Бізнес-ідея відкриття суші-шопу
Суші-шоп — це магазин, де можна замовити блюдо японської або азіатської кухні і взяти його з собою що безсумнівно є цікавою ідеєю для бізнесу .
Клієнти закладу в форматі take-away отримують можливість поспостерігати за процесом приготування їжі, який відбувається у них на очах. Це гарантує свіжість реалізованих страв.
Бізнес на відкритті суші шопа
Відкриття суші-шопа — перспективна ідея для малого бізнесу . Її бажано реалізовувати в місті з населенням від 300 тисяч чоловік. В цьому випадку стартові інвестиції вдасться окупити протягом першого року роботи.
Експерти прогнозують зростання популярності закладів формату take-away. Такі торгові точки в недалекому майбутньому стануть серйозними конкурентами ресторанам швидкого харчування.
Як організувати бізнес на відкритті суші-шопа
Існує два варіанти відкриття суші-шопа . Подібний бізнес можна організувати з нуля або по франшизі.Другий варіант передбачає наявність стартового капіталу в розмірі від 1,2 мільйона рублів.
Купуючи франшизу, підприємець може заощадити чимало часу на вирішення організаційних питань. У цьому випадку йому не потрібно буде шукати постачальників продуктів за оптимальними цінами, а також розробляти маркетинговий план. До того ж, продукція розкрученого бренду буде викликати у потенційних споживачів більше довіри.
Бізнесмену не потрібно буде шукати рецепти страв, оскільки всі вони розроблятися бренд-шефом.
Якщо стартові інвестиції підприємця обмежені, він може відкрити суші-шоп з нуля . На початковому етапі площа орендованого приміщення може бути всього 40 квадратних метрів.
У суші-шопі НЕ буде столиків, тому його можна розмістити навіть в умовах обмеженого простору.Бізнесмену бажано орендувати приміщення з готовим ремонтом, щоб не витрачати на оформлення магазину додаткові кошти.
На подальшому етапі необхідно зайнятися закупівлею кухонного і торгового устаткування. На це необхідно виділити не менше 300 тисяч рублів. Бізнесмену слід провести маркетингове дослідження, щоб з’ясувати які суші і роли користуються у населення його міста найбільшою популярністю.
Це дозволить визначитися зі смаковими варіаціями реалізованих страв.
Важливим етапом в організації бізнесу подібного формату є пошук надійних постачальників продуктів.Бізнесмену також необхідно замовити барвисті упаковки для продаваних страв.
Час очікування готових страв має становити не більше півгодини навіть в пікові години. З огляду на це, бізнесменові потрібно правильно сформувати штат співробітників, включивши нього 2-3 кухарів і продавців.
Прибуток від суші-шопа може досягати 150-200 тисяч рублів щомісяця (після закінчення періоду розкручування закладу).
Добавить комментарий