Бізнес-ідея продажу курей-гриль
Сучасний ритм життя з його нескінченними пробками і все розростається міськими агломераціями вже досить давно підвів нас до необхідності купувати на вулицю готову їжу.
Не весь фаст-фуд є потенційно небезпечним для здоров’я людини. Серед здорових варіантів готової їжі залишається курка-гриль, запах якої заманює кожного другого перехожого і бізнес-ідея продажу курок-гриль досить перспективна.
Бізнес на продаж курей-гриль
Курка гриль популярна не тільки в Росії. Її купують на винос по всьому світу. Благо, люди завжди хочуть їсти: криза чи на дворі, чи ні — відчуття голоду це байдуже.
Розглянемо бізнес курка-гриль як додаткове джерело доходів.
Безсумнівно, позитивними сторонами даної бізнес-ідеї є:
- популярність у населення (як міського, так і сільського);
- простота приготування кінцевого продукту;
- доступна вартість кінцевого продукту для покупця;
- щоденна затребуваність (щоденна людська потреба в їжі);
- невисокі вимоги до приміщення (бізнес можна розмістити на площі до 10 м2);
- простота догляду за обладнанням.
У чому полягає секрет курки гриль, якщо всю її готують на грилі:
Технологія маринування, використовувані спеції і техніка приготування — ваш козир. Варіюючи спеції, маринади, температуру випікання, піч (газ або електрику), ви отримаєте абсолютно неповторні смаки і привернете до себе клієнтів.
Місцезнаходження бізнесу з продажу курей-гриль
Важливим аспектом стане правильний підбір місця розташування для бізнесу .
Що для цього потрібно? Необхідно визначитися з ринком — хто є вашим основним покупцем? Точну статистику можна замовити в найближчому центрі, що займається дослідженням ринку, складанням бізнес-планів.
Припустимо, ви продаєте курку тушками. Тоді основними покупцями будуть працюючі заміжні жінки (у яких після роботи не вистачає часу на приготування вечері), одинокі молоді чоловіки (в основному з п’ятниці по неділю).
У цьому випадку варто розмістити ваш ларьок в центрі спального кварталу. Чим густіше він заселений, тим краще. Зверніть увагу, що потрібно врахувати і рівень зарплат, і щільність населення.
Як організувати бізнес на продажу курок-гриль
Чи стане вибір — продавати багато і дешево, або ж продавати дорожче, в пакетах з логотипом, але в меншій кількості. Погодьтеся, що ціна впливає на покупця.
Дуже важливо вдало підібрати приміщення для бізнесу, тут є 3 варіанти:
- Невеликий ресторанчик . Його одночасним плюсом і мінусом є фіксоване положення — не всі доберуться, але багато запам’ятають. Оренда — від 10 000 руб / міс. Обладнаний причіп (до наявної машині) — від 170 000 руб .;
- Ларьок . У разі якщо вас не влаштує рівень продажів, його можна буде пересунути в інший район, на іншу вулицю. Новий коштує від 250 000 руб. Можна трохи заощадити, купивши старий ларьок;
- Переобладнати маленький вантажівка . Плюсом вантажівки є його мобільність. Днем можна припаркувати його у офісів і продавати порційні обіди, а ввечері переїхати в спальний район — від 600 000 руб.
Кухонне обладнання для бізнесу з приготування курей-гриль:
- Холодильник — від 35 000 руб .;
- Гриль-машина (газова або електрична) — від 25 000 руб .;
- Гриль-апарати дуже різні, як за ціною, так і по місткості — від 5 до 64 курей за кожне приготування.Стратегічний вибір стоїть за вами.
Ймовірно, що в обраному районі вже є парочка місць, де можна купити курку-гриль, і Вам здається, що бізнес не витримає конкуренції. Це не так. Психологічно люди вважають за краще йти за покупками в місця з широким вибором.
Конкурентоспроможністю буде смак курочки і супутні товари і рівень обслуговування. Як визначити супутні товари? Задати собі питання: «А що я хочу ще, коли купую курку-гриль?».
Пиво, картопляні чіпси з низьким вмістом жиру (можна їх готувати самим), який-небудь свіжий салатик на вагу (зі свіжої капусти, морква по-корейськи і ін.), Популярні шоколадки і печиво на касі.
Виконання санітарних норм не здасться вам занадто складним. Найголовніше — знайти сумлінного постачальника курки, який не стане продавати вам прострочений продукт. Інакше кінцевий споживач піде скаржитися саме на вас. Поганим продуктом можна загубити хорошу репутацію.
Необхідно регулярно проводити прибирання — хоча б один раз в день . Ви будете працювати з м’ясом, а в ньому легко заводяться мікроби, і при смаженні випаровується багато жиру, на якому в подальшому накопичується вся пил, якщо своєчасно його не очищують (з підлоги стін і стелі).
Благо, що гриль чиститься просто — в кінці робочого дня наливаєте гарячої води в піддон, залишаєте гриль працювати на 10-15 хвилин, виключаєте, і можна протирати — жир зійде дуже легко. Більш важливо ретельно зчищати жир і залишки з шампурів, щоб не зіпсувати наступний продукт.
Якщо ви вирішили працювати зі знімним приміщенням, можна почати, маючи 130 000 руб, якщо ви вирішили купувати «рухомість» — від 350 000 руб. Період окупності в середньому становить 12 місяців.
Любіть свого клієнта і пам’ятайте, що основний дохід в ваш гаманець приносять постійні клієнти. Як їх утримати? Люб’язністю і уважним ставленням, що, на жаль, є проблемою в Росії.
Навіть якщо курка-гриль в сусідньому дворі краще, але ви пам’ятаєте імена своїх клієнтів і обдаровуєте їх привітною посмішкою — вони Ваші.
Добавить комментарий