Автовласники, як правило, проводять хімчистку салонів своїх машин, двічі на рік. Вибираючи фірму для надання подібної послуги, вони, в першу чергу, орієнтуються на доступність сервісу в поєднанні з високим рівнем якості.

бізнес-ідея хімчистки салонів автомобілів

Якраз високої якості надання послуги хімчистки необхідно домогтися в своєму бізнесі якщо Ви вирішите скористатися такою бізнес-ідеєю як хімчистка салонів автомобілів.

Бізнес по хімчистці салонів автомобілів

Хоча конкуренція в подібній сфері висока, у підприємця є шанс зайняти в ній свою нішу. Для цього потрібно грамотно підійти до процесу організації хімчистки, знайшовши надійних постачальників обладнання та засобів для виведення плям .

 

До того ж, не варто завищувати вартість послуги, оскільки в цьому випадку знайти клієнтів буде практично неможливо.

Як організувати бізнес на відкритті хімчистки салонів автомобілів

Для відкриття невеликої фірми, що спеціалізується на хімчистці салонів автомобілів, будуть потрібні стартові інвестиції в розмірі близько 250 тисяч рублів .

На початковому етапі не має сенсу орендувати окреме приміщення. Всі необхідні витратні матеріали та обладнання можна зберігати у власній квартирі або гаражі. Виконувати замовлення можна на території замовників.

Для професійного чищення салонів автомобілів буде потрібно спеціальний пилосос, що продається в комплекті зі змінними мішками. Його вартість становить близько 120-180 тисяч рублів.

Підприємцю також знадобляться різні засоби хімічної обробки, які потрібно буде підбирати в залежності від ступеня типу забруднення інтер’єру авто. Ціна таких засобів для виведення плям варіюється від 3,5 до 4,5 тисячі рублів.

Встановити вартість послуги хімчистки можна в розмірі від 2 тисяч рублів (для невеликого транспортного засобу) до 18 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (для великогабаритного автомобіля). Цінову політику фірми можна змінювати в залежності від ситуації в регіоні і платоспроможності населення.

як організувати бізнес на хімчистці автомобілів

Пошук клієнтів для бізнесу на хімчистці

Найскладнішим етапом в організації подібного клинингового сервісу є пошук клієнтів. Для анонсування послуги необхідно розробити веб-сайт і зайнятися його просуванням ще до запуску бізнесу.

Іншим варіантом просування послуг фірми є співпраця з місцевими автосервісами. Вони можуть рекомендувати своїм клієнтам послуги хімчистки за певну винагороду.

Підприємцю варто найняти на роботу кількох промоутерів, які будуть роздавати рекламні брошури автовласникам на платних паркінгах.

На початковому етапі кількість замовлень буде невеликим, тому наймати додаткових співробітників немає сенсу. Брати на роботу майстрів потрібно лише тоді, коли бізнесмен не зможе справлятися з роботою самостійно, а кількість замовлень буде не менше 10 в тиждень.