Бізнес-ідея відкриття стоматологічного кабінету
Велика кількість лікарів змінює державні установи на приватні клініки — всьому виною маленька зарплата, що не приносить фінансового задоволення.
Як правило, лікарі йдуть працювати в клініки з високою зарплатою і хорошими умовами, або вони відкривають свою власну клініку.
Однією з популярних бізнес-ідей є відкриття власного кабінету стоматології.
Бізнес на відкритті стоматологічного кабінету
Зараз красиві і здорові зуби можна прирівняти до розкішного автомобілю.
Близько 60 відсотків підприємців раніше працювали в цій сфері і вважають, що стоматологія — це одна з вигідних областей.
Як організувати відкриття стоматологічного кабінету
Для швидкого успіху стоматологічні кабінети краще відкривати в спальних районах . Особливо такі місця вигідні для маленьких клінік, де працює один або два лікаря.
При термінової необхідності пацієнт буде шукати найближчі точки стоматології, де йому зможуть допомогти, і навряд чи він буде шукати велику клініку з багатопрофільним напрямом.
Але головну роль буде грати якість роботи стоматолога . При хорошому і якісному лікуванні його послуги будуть затребувані, і, можливо, до нього будуть приїжджати з інших районів.
Більшість стоматологічних кабінетів відкривають стоматологи, у яких вже є солідний досвід і напрацьована база клієнтів .
Як розрахувати вартість відкриття стоматології
Так як оренда грає важливу роль при розрахунку початкового капіталу, то для різних стоматологий буде і різна вартість оренди.
Приміщення стоматологічного кабінету
Для маленьких кабінетів в одне крісло знадобиться не менше 7 м2. Для великих стоматологий з широким спектром послуг знадобляться великі приміщення. Найоптимальнішим виходом для них буде покупка всієї будівлі.
Таким чином, підприємець зможе уникнути подальших проблем з переїздом, якщо орендодавець вирішить продати будівлю або використовувати його на свій розсуд.
Вартість оренди може відрізнятися в залежності від престижності району і віддаленості від центру міста.
Устаткування для стоматологічного кабінету
Другим пунктом в статті витрат є обладнання . Воно є ключовим в роботі кабінету.
Тому слід купувати якісне обладнання, яке буде відрізнятися надійністю і якісною роботою.
Мінімальний комплект обладнання:
- Стоматологічне крісло, його ціна варіюється між 180 000 і 360 000 руб .;
- Комплект інструментів коштує близько 80 000 руб .;
- Устаткування для стерилізації обійдеться в 200 000 руб .;
- Також можна придбати рентген-установка (450 000 руб.) І обладнання для протезної лабораторії (800 000 руб.);
- І останній пункт — витратні матеріали, які можуть коштувати до 100 000 руб.
Для відкриття клініки потрібно сума в чотири рази більше, ніж для міні-кабінету.
Оформлення стоматологічного кабінету
Для початку роботи слід почати з оформлення документів. У податковому органі слід зареєструватися як юридична особа.
Підприємець може оформити клініку під ІП або ТОВ. Потім слід отримати свідоцтва в податковому органі про місцезнаходження і місці проживання підприємця.
Фахівці радять ретельно вивчити всі документи і дозвільні статути від СЕС для отримання ліцензії .
Після того, як всі правила вивчені і документи зібрані, слід приступити до придбання ліцензії. Це досить трудомісткий процес. Його можна пройти самостійно або довірити спеціальної фірмі.
Професіонали за невелику плату допоможуть підготувати і пройти всі заходи для отримання необхідної ліцензії.
Персонал і реклама для стоматології
Персонал грає важливу роль в роботі клініки або кабінету , тому до його підбору слід підходити дуже ретельно. Слід перевірити наявність документів про освіту, досвід роботи, кваліфікації.
Краще вибирати персонал на конкурсній основі, перевірити практичні навички і якість роботи. Для цілодобового кабінету можуть знадобитися близько чотирьох лікарів на одне крісло плюс медсестри і санітари.
Від кваліфікації працівників безпосередньо залежить успіх і популярність клініки — чим якісніше буде проходити обслуговування, тим більша ймовірність успіху клініки .
Ще один важливий пункт — це маркетингова стратегія . На перших кроках реклама відіграє велику роль. Можна використовувати одну стратегію або використовувати їх все.
Підприємці використовують рекламні оголошення в друкованих виданнях та на телебаченні, розвішують оголошення в під’їздах і роздають буклети.
Можна вивісити банер на вході в клініку під час ремонтних робіт, таким чином, клініка зможе набриднути городянам, і після відкриття клієнти вже будуть знати про її місцезнаходження.
Добре впливають на людей різноманітні акції та знижки. Важливим кроком для розвитку бізнесу буде відкриття свого веб-сайту та використання його посилання на всіляких рекламних майданчиках і соціальних мережах.
В епоху інтернету багато людей користуються пошуком через мережу. Грамотно побудований сайт дозволить переконати їх скористатися послугами стоматолога, дізнатися новини і інформацію про останні проведені акції в клініці .
Рентабельність стоматологічної клініки в середньому дорівнює 30 відсоткам. Одне крісло за статистикою може принести 360 000 руб. в місяць. І чистий прибуток буде доходити до 120 000 руб. і вище.
Добавить комментарий