Думка про те, що в будь-який економічний період продаж, обмін, купівля нерухомості вважається прибутковим бізнесом, підкріплено роками аналізів і авторитетними заявами.

бізнес ідея свого агентства нерухомості

Дійсно, незважаючи на складні фінансові обставини і загальні економічні депресивні стани, люди все одно купують житло, якщо вони планували це зробити, отримують об’єкти нерухомості в спадок і прагнуть продати їх, а також продають власне житло, щоб поправити фінансовий баланс.

Життя триває, а ціни варіюються в кожній конкретній ситуації по-різному. Розвиток банківського сектора, можливість взяти іпотечні зобов’язання дає шанс взяти квартиру навіть в кілька скрутному становищі.

Тому бізнес-ідея розвитку власного бізнесу з продажу нерухомості завжди має місце бути.

Однак, щоб капітал не витікав в безодню економічних провалів, а прибуток був частим гостем, важливо відпрацювати бізнес-план майбутнього агентства.

Як почати бізнес на агентстві нерухомості

Неможливо отримати хороший результат в роботі агентства нерухомості, не володіючи достатніми для цього бізнесу навичками і академічним багажем .

Мати мінімальне уявлення про те, що таке ринок нерухомості, які закони його існування, що впливає на ціноутворення, — всі ці, здавалося б, примітивні речі можуть стати величезною проблемою, якщо їх не знати.

У разі, коли бізнесмен не володіє вищеописаним багажем, бажано вдатися до послуг професійного керуючого справами.

 

У ситуації, коли всі знання на стороні бізнесмена, розуміння важливості паритету у відносинах «бізнесмен-клієнт», «начальник-підлеглі» присутній, а в компанії є юрист — можна приступати до тих самих «наполеонівським» планам.

Де розмістити агентство нерухомості

Не довіряють клієнти сьогодні тій фірмі, адреса якої залишає питання — агентство нерухомості, розміщуються в дивному напівзанедбане заводському блоці, викликає сумніви у своїй успішності і якості праці, вірно?

Саме з цієї, а також ряду інших важливих причин знайти потрібно офісне центральна будівля, в якому можна було б без особливого збитку своєму гаманцю орендувати приміщення.

Якщо адреса фірми вселяє в клієнта думку про надійність, це вже величезний плюс і фора перед конкурентами.

бізнес на відкритті свого агентства нерухомості

Реєстрація та оформлення

Для того щоб майбутня фірма могла законно функціонувати, важливо зареєструвати свій юридичний статус.

Найчастіше агентства нерухомості мають вигляд товариства з обмеженою відповідальністю, для чого важливо вжити таких заходів:

  • вказати найменування фірми;
  • дати юридичну адресу фірми;
  • вибрати директора;
  • оформити статут;
  • розробити відповідно до норм протокол загальних зборів.

Після таких дій можна йти далі: завірений нотаріально статут, протокол зборів, а також інші статутні документи можна нести в податкову. Замовляти друк також стає можливим.

Кадри вирішують все

Головне правило будь-якої справи — найми тих співробітників, які могли б мислити з керівництвом в одному напрямку, а також нести відповідальність за всі свої ключові рішення.

Пошукайте на біржі — тямущих претендентів там чимало. Правильно визначте пріоритети — вікові, темпераментні обмеження, профіль освіти.

Кандидатів обов’язково запрошуйте на співбесіду, щоб упевнитися в умінні вести переговори і навіть просто виглядати переконливо.

Якщо співробітники швидко і діяльно реагують на вказівки шефа, то справа йде, що називається, «в гору».

Призначайте гідну заробітну плату — тільки так залучаються хороші працівники, що б там не говорили.

Для початківців свою справу доречно згадати також те, що засилля родичів на ключових постах зазвичай призводить до зменшення прибутків.

приміщення для агентства нерухомості

Просування агентства нерухомості

Позиціонування фірми відбувається в кілька етапів:

  • початковий, коли головне завдання — дзвонити в усі дзвони, знайти максимальне число рекламних місць, використовувати будь-які законні методи (навіть схему «одна дама сказала»), свій сайт в інтернеті як підвищить лояльність до Вашого агентству нерухомості, крім цього приверне додаткових клієнтів. Сам сайт для нерухомості повинен бути простим і зрозумілим для користувача, наприклад як http://mydomion.ru нічого зайвого і досить все зрозуміло;
  •  зміцнення позицій — період, в який варто розробляти постійно діючу маркетингову стратегію, здатну вести фірму в світі нерухомості. Самий витратний етап, оскільки вимагає щоденних вкладень;
  • авангардний. Метод, який варто врахувати, якщо справи йдуть не дуже добре — рекламні кампанії тоді вимагають нових підходів і іноді вкрай сміливих рішень.

Крім усього перерахованого, будь-який план ведення бізнесу зобов’язаний включати інформацію про витрати на обладнання, оснащення ділового приміщення, оплату комунальних платежів, відрахування в пенсійний фонд, страхування, заробітна плата і т.д.

Не забувайте, що успішний бізнес-план має перспективні розрахунки — іншими словами, приблизний аналіз ринкової ситуації і час, який знадобиться бізнесменові, щоб відшкодувати початковий капітал.