Для того щоб правильно використовувати бізнес-ідею і організувати свій бізнес в певній сфері, необхідна достатня кількість відповідного досвіду .

Досвід, правда, можна замінити покупкою бізнесу «під ключ», оскільки занурення в повноцінну ділову діяльність дає максимальне ККД в сенсі навчання.

Звичайно, не всім подобається стрибати з чужого трампліну, і якщо бажання навчитися на своїх помилках переважує всі інші доводи, то єдине, що ми можемо зробити, так це мінімізувати наслідки можливих невдач за допомогою ділових рекомендацій.

бізнес-ідея відкриття антікафе

Спочатку варто навчитися думати і прораховувати. Правильно складений і відшліфований бізнес-план — це більше, ніж половина вашої справи. Це фундамент успіху.

Розрахувати можливий прибуток і час, протягом якого вона буде отримана, буде досить просто, якщо правильно визначити відсоток зацікавлених у ваших послугах людей і розташувати антікафе в потрібному місці. Далі слід подолати кілька ступенів у напрямку до заповітної мети.

Бізнес на відкритті антікафе

Практично скрізь є можливості для скорочення витрат і отримання фінансових поблажок у вигляді пільг.

Варто звертати увагу не тільки на належні особисто вам бонуси, але і на те, які блага покладаються вашим підлеглим або компаньйонам. Вони можуть вилитися в вашу особисту вигоду (це може стосуватися, наприклад, пенсійних відрахувань).

Офіційна реєстрація антікафе

Визначившись щодо форми власності яку Ви зареєструєте для свого антікафе буде це ІП або ТОВ, необхідно пройти офіційну реєстрацію в податковій.

 

Щоб довести безпеку обраного під антікафе приміщення, працівники Держпожнагляду зобов’язані перевірити:

  • пожежна безпека;
  • наявність автоматичних пристроїв пожежогасіння та сигналізації;
  • відповідність наявного обладнання певним вимогам;
  • наявність шляхів для евакуації та ін.

Якщо результати перевірки виявляться позитивними і не викликають нарікань, то ви отримаєте ще один документ, що узаконює вашу діяльність, і зможете перейти до наступного рівня.

бізнес по відкриттю антікафе

Приміщення для антікафе

Розмір приміщення, відведеного під антікафе, не повинен бути лякаюче величезним . Головне — створити затишок і привабливу атмосферу для початкового потоку клієнтів, а вже потім, коли окупляться базові витрати і наявна площа стане злегка затісною, можна затіяти розширення. Головне — не поспішати в цьому питанні.

Оптимальна площа для антікафе — 100 кв.м. Плюс необхідно відвести місце для персоналу і техприміщення.

Простір на основній території анти-кафе вимагає правильної організації: розстановка столиків і сидінь не повинна заважати вільному переміщенню і приємного проведення часу відвідувачів закладу.

Безалкогольний бар і легкі закуски

Згідно з основною політиці всіх антікафе, заклади подібного роду забороняють розпивання спиртних напоїв і куріння на своїй території.

У сенсі ж напоїв безалкогольних є досить широкий вибір:

  • чаї чорні, зелені, червоні, білі, трав’яні;
  • кава натуральна мелена (зобов’язує до придбання кави-машини), розчинний;
  • безалкогольні коктейлі;
  • лимонад і соки.

Час, що проводиться в антікафе, не обмежена нічим, крім бажання самого відвідувача, а значить, може наступити момент, коли він зголодніє.

На цей випадок слід передбачити наявність якісних (з чималим гарантійним терміном) автоматів з роздачею піци або шоколадними батончиками (або чимось ще на ваш вибір).

Може стати в нагоді і мікрохвильова піч, щоб розігріти наявний в анти-кафе асортимент.

Безкоштовний WiFi

Один з основних інгредієнтів антікафе — включена інтернет-зв’язок, що забезпечується WiFi-роутером . Слід гарненько постаратися, щоб обрана вами техніка і тариф могли забезпечити потреби всіх відвідувачів кафе.

як організувати бізнес з відкриття антікафе

Потенційні відвідувачі антікафе

Антікафе є ідеальним майданчиком для різного роду семінарів, лекцій з саморозвитку, виступів невеликих творчих груп .

Крім приходять «зірок», можна використовувати власні можливості і здібності для організації тематичних вечорів, кіно-сходок або збору міні-концертів.

Багато відвідувачів напевно не відмовляться від змагання у відеоіграх. Або від будь-яких інших розваг, які можуть бути актуальні для людей з пріоритетами в інтелектуальній сфері.

Нарешті, ніколи не забувайте, що ваші клієнти — люди творчих професій або «вільні» працівники, вони можуть самі підказати вам ідеї для розвитку, потрібно лише уважно прислухатися і після пустити в хід свою ділову хватку, залучаючи нових відвідувачів і розширюючи бізнес.