У кожному місті знайдуться люди, які постійно шукають нових відчуттів. Це, як правило, підлітки і діти, які прагнуть пізнати світ у всій його багатогранності.

Їх важко здивувати звичайними розвагами, наприклад, прогулянкою в парку атракціонів.

Сучасні діти вимагають незвичайного і незабутнього відпочинку. Це може бути відвідування квест-кімнати або 5D-кінотеатру.

Відмінною бізнес-ідеєю візуалізацією нереальності простору є атракціон «Дзеркальний лабіринт». Його відвідування принесе багато радості будь-якій дитині. У такому місці можна не тільки весело провести час, а й організувати святкову фотосесію.

бізнес-ідея атракціону дзеркальний лабіринт

 

Бізнес атракціон «Дзеркальний лабіринт»

Для відкриття подібного атракціону потрібно невеликий стартовий капітал . Його розмір залежить від поточних цін на оренду нерухомості в регіоні запуску бізнесу.

Підприємцю потрібно буде знайти приміщення площею не менше 25 квадратних метрів. Вартість щомісячної орендної плати для жителів великих міст в цьому випадку складе близько 50 тисяч рублів.

Щоб трохи заощадити, можна розмістити бізнес не в центрі міста, а в густонаселеному спальному районі. В цьому випадку можна розраховувати на досить високий трафік.

Як організувати атракціон «Дзеркальний лабіринт»

Після того як питання з приміщенням буде вирішене, потрібно буде приступити до його обробці.

Для цього бізнесменові потрібно буде закупити близько 100 квадратних метрів дзеркал висотою в людський зріст, а також гіпсокартон, герметик, профілі, герметик та інші витратні матеріали.

На це піде не менше 50-60 тисяч рублів. Підприємцю потрібно задуматися про дизайн інтер’єру. Бажано віддати перевагу молодіжної або дитячої тематики.

Стики дзеркал можна прикрасити 3D-зображеннями популярних героїв фантастичних фільмів.

як організувати атракціон дзеркальний лабіринт

Бізнесмену також потрібно буде придбати стійку адміністратора і кілька вішалок. Щоб знизити витрати на прибирання приміщення, необхідно видавати клієнтам бахіли і рукавички. У цьому випадку підлогу і стіни залишаться чистими.

Щоб забезпечити високий рівень прохідності, підприємцю потрібно буде вкласти чималі кошти в рекламу. Має сенс надавати суттєві знижки на групове відвідування атракціону школярами або студентами.

Завищувати вартість вхідного квитка не варто. Оптимальним варіантом є ціна в розмірі 150 рублів.

Якщо атракціон відвідуватимуть хоча б 30 чоловік в день, бізнесмен зможе розраховувати на отримання прибутку в розмірі близько 100 тисяч рублів. В цьому випадку приблизний термін окупності вкладень в проект складе всього 3 місяці.