Велика кількість лікарів змінює державні установи на приватні клініки — всьому виною маленька зарплата, що не приносить фінансового задоволення.

Як правило, лікарі йдуть працювати в клініки з високою зарплатою і хорошими умовами, або вони відкривають свою власну клініку.

biznes-na-otkrytii-stomatologicheskogo-kabineta

Однією з популярних бізнес-ідей  є відкриття власного кабінету стоматології.

Бізнес на відкритті стоматологічного кабінету

Зараз красиві і здорові зуби можна прирівняти до розкішного автомобілю.

Близько 60 відсотків підприємців раніше працювали в цій сфері і вважають, що стоматологія — це одна з вигідних областей.

Як організувати відкриття стоматологічного кабінету

Для швидкого успіху стоматологічні кабінети краще відкривати в спальних районах . Особливо такі місця вигідні для маленьких клінік, де працює один або два лікаря.

При термінової необхідності пацієнт буде шукати найближчі точки стоматології, де йому зможуть допомогти, і навряд чи він буде шукати велику клініку з багатопрофільним напрямом.

Але головну роль буде грати якість роботи стоматолога . При хорошому і якісному лікуванні його послуги будуть затребувані, і, можливо, до нього будуть приїжджати з інших районів.

Більшість стоматологічних кабінетів відкривають стоматологи, у яких вже є солідний досвід і напрацьована база клієнтів .

Як розрахувати вартість відкриття стоматології

Так як оренда грає важливу роль при розрахунку початкового капіталу, то для різних стоматологий буде і різна вартість оренди.

biznes-ideya-otkrytiya-stomatologicheskogo-kabineta

 

Приміщення стоматологічного кабінету

Для маленьких кабінетів в одне крісло знадобиться не менше 7 м2. Для великих стоматологий з широким спектром послуг знадобляться великі приміщення. Найоптимальнішим виходом для них буде покупка всієї будівлі.

Таким чином, підприємець зможе уникнути подальших проблем з переїздом, якщо орендодавець вирішить продати будівлю або використовувати його на свій розсуд.

Вартість оренди може відрізнятися в залежності від престижності району і віддаленості від центру міста.

Устаткування для стоматологічного кабінету

Другим пунктом в статті витрат є обладнання . Воно є ключовим в роботі кабінету.

Тому слід купувати якісне обладнання, яке буде відрізнятися надійністю і якісною роботою.

Мінімальний комплект обладнання:

  • Стоматологічне крісло, його ціна варіюється між 180 000 і 360 000 руб .;
  • Комплект інструментів коштує близько 80 000 руб .;
  • Устаткування для стерилізації обійдеться в 200 000 руб .;
  • Також можна придбати рентген-установка (450 000 руб.) І обладнання для протезної лабораторії (800 000 руб.);
  • І останній пункт — витратні матеріали, які можуть коштувати до 100 000 руб.

Для відкриття клініки потрібно сума в чотири рази більше, ніж для міні-кабінету.

kak-organizovat-biznes-na-otkrytii-kabineta-stomatologii

Оформлення стоматологічного кабінету

Для початку роботи слід почати з оформлення документів. У податковому органі слід зареєструватися як юридична особа.

Підприємець може оформити клініку під ІП або ТОВ. Потім слід отримати свідоцтва в податковому органі про місцезнаходження і місці проживання підприємця.

Фахівці радять ретельно вивчити всі документи і дозвільні статути від СЕС для отримання ліцензії .

Після того, як всі правила вивчені і документи зібрані, слід приступити до придбання ліцензії. Це досить трудомісткий процес. Його можна пройти самостійно або довірити спеціальної фірмі.

Професіонали за невелику плату допоможуть підготувати і пройти всі заходи для отримання необхідної ліцензії.

Персонал і реклама для стоматології

Персонал грає важливу роль в роботі клініки або кабінету , тому до його підбору слід підходити дуже ретельно. Слід перевірити наявність документів про освіту, досвід роботи, кваліфікації.

Краще вибирати персонал на конкурсній основі, перевірити практичні навички і якість роботи. Для цілодобового кабінету можуть знадобитися близько чотирьох лікарів на одне крісло плюс медсестри і санітари.

Від кваліфікації працівників безпосередньо залежить успіх і популярність клініки — чим якісніше буде проходити обслуговування, тим більша ймовірність успіху клініки .

Ще один важливий пункт — це маркетингова стратегія . На перших кроках реклама відіграє велику роль. Можна використовувати одну стратегію або використовувати їх все.

Підприємці використовують рекламні оголошення в друкованих виданнях та на телебаченні, розвішують оголошення в під’їздах і роздають буклети.

Можна вивісити банер на вході в клініку під час ремонтних робіт, таким чином, клініка зможе набриднути городянам, і після відкриття клієнти вже будуть знати про її місцезнаходження.

personal-stomatologicheskogo-kabineta

Добре впливають на людей різноманітні акції та знижки. Важливим кроком для розвитку бізнесу буде відкриття свого веб-сайту та використання його посилання на всіляких рекламних майданчиках і соціальних мережах.

В епоху інтернету багато людей користуються пошуком через мережу. Грамотно побудований сайт дозволить переконати їх скористатися послугами стоматолога, дізнатися новини і інформацію про останні проведені акції в клініці .

Рентабельність стоматологічної клініки в середньому дорівнює 30 відсоткам. Одне крісло за статистикою може принести 360 000 руб. в місяць. І чистий прибуток буде доходити до 120 000 руб. і вище.