Згідно з прогнозами експертів і аналітичним оглядам, ринок туалетного паперу перспективний і швидко розвивається і реалізувати цю бізнес-ідею для початку своєї справи стало досить вигідно.

kak-organizovat-biznes-po-proizvodstvu-tualetnoj-bumagi

Збільшення приросту виробництва щороку складає в межах від 7 до 9 відсотків, що пояснюється потребами і попитом населення.

Бізнес на виробництві туалетного паперу

Проявом цього стало те, що населення стало:

  • Відмовлятися від використання газет;
  • Купувати дешеву однослойную туалетний папір;
  • Переходити на якісний продукт, що складається з двох або трьох шарів.

При цьому не можна сказати, що виробники дуже сильно конкурують між собою. На ринку закріпилося кілька досить великих компаній, хоча кількість приватних підприємств постійно зростає.

Саме вони надають багато клопоту великим фірмам, відтягуючи клієнтів. Їх якість товару гірше, а вартість нижча. Через фінансову кризу громадяни змушені купувати те, що дешевше і доступніше за цінами.

Тому бізнес з виготовлення туалетного паперу, роблячи ставку на якість, може приносити стабільний дохід і постійний заробіток.

Як організувати бізнес на виробництві туалетного паперу

Для відкриття провадження потрібні серйозні капіталовкладення — кілька мільйонів рублів, основна частина з яких буде вкладена в організацію виробництва і закупівлю верстатного обладнання .

Далі, підприємство стоїть оформити, згідно з установленими правилами, прописаним в законодавстві.Але при цьому воно повинно виступати, як юридична, а не фізична особа.

Для цього необхідно знайти нежитлове приміщення. Завдяки цьому, будівля матиме адресу, вписується в реєстраційну форму.

 

biznes-po-proizvodstvu-tualetnoj-bumagi

Приміщення для виробництва туалетного паперу

Знайти відповідне приміщення для цеху, де буде проходити основне виробництво продукту .Простір має бути досить великим, і мати площу близько 100 метрів квадратних.

Це допоможе розділити його на три умовні зони:

  1. Для верстатів та іншого обладнання;
  2. Складське приміщення для сировини з якого буде робитися папір;
  3. Місце зберігання готової продукції.

При наявності адреси та приміщення, можна сміливо проходити процес оформлення документації.

Підприємець зобов’язаний при собі мати кілька важливих документів:

  • Виписку з перевірки санітарно-епідеміологічною службою, яка також видає сертифікат для виробництва;
  • Довідки на використання сировини та необхідних матеріалів;
  • Договір про оренду приміщення;
  • Статут підприємства, кількість співробітників та дані про них.

Вибираючи тип підприємства можна робити його як акціонерне товариство, але краще ставку робити на товариство з обмеженою відповідальністю.

Устаткування для виробництва туалетного паперу

З огляду на наявність великих компаній з виробництва туалетного паперу, знайти потрібні верстати особливих труднощів не складе. Але вибирати треба тих виробників обладнання, які не тільки привезуть його, допоможуть налаштувати, і в подальшому будуть обслуговувати.

Для цеху потрібні чотири типи верстатів — Перемотувальні, втулковий, відрізний, пакувальний. Поруч з ними зазвичай розташовується стіл, на якому проводиться обклеювання.

Верстати можна запустити по одному з двох режимів: напівавтоматичного і автоматичної.

Перша коштує близько 800 тисяч рублів, а автоматична — понад один мільйон рублів.

biznes-ideya-proizvodstva-tualetnoj-bumagi

Працівники для виробництва

Крім керівника, бухгалтера і менеджера, в штат треба взяти технолога, комірника і водія.

напрямки виробництва

У цеху можна організувати два види виготовлення паперу:

  • Полноцікловое виробництво , що має на увазі створення такого технологічного процесу, що базується на використання вторинної сировини — макулатури. В результаті чого будуть виходити вже готові, упаковані рулони паперу;
  • Міні-виробництво за спрощеною схемою . Тут вже потрібно застосовувати целюлозу як сировину, що використовує для намотування на верстат. Далі продукцію ріжуть на рулони і упаковують.

Вартість другого варіанта набагато вище, ніж першого. Пов’язано це з тим, що напівфабрикат коштує дорожче, ніж вторинна сировина. Внаслідок чого може відбутися значне зниження рівня очікуваного прибутку.

Організація збуту туалетного паперу

Орієнтуватися можна на роздрібного та оптового покупця:

Для звичайних громадян знадобитися провести кілька акцій-презентацій, щоб представити новий товар, пояснити його особливості та переваги перед іншою аналогічною продукцією. Ставку треба зробити і на креативну рекламу, яка повинна бути яскравою, заманює.

Для роздрібної торгівлі треба також домовитися з магазинами або торговими центрами, що вони будуть продавати продукцію. Можна організувати при цеху і невеликий магазин, куди будуть приходити покупці.

optovyj-sbyt-tualetnoj-bumagi

Іншим напрямком є оптова торгівля, але для цього доведеться докласти значних зусиль:

  1. По-перше, обдзвонити оптові бази на предмет підписання договору про поставку товару;
  2. По-друге, створити рекламний блок в Інтернеті;
  3. По-третє, помістити інформацію про цех і продукції в соціальних мережах, вибираючи тематичні групи або паблік;
  4. По-четверте, використовувати каталоги товарів;
  5. По-п’яте, рекламувати товар на оптових ринках.