Ще з радянських часів комісійні магазини були досить популярними як серед покупців, так і серед бажаючих продати старі непотрібні речі.

бізнес-ідея відкриття комісійного магазину

І в наш час бізнес-ідея такої торгівлі, як і раніше залишається актуальною.

Великим попитом користуються дитячі речі та речі, технічні запчастини та побутові електроприлади.

Унікальність комісійної бізнесу

Такого роду бізнес вимагає трохи витрат. Якщо не наймати співробітників і орендувати не дуже велике приміщення, то вам знадобиться 60-90 тисяч рублів .

Чистий прибуток в такому випадку складе близько 17-18%. Також відмінною рисою є підвищення доходів під час кризи.

Одні люди будуть продавати свої непотрібні речі, щоб заробити грошей, інші ж будуть купувати ці речі, щоб будь-якими способами заощадити кошти сімейного бюджету.

Головна привабливість відкриття комісійного магазину полягає в тому, що Вам не доводиться витрачати час і кошти на пошук або реалізацію товару.

В даному випадку постачальниками є звичайні жителі вашого міста.

Як відкрити комісійний магазин

Ви повинні пам’ятати, що перед відкриттям магазину відносини між підприємцем і продавцем, який поставляє що-небудь, потрібно закріпити документально.

У самому договорі потрібно вказати: ступінь зносу, дефекти (при їх наявності), ціну продажу і оплату зберігання товару в магазині, якщо це передбачено. Якщо для продажу віддається одяг, до неї повинна бути прикріплена квитанція або чек з хімчистки.

 

Власник повинен сам призначити ціну на свій товар. Також з продавця стягуються відсотки за зберігання товару і його просування. Зазвичай мова йде про 15-20%. Відповідно, чим більше за вартістю товар, тим менший відсоток.

Наприклад, на річ за 2000 рублів податок становитиме близько 25%, а на товар за 5000 рублів — 10-15%.По закінченню договору ви зобов’язані повернути продавцеві його товар або ж знизити вартість відсотків на 30.

унікальність комісійного магазину

Є ще одне унікальне відміну комісійних магазинів від звичайних: у вас ніколи не буде проблем з перетримуванням товару. Всі речі, які є неактуальними, будуть повертатися до свого продавцю.

Облік товару потрібно буде виробляти за особливою програмою. Перший час, поки мало товару, підійдуть і таблиці на простому папері, але незабаром при ефективному просуванні магазину доведеться користуватися спеціальною бухгалтерською програмою.

Зареєструвати магазин можна в чотири етапи:

  1. Податкова.
  2. Пенсійний фонд і ідентичні організації.
  3. Міська адміністрація (для отримання права на торгівлю).
  4. Госпожарнодзор і Росспоживнагляд.

Як ефективно організувати комісійний магазин

Для економії бюджету відкривати комісійний магазин слід в сімейному тихому районі або біля нього .

Якщо Ви спеціалізуєтесь на меблів, дитячі товари або габаритної техніки, то Вам потрібно знімати приміщення великих розмірів на 150-200 квадратних метрів.

Якщо у Вас немає коштів на оренду великої площі, то це повинно стати вашою першочерговою метою після відкриття магазину.

Не варто орендувати велику площу при торгівлі дрібної технікою або одягом — на цьому ви можете втратити пристойну суму грошей і прогоріти.

І, звичайно ж, перший час не варто забувати про головне двигуні торгівлі — рекламі.

Завдяки їй більшість потенційних клієнтів дізнаються про існування і місцезнаходження вашого магазину.

Перелічимо основні рекомендації по просуванню магазину:

  • Помістіть рекламу вашого магазину в найпопулярніших місцевих газетах.
  • Створіть сайт з зручним інтерфейсом. Публікуйте на ньому все новости, інформацію про акції та знижки.
  • Поширюйте листівки, що дарують власникові право на знижку. Завдяки цьому люди несвідомо запам’ятають ваш магазин. На відкритті магазину можна зробити невеличке свято зі знижками і легкими частуваннями.
  • Не забувайте про товар. Покупець не повинен бачити порожні полиці. Перший час закуповувати товар можна у друзів, колег і знайомих, що продають непотрібні речі, або на оптових підприємствах.
  • Ви не повинні приймати до себе сильно зіпсовану річ, техніку або меблі. Обов’язково потрібно стежити за встановленням цін. Необхідно знизити їх відсотків на 40-55 у порівнянні з роздрібними магазинами.

ефектне просування комісійного магазину

Початок подібного роду діяльності буде складним, але Ви не повинні втрачати ентузіазм. Ваше завдання — прилягти покупців в магазин усіма можливими способами.

Ви повинні забезпечити якісне обслуговування і приємну атмосферу, тоді покупець буде виходити з вашого магазину з позитивними емоціями і обов’язково прийде ще. Такий підхід дуже скоро почне приносити вам стабільний дохід.