Деякі експерти вважають, що через кілька років друкована література піде з вітрин магазин. Однак, практика показує, що в Росії спостерігається небувалий сплеск уваги до літератури і до друкованих видань зокрема .

дитячий книжковий магазин як ідея свого бізнесу

Так що бізнес-ідея відкриття книгарні для дітей знову стає актуальною.

Бізнес по відкриттю книгарні

Буде неправдою сказати, що сьогодні книжкові крамниці дуже популярні серед молоді, скоріше вони існують за рахунок більш дорослого покоління, яке не довіряє електронним новинок і гаджетам.

Для молоді важливі нововведення, і такими є електронні книги, які можуть містити в собі кілька сотень книг одночасно.

Однак, багатьом авторам все ж вдається зацікавити читачів і заманити їх в книжкові крамниці.

Якщо застосувати вдалі маркетингові кроки, то книжковий магазин зможе стати прибутковим бізнесом.

Чи не для кого не секрет, що виручку книгарні робить його асортимент на полицях. Серед найбільш затребуваних жанрів можна виділити: романи, детективи, фентезі та класику.

Однак особливої категорією в книжкових магазинах є дитяча література, адже цей читач самий вибагливий і виборчий, йому важлива не тільки сама література, а й загальна атмосфера в книжковому магазині, видовища, і можливо навіть інсталяції .

Як організувати бізнес з відкриття дитячого книжкового магазину

Багато батьків намагаються привчити своїх дітей читати паперові видання, а не електронні книги.

Причин цього кілька:

 

  • По-перше, паперові книги не псують зору так, як це роблять електронні аналоги;
  • По-друге, паперова література виробляє більший ефект на читача в силу того, що з нею присутній тактильний контакт, який діє на підсвідомість людей;
  • По-третє, паперову книгу можуть дозволити собі купити все, а ось електронну — далеко не все, тому доступність перших грає на руку підприємцям.

бізнес-ідея відкриття дитячого книжкового магазину

Книжкові магазини для дітей відвідують не тільки дорослі, які підбирають літературу для своїх чад, а й діти. Про це варто задуматися, адже саме діти є головним двигуном на шляху до книжкового магазину.

Якщо одного разу дитині сподобається в такому закладі, то він обов’язково зробить так щоб потрапити туди ще раз.

Книжковий магазин для дітей повинен представляти із себе щось більше ніж просто магазин, де є полки, каси і вибір літератури.

Чим казкові він буде виглядати, тим більше дитячої уваги він зможе привернути до себе . Адже дуже важливо дітей зацікавити, розповісти, що світ книг дуже цікавий і захоплюючий.

Зробити це можна за допомогою маркетингових рішень, спрямованих на збільшення обсягів продажів. Хорошим прикладом можуть послужити великі і галасливі презентації виходу нових книг, таких як Гаррі Потер.

На таких святах зазвичай працюють аніматори, які веселять дітей і батьків, натомість вдячні батьки не йдуть з магазину без покупок.

Також гарною ідеєю буде оформити стелажі або секції де стоять книги з певної сюжетною лінією у вигляді експозиції або інсталяції з об’ємними картинками. Все це викличе жвавий інтерес дітей і їх батьків, що є потужним двигуном торгівлі книгами.

На превеликий жаль в Росії таких вузькоспеціалізованих магазинів практично немає, і наші діти читають літературу більше всупереч, а не завдяки, а це відбивається на якості освіти в цілому в державі.

Тому це питання має підніматися на державному рівні, можливо навіть виділення якихось пільг для подібного бізнесу.

Організація відкриття дитячого книжкового магазину

Ідея книгарні повинна починатися з вибору підходящого приміщення. Тут потрібно орієнтуватися на розмір капіталу, адже полиці магазину повинні бути заповнені, при цьому повинно залишитися досить місця для ігрової зони та вільного проходу з дітьми.

Оптимальний розмір книгарні близько 100 квадратних метрів. Йдеться про великому магазині, де будуть реалізовуватися маркетингові заходи, проводиться свята, і пізнавальні вечора.

організація дитячого книжкового магазину

Наступний крок — це асортимент магазину . Потрібно враховувати переваги і інтереси дітей в першу чергу, а вони люблять читати те, що модно і актуально. Однак класика також має бути присутня на полицях магазину для більш старшого віку.

Співробітники в такий магазин повинні підбиратися особливо ретельно . Це повинні бути молоді, веселі і активні люди, які самі люблять літературу, а значить, зможуть порадити батькам у виборі хорошої книги.

Остаточний штрих — це маркетингові заходи, про які часто забувають бізнесмени . Цей комплекс реально може налагодити збут і залучити покупців, тому нехтувати маркетингом не варто.

Дитячий книжковий магазин — це не тільки бізнес, а й добру справу для держави і дітей . Тому цей бізнес повинен бути зарахований до статусу соціального підприємництва і отримувати пільги на ведення своїх справ.