Диспетчер в сфері вантажоперевезень — це одне з центральних дійових осіб. У його обов’язок входить надання сприяння власникові вантажу в пошуку вантажного транспорту для перевезення і що головне ця бізнес-ідея не потребує грошових вкладень.

бізнес-ідея надання послуг диспетчера вантажоперевезень

Тобто диспетчер знаходиться між власником і автоперевізником, враховує не тільки специфіку вантажу, а й характер його транспортування. Спеціаліст зобов’язаний в найкоротший час надати клієнту відповідний транспорт, забезпечуючи тим самим власника авто вигідним замовленням.

Крім цього диспетчер покладає на себе зобов’язання по організації взаємодій між декількома замовленнями в період завезення збірного вантажу. Таким чином, спільна діяльність з диспетчером виграшна і для відправників, і для компаній-перевізників.

Бізнес на послуги диспетчера вантажоперевезень

Щоб грамотно організувати бізнес, краще діяти одночасно в декількох напрямках:

1. Реєстрація бізнесу як ІП і ТОВ . Реєстрація ТОВ дозволить працювати з юридичними особами, які вважають за краще розраховуватися безготівковим розрахунком з збільшеннями ПДВ. Для переведення в готівку коштів знадобляться послуги юридично грамотного бухгалтера.

У той же час реєстрація ІП дозволить співпрацювати з перевізниками, які працюють тільки за готівковий розрахунок без ПДВ.

2. Обладнання робочого місця . Якщо планується робота на дому, можна організувати собі особистий кабінет, але все ж бажано оформити договір оренди і спокійно обживати приміщення, завезя меблі і необхідну апаратуру.

 

Для роботи диспетчера будуть потрібні:

  •  постійна стільниковий зв’язок з реєстрацією прямого міського номера;
  • стаціонарний телефон з можливістю прийому і відправки факсів;
  • ПК або ноутбук з підключеним інтернетом;
  • готові бланки договорів, рахунок-фактури і товаротранспортні накладні;
  • виготовлені печатки і штампи на два підприємства: ВП і ТОВ;
  • канцелярія;
  • автомобільний кодекс РФ, карти доріг і магістралей.

бізнес з надання послуг диспетчера вантажоперевезень

3. Пошук клієнтів зазвичай не доставляє особливого клопоту . Необхідно направити свої дані декільком транспортним компаніям, у яких є свій автопарк. Далі можна зареєструватися на міських або регіональних сайтах, пов’язаних з вантажними перевезеннями.

Не зайвим буде дати рекламу через газети і радіо. Як показав час, економити на рекламі небажано.Добре проведена рекламна компанія швидко окупиться, і скоро почнуть надходити перші замовлення.

Наступним кроком буде пошук організацій, чия діяльність може зажадати перевезення вантажів. У більшості подібних підприємств працюють свої перевірені диспетчери, але вони часто готові взяти дані новачків для резерву.

4. Постійний контроль і оцінка ринку дозволяють зібрати наявні дані на різні транспортні компанії або ПП. Це дозволить проаналізувати ключові напрямки в роботі підприємств, їх маршрути в місті і не тільки.

Важливо буде ознайомитися з тарифами і знати про їх зміни. Всі ці дані допоможуть максимально швидко відреагувати і запропонувати клієнтові кілька можливих варіантів. Швидкість і навик спілкування позитивно позначаються на репутації диспетчера, що веде за собою розширення клієнтської бази.

5. Ведення документації . Починати роботу з замовником завжди слід з укладення договору. Це є гарантією гідної оплати праці. Необхідно дуже серйозно поставитися до ведення документів.

Бажано враховувати всі дрібниці, щоб при роботі не виникло серйозних проблем і непорозумінь. У будь-якому випадку, якщо виникають питання або з’являється сумнів, необхідно уточнити або перепитати.

У складених документах повинні бути розбірливо вказані такі дані: тип автомобіля і його державний номер, паспортні дані шофера, найменування вантажу, його кількість і тип упаковки.

6. Власний сайт . Створення та розкрутка власного сайту дозволить знайти не тільки замовників, але і виконавців (власників автомобілів). Працюючи подібним чином, важливо знайти порядних водіїв.

власний бізнес на послуги диспетчера з вантажоперевезеньПринцип роботи тут буде такий же, як і раніше: водій, отримавши замовлення, доставляє вантаж, розвантажується і тут же дзвонить диспетчеру, уточнюючи, в якому районі міста він знаходиться.Завдання диспетчера — знайти в зазначеному або прилеглому районі завантаження і відправити туди свого звільненого водія.

7. Окупність . Прибуток почне надходити протягом першого тижня. Це максимальний термін поставки вантажу по країні. Багато в чому дохід буде залежати від вартості перевезень, але для плідної роботи бажано звірятися з цінами на спеціалізованих сайтах.

Подальша робота повністю залежить від бажання і можливостей. Не варто забувати, що бізнес буде регулярно приносити прибуток лише в тому випадку, якщо вести чесну гру. У подібній сфері діяльності дуже велика конкуренція, і з погано зарекомендували себе диспетчером мало хто буде працювати.