Бізнес-ідея скління і утеплення балконів
У сучасному світі більшість лоджій і частина балконів скляться і це досить прибуткова бізнес-ідея для своєї справи.
Для цього існує багато причин: прагнення збільшити корисну площу житла, удосконалити заощадження тепла в квартирі, а також безліч різних спонукань.
Починаючи такий бізнес бажано відразу подбає про його рекламі: найкращою рекламою буде сайт з готовим портфоліо, для прикладу подивіться як організований сайт mosspecmontag.com , досить цікаве і якісне рішення для бізнесу з утеплення та скління балконів .
Балконом вважається приміщення, що примикає з одного боку до стіни, а з інших — огороджене перегородками. Лоджія — це приміщення, оточене стіною з 3 сторін і тільки з однією відкритою стороною.
Бізнес на склінні балконів і лоджій
Варіанти скління цих приміщень різні:
- Просте скління — звичайний монтаж в лоджії або на балконі рам з різного матеріалу, зі вставленими стеклами. У цьому випадку виходить невелика веранда, в якій буде трохи менше вуличного шуму і на пару градусів збільшиться температура;
- Другим методом є евростекленіе . Воно відрізняється не тільки своїм прекрасним якістю, а й своєю немаленькою ціною. Плюсами такого способу є: імпортні матеріали, якісна герметизація герметиками проти вологості, відділу інтер’єру і екстер’єру балкона або лоджії на вибір замовника.Серед мінусів, як вказувалося вище, дорожнеча і погана теплоізоляція;
- Третій варіант поєднує в собі евростекленіе з різними типами теплоізоляції . Цей спосіб має на увазі серйозні роботи не тільки зі скління, але і з утеплення стін і підлоги. Тому для якісного скління потрібен утеплювач по всьому кордону балкона (лоджії), зробити гідроізоляцію, вирішити питання: чи буде обігріватися приміщення.
Як організувати бізнес з утеплення та оздоблення балконів
Зараз балкони і лоджії є повноцінною частиною квартири . Дбайливий господар намагається не тільки вирішити проблеми з склінням і теплоізоляцією, але і дивиться на речі з естетичного боку.
Для внутрішньої обробки підходить безліч матеріалів, і у кожного з них є певні плюси і мінуси:
- Дерев’яна вагонка відмінно підійде для тих, хто любить свіже повітря . Вона легка в установці і ремонті. Пошкоджену деталь легко демонтувати, не замінюючи при цьому інші. Плюс в екологічному матеріалі, для багатьох це важливо. Добротністю відрізняються обробки з дуба і осики. Якщо потрібна дешева обробка, то підійде сосна;
- Гіпсокартон недорогий матеріал . Використовується в разі, якщо зовнішність підстави не гладка.Матеріал не найкращий в плані естетичності, тому його обклеюють шпалерами або фарбують. Під час обробки між стіною і матеріалом встановлюється утеплювач. Найдоцільніше використовувати вологостійкий гіпсокартон;
- Оздоблення з каменю заборонена для балконів, але цілком можна використовувати цей матеріал в лоджії . Камінь — це довговічність і міць. Хоча через свою вагу він може бути не практичний.Найкраще використовувати штучні аналоги. Вони менше за вагою і за ціною;
- Сайдинг — дуже хороший матеріал . По виду він схожий на дерев’яне оздоблення, але відрізняється своїми достоїнствами. Наприклад, стійкість до вологи, негорючість, невимогливість;
- У пластиковій обробці є багато плюсів і мінусів і це викликає протиріччя в думках щодо цього матеріалу. Серед переваг можна виділити легкість установки, маленька вага, стійкість до вологості, а також величезний вибір кольорів панелей. Серед недоліків відзначається крихкість матеріалу, деформування при морозі;
- Плитка дуже естетичний будматеріал . Виділяється величезним вибором забарвлень, довговічністю, стійкістю до вогню і вологи. Її просто мити і вона може витримати хімічне дію різних засобів очищення;
- Оздоблення з коркового дерева не вимагає повсякденної обробки і дуже підходить алергікам, так як відмінно підтримує мікроклімат. Матеріал має невелику вагу, простий в установці, добре ізолює тепло і звуки.
Для того щоб почати бізнес з утеплення та скління балконів доведеться відкрити власну ІП з даними видами діяльності. Вступати в СРО необхідності немає.
Оподаткуванням можна вибрати ПСН, тобто придбати патент, хоча якщо Ви націлені працювати не тільки з фізичними, а й юридичними особами я б порадив податок ССО 6%.
Рекламна компанія — це невід’ємний атрибут для початку такого бізнесу. Про сайт я сказав на самому початку саме на ньому Ви зможете показати роботи які вже до цього Вами були виконані. Так само не забудь-те розмістити інформацію про надані Вами послуги в місцевих газетах з рубрикою «послуги», ну і найефективнішим способом реклами скління балконів буде звичайна розклеювання оголошень.
І найголовніше — ЦЕ ЯКІСНО ВИКОНАНІ РОБОТИ саме — це дасть серйозний поштовх для Вашого бізнесу, так як почне працювати сарафанне радіо (тобто Вас як професіоналів будуть радити своїм знайомим) — це безкоштовний і найефективніший вид реклами який залежить тільки від Вашого професіоналізму та відносини з клієнтами.
Добавить комментарий