес рекомендується починати з придбання франшизи , це має певні плюси, хоча, звичайно, мінусів теж буде вистачати.

Дочірнє підприємство, відкрите по франшизі, знаходиться в певній безпеки, адже багато підприємців роблять величезну масу помилок саме на перших порах, а робота по франшизі допомагає цього уникнути, а значить, досягти певних висот.

Якщо ставати дочірнім підприємством великого бренду, то не доведеться зайвий раз витрачати кошти на рекламу, так як відомі найменування самі будуть залучати до себе покупців, що безсумнівно, теж є плюсом.

лінія виробництва морозива

Однак і вартість франшизи у розкрученого бренду немаленька і заплатити стільки може собі дозволити далеко не кожен.

Компанія, яка надає франшизу, як правило, пред’являє до дочірньому підприємству певні умови, яке то, в свою чергу, зобов’язується протягом певного часу виконати .

У будь-якому випадку не можна розглядати франшизу, як єдиний безпомилковий варіант, адже ризики все одно існують і причому чималі.

Якщо немає досвіду в цій сфері, то франшиза дійсно найбільш краща, тому варто задуматися над цією ідеєю.