Бізнес-ідея виробництва і продажу спецодягу
Спецодяг необхідна працівникам медичних установ, правоохоронних органів, пожежникам і представникам інших професій. Багато великих компаній прагнуть підкреслити корпоративний стиль за допомогою введення уніформи.
З розширенням сфери послуг обсяги продажів робочого одягу стрімко збільшуються і бізнес-ідея відкриття провадження спецодягу безсумнівно має всі шанси на успіх.
Бізнес на виробництві та продажу спецодягу
На виготовленні та продажу подібної продукції можна непогано заробляти . Єдиний істотний недолік бізнесу з продажу спецодягу — висока конкуренція.
Підприємцю доведеться почати з виконання замовлень дрібних фірм, поступово збільшуючи обсяги виробництва.
Як організувати бізнес з пошиття та продажу спецодягу
Для відкриття міні-цеху з пошиття спецодягу будуть потрібні вкладення в розмірі 200-300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян .
На думку експертів, цієї суми повинно вистачити на оренду виробничого приміщення, закупівлю швейного обладнання, витратних матеріалів, рекламу.
Підприємцю бажано розмістити цех не в центрі міста, а в спальному районі. В цьому випадку витрати на оренду можна буде істотно скоротити.
Для відкриття міні-цеху необхідно знайти приміщення площею не менше 150 квадратних метрів.Обов’язковою умовою є наявність всіх комунікацій і зручних під’їзних шляхів.
На закупівлю обладнання підприємцю слід виділити близько 150 тисяч рублів. Цих коштів вистачить на придбання швейних машин, розкроювальних столів, прасок, вишивальних машин і т.д.
Для мінімізації витрат можна розглянути варіант придбання вживаного обладнання. В цьому випадку витрати скоротяться вдвічі, проте термін служби механізмів може виявитися зовсім невеликим.
Тканини, з яких буде шитися робочий одяг, обов’язково повинні бути міцними і зносостійкими.Бажано купувати матеріали імпортного виробництва, якість яких не викликає сумнівів .
У штаті підприємства з пошиття спецодягу повинні бути закрійники, швачки, дизайнер, що займається розробкою логотипів, емблем і фасонів майбутніх виробів, фахівець з обслуговування обладнання, бухгалтер, менеджер зі збуту.
Для пошуку перших замовників бізнесмен може налагодити співпрацю з місцевими рекламними агентствами, а також керівники різних фірм і підприємств свого міста.
Профіт від виробництва і продажу спецодягу може досягати 60 тисяч рублів на місяць. Що стосується приблизного терміну окупності стартових вкладень, то він становить 6 місяців.
Добавить комментарий