Кожен з нас знайомий з таким магазином, як взуттєвої, але не кожен уявляє собі, як його відкрити, хоча це досить непогана бізнес-ідея .

biznes-ideya-otkrytiya-obuvnogo-magazina

З якими нюансами і проблемами можна зіткнутися?

Бізнес на відкритті взуттєвого магазину

Перед тим як приступити, слід вирішити ряд питань:

  • відкриття магазину взуття буде відбуватися абсолютно з нуля або по франшизі;
  • що необхідно буде купити для відкриття такого магазину;
  • підрахувати всі витрати, які доведеться понести при відкритті.

Як організувати бізнес на відкритті взуттєвого магазину

Що потрібно для відкриття взуттєвого магазину:

  1. Свідоцтво, яке підтверджує реєстрацію даного підприємства.
  2. Довідка про реєстрацію в податковій інспекції.
  3. Свідоцтво ІПН.
  4. Статут підприємства (якщо воно буде зареєстровано як ТОВ).
  5. Якщо приміщення було куплено, то свідоцтво про придбання, а якщо взято в оренду, то договір про оренду.
  6. Асортимент товару.
  7. Висновки всіх відповідних інстанцій, в тому числі пожежної.

Не потрібно забувати і про те, що на кожен вид взуття необхідно мати сертифікати . Причому незалежно від того, гумова вона або шкіряна, дитяча або спеціалізована.

Якщо плануєте здійснювати закупівлі з-за кордону, то варто дотримуватися всіх нормативів: вивчити закон про захист прав споживачів і правила торгівлі товарами легкої промисловості, а також інші супутні законодавчі акти і кодекси.

Щоб бізнес не став збитковим, потрібно заздалегідь розглянути попит на такий вид товару, приділити особливу увагу місцю розташування магазину.

 

При виборі місця перевірте наявність конкурентів поблизу. Не варто розміщувати магазин у віддаленій місцевості. Місце, де буде знаходитися магазин, має бути з найвищою прохідністю покупців.

kak-organizovat-biznes-po-otkrytiyu-obuvnogo-magazina

Якщо є можливість, то можна орендувати приміщення в торговому центрі, якщо немає, то поблизу с ним.

Необхідно враховувати плюси розташування магазину в торговому центрі: не варто робити ремонт приміщення, домагатися дозволів різних інстанцій, турбуватися за комунікації та забезпечення магазину охороною.

Все це дозволить заощадити. Але є і мінус — щоб погасити велику оренду, доведеться працювати з ранку до вечора.

Розмір приміщення повинен становити не менше п’ятдесяти метрів в квадраті, так як там повинні ще бути примірочні місця.

Підсобні та складські кімнати відповідають не менший розміром. На складі мають бути присутні стелажі, призначені для збереження продукції.

Саме торгове приміщення повинно мати навісні полки, які кріпляться до стіни, п’єдестал, вітрини для супутніх товарів, пуфи, невеликі килими, достатня кількість дзеркал.

Не потрібно забувати і про касові апарати, які зобов’язані бути зареєстровані в податкову службу.

Для роботи магазину необхідно найняти потрібну кількість персоналу, який зможе справлятися з усіма обов’язками. Повинен бути бухгалтер, один або два касири, два і більше продавців-консультантів, складської працівник, прибиральниця і, при необхідності, охоронці.

Робота з клієнтами проводиться не тільки в самому магазині, але і за його межами. Усередині повинна бути правильно розставлені продукція, а продавець-консультант — вміти надати інформацію, дати правильну пораду, бути ввічливим і уважним.

Що стосується роботи за стінами магазину, то це реклама, роздача рекламних листівок та буклетів.

Новинки та найпопулярніші моделі необхідно розмістити на вході. Дверний отвір повинен бути зліва, а весь асортимент, який зацікавить покупця, праворуч.

Полиці встановлюють не сильно високими, зручними у використанні.

Взуття краще розташовувати по категоріям: стать, сезон, розмір, вікова категорія. Також товар повинен мати гарантію .

Закупівлю товару не варто робити великими партіями, так як вона продається за минулими сезонами, і постійно з’являються нові колекції і тренди. А взуття для дітей краще купувати в кількості не більше двох-трьох пар.

biznes-na-otkrytii-obuvnogo-magazina

Закупівлю можна робити як безпосередньо у постачальника, так і через посередника.

Варто також звернути увагу на асортимент товару у конкурентів, вивчити цінову політику в взуттєвої галузі. На все це потрібно звертати увагу, і добре б проводити опитування населення. А коли будете складати бізнес-план, необхідно відобразити дані в ньому.

Також визначтеся, на який шар населення і з яким достатком буде орієнтуватися магазин. Ви повинні знати свою цільову аудиторію. Ще як прекрасний варіант можна влаштовувати розпродажі в кінці сезону, щоб не було застою в продажах товару і нові люди приходили за покупками.

Який же можна зробити висновок? Очевидно, що відкриття взуттєвого магазину — не такий вже простий процес. З ним пов’язано дуже багато нюансів. Є маса як плюсів, так і мінусів у такого бізнесу. Але якщо є мета, то її можна досягти.