Спецодяг необхідна працівникам медичних установ, правоохоронних органів, пожежникам і представникам інших професій. Багато великих компаній прагнуть підкреслити корпоративний стиль за допомогою введення уніформи.

як організувати бізнес з пошиття та продажу спецодягуЗ розширенням сфери послуг обсяги продажів робочого одягу стрімко збільшуються і бізнес-ідея відкриття провадження спецодягу безсумнівно має всі шанси на успіх.

Бізнес на виробництві та продажу спецодягу

На виготовленні та продажу подібної продукції можна непогано заробляти . Єдиний істотний недолік бізнесу з продажу спецодягу — висока конкуренція.

 

Підприємцю доведеться почати з виконання замовлень дрібних фірм, поступово збільшуючи обсяги виробництва.

Як організувати бізнес з пошиття та продажу спецодягу

Для відкриття міні-цеху з пошиття спецодягу будуть потрібні вкладення в розмірі 200-300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян .

На думку експертів, цієї суми повинно вистачити на оренду виробничого приміщення, закупівлю швейного обладнання, витратних матеріалів, рекламу.

Підприємцю бажано розмістити цех не в центрі міста, а в спальному районі. В цьому випадку витрати на оренду можна буде істотно скоротити.

Для відкриття міні-цеху необхідно знайти приміщення площею не менше 150 квадратних метрів.Обов’язковою умовою є наявність всіх комунікацій і зручних під’їзних шляхів.

На закупівлю обладнання підприємцю слід виділити близько 150 тисяч рублів. Цих коштів вистачить на придбання швейних машин, розкроювальних столів, прасок, вишивальних машин і т.д.

Для мінімізації витрат можна розглянути варіант придбання вживаного обладнання. В цьому випадку витрати скоротяться вдвічі, проте термін служби механізмів може виявитися зовсім невеликим.

Тканини, з яких буде шитися робочий одяг, обов’язково повинні бути міцними і зносостійкими.Бажано купувати матеріали імпортного виробництва, якість яких не викликає сумнівів .

бізнес-ідея пошиття та продажу спецодягу

У штаті підприємства з пошиття спецодягу повинні бути закрійники, швачки, дизайнер, що займається розробкою логотипів, емблем і фасонів майбутніх виробів, фахівець з обслуговування обладнання, бухгалтер, менеджер зі збуту.

Для пошуку перших замовників бізнесмен може налагодити співпрацю з місцевими рекламними агентствами, а також керівники різних фірм і підприємств свого міста.

Профіт від виробництва і продажу спецодягу може досягати 60 тисяч рублів на місяць. Що стосується приблизного терміну окупності стартових вкладень, то він становить 6 місяців.