Бізнес-ідея свого агентства нерухомості
Думка про те, що в будь-який економічний період продаж, обмін, купівля нерухомості вважається прибутковим бізнесом, підкріплено роками аналізів і авторитетними заявами.
Дійсно, незважаючи на складні фінансові обставини і загальні економічні депресивні стани, люди все одно купують житло, якщо вони планували це зробити, отримують об’єкти нерухомості в спадок і прагнуть продати їх, а також продають власне житло, щоб поправити фінансовий баланс.
Життя триває, а ціни варіюються в кожній конкретній ситуації по-різному. Розвиток банківського сектора, можливість взяти іпотечні зобов’язання дає шанс взяти квартиру навіть в кілька скрутному становищі.
Тому бізнес-ідея розвитку власного бізнесу з продажу нерухомості завжди має місце бути.
Однак, щоб капітал не витікав в безодню економічних провалів, а прибуток був частим гостем, важливо відпрацювати бізнес-план майбутнього агентства.
Як почати бізнес на агентстві нерухомості
Неможливо отримати хороший результат в роботі агентства нерухомості, не володіючи достатніми для цього бізнесу навичками і академічним багажем .
Мати мінімальне уявлення про те, що таке ринок нерухомості, які закони його існування, що впливає на ціноутворення, — всі ці, здавалося б, примітивні речі можуть стати величезною проблемою, якщо їх не знати.
У разі, коли бізнесмен не володіє вищеописаним багажем, бажано вдатися до послуг професійного керуючого справами.
У ситуації, коли всі знання на стороні бізнесмена, розуміння важливості паритету у відносинах «бізнесмен-клієнт», «начальник-підлеглі» присутній, а в компанії є юрист — можна приступати до тих самих «наполеонівським» планам.
Де розмістити агентство нерухомості
Не довіряють клієнти сьогодні тій фірмі, адреса якої залишає питання — агентство нерухомості, розміщуються в дивному напівзанедбане заводському блоці, викликає сумніви у своїй успішності і якості праці, вірно?
Саме з цієї, а також ряду інших важливих причин знайти потрібно офісне центральна будівля, в якому можна було б без особливого збитку своєму гаманцю орендувати приміщення.
Якщо адреса фірми вселяє в клієнта думку про надійність, це вже величезний плюс і фора перед конкурентами.
Реєстрація та оформлення
Для того щоб майбутня фірма могла законно функціонувати, важливо зареєструвати свій юридичний статус.
Найчастіше агентства нерухомості мають вигляд товариства з обмеженою відповідальністю, для чого важливо вжити таких заходів:
- вказати найменування фірми;
- дати юридичну адресу фірми;
- вибрати директора;
- оформити статут;
- розробити відповідно до норм протокол загальних зборів.
Після таких дій можна йти далі: завірений нотаріально статут, протокол зборів, а також інші статутні документи можна нести в податкову. Замовляти друк також стає можливим.
Кадри вирішують все
Головне правило будь-якої справи — найми тих співробітників, які могли б мислити з керівництвом в одному напрямку, а також нести відповідальність за всі свої ключові рішення.
Пошукайте на біржі — тямущих претендентів там чимало. Правильно визначте пріоритети — вікові, темпераментні обмеження, профіль освіти.
Кандидатів обов’язково запрошуйте на співбесіду, щоб упевнитися в умінні вести переговори і навіть просто виглядати переконливо.
Якщо співробітники швидко і діяльно реагують на вказівки шефа, то справа йде, що називається, «в гору».
Призначайте гідну заробітну плату — тільки так залучаються хороші працівники, що б там не говорили.
Для початківців свою справу доречно згадати також те, що засилля родичів на ключових постах зазвичай призводить до зменшення прибутків.
Просування агентства нерухомості
Позиціонування фірми відбувається в кілька етапів:
- початковий, коли головне завдання — дзвонити в усі дзвони, знайти максимальне число рекламних місць, використовувати будь-які законні методи (навіть схему «одна дама сказала»), свій сайт в інтернеті як підвищить лояльність до Вашого агентству нерухомості, крім цього приверне додаткових клієнтів. Сам сайт для нерухомості повинен бути простим і зрозумілим для користувача, наприклад як http://mydomion.ru нічого зайвого і досить все зрозуміло;
- зміцнення позицій — період, в який варто розробляти постійно діючу маркетингову стратегію, здатну вести фірму в світі нерухомості. Самий витратний етап, оскільки вимагає щоденних вкладень;
- авангардний. Метод, який варто врахувати, якщо справи йдуть не дуже добре — рекламні кампанії тоді вимагають нових підходів і іноді вкрай сміливих рішень.
Крім усього перерахованого, будь-який план ведення бізнесу зобов’язаний включати інформацію про витрати на обладнання, оснащення ділового приміщення, оплату комунальних платежів, відрахування в пенсійний фонд, страхування, заробітна плата і т.д.
Не забувайте, що успішний бізнес-план має перспективні розрахунки — іншими словами, приблизний аналіз ринкової ситуації і час, який знадобиться бізнесменові, щоб відшкодувати початковий капітал.
Добавить комментарий