Продуктові магазини завжди були рентабельні, тому що туди люди будуть ходити навіть в найбільш кризові часи.

Сьогодні конкуренція в цьому сегменті ринку дуже велика, тому новачкам які хочуть скористатися бізнес-ідеєю відкриття свого продуктового магазину і бажаючих вийти на цей ринок доведеться постаратися щоб утриматися на плаву .

бізнес-ідея відкриття продуктового магазину

Бізнес на відкритті продуктового магазину

Щоб почати планування відкриття продуктового магазину спочатку варто визначитися з особистими амбіціями, товарної та цінової політики.

Продуктовий магазин від магазину відрізняється, тому потрібно націлена на конкретних споживачів:

магазин узкопрофілірованний

  • м’ясні делікатеси, ковбаси, сири;
  • молочна продукція;
  • солодощі та кондитерка;
  • алкоголь;
  • елітний чай і кава.

Універсальний магазин

Це магазини де є всього потроху. У такому магазині людина може знайти практично будь-яку категорію товару

Магазин дорогих делікатесів і продуктів харчування

Такий вид магазинів відноситься до гурманам які готові платити великі гроші за улюблену продукцію

Економ магазин

Магазин з недорогими товарами, який підійде для будь-якого покупця.

Як організувати бізнес з відкриття продуктового магазину

Вибравши відповідну категорію, потрібно визначиться з розмірами і місцем розміщення магазину. Ці чинники є взаємопов’язаними, тому їх потрібно враховувати одночасно.

Вибравши місце для магазину, скажімо, спальний район міста, варто вивчити наявність конкурентів і незадоволеного попиту. Такі знаючи допоможуть визначитися з розмірами магазину: супермаркет, маленький магазин, кіоск.

 

як організувати бізнес з відкриття продуктового магазинуОднак, на розмір магазину впливає не тільки місце розташування, а й розмір капіталу, яким оперує бізнесмен. Супермаркет вимагає дуже великих витрат, левову частку з яких складають витрати на покупку продуктів для заповнення вітрин.

Що стосується звичайного магазину, то витрати на його утримання виявляться набагато меншими в порівнянні з супермаркетом.

Як видно всі фактори, що впливають на відкриття продуктового магазину взаємопов’язані і складають цілу систему . Знайти оптимальне рішення можна буде тільки тоді, коли знайдеться золота середина, яка задовольнить всі обставини.

Відкриваємо продуктовий магазин

Продуктовий магазин не можна відкривати просто так, в ньому повинна бути реальна необхідність . Якщо такої необхідності немає, але дуже хочеться відкрити магазин, то доведеться створити такі умови для споживачів, щоб переманити їх у конкурентів.

Відкриття будь-якого бізнесу в Росії неможливо без офіційної реєстрації і сплати податків, тому початком всіх починань має стати офіційне оформлення. Для продуктового магазину підійде форма ведення бізнесу у вигляді ІП та ТОВ, все залежить від масштабів діяльності і майбутніх намірів.

Після варто замислитися над місцем розташування. Цей фактор є головним для продуктового магазину, адже він повинен бути на виду, доступний і помітний. Від вдалого місця розташування буде залежати і обсяг продажів і кількість покупців.

Добре, коли власник магазину відкриває його в районі, де сам живе або добре його знає. Тоді він буде орієнтуватися в потребах не гірше будь-якого експерта і буде напевно знати чого не вистачає в радіусі доступності жителів кварталу.

Оптимальна торговельна площа для продуктового магазину складає 40-50 квадратних метрів , можна і менше, якщо обсяги продажів плануються невеликі. Якщо брати приміщення в оренду, то в місяць воно обходитиметься приблизно в 30 000 рублів.

Тому краще відкривати продуктовий магазин в своєму приміщенні (квартира на першому поверсі, в приватному секторі, якщо двір виходить на проїжджу частину).

Товарний асортимент на полицях магазинів також відіграє велику роль . Усі товарні позиції потрібно відібрати особисто власнику, хоча найкраще з таким завданням впорається жінка.

відкриття продуктового магазину як бізнес ідеяВибирати потрібно якісні товари, які бізнесмен б купував сам, також можна робити по одній позиції з економ-варіантів. Тут варто відзначити таку закономірність, що чим розкручений бренд і чим дорожче він коштує, тим більшу націнку на нього можна поставити. Тому, торгуючи дешевим товаром багато не заробиш.

Для того щоб закуповувати товар щомісяця потрібно вільна сума грошей в розмірі мінімум 100 — 150 тисяч рублів, залежно від обсягів продажів. Також варто пам’ятати, що продукти харчування — товарами, що швидко, тому купувати його і складувати недоцільно.

Маркетинг також є важливою складовою бізнес-ідеї щодо відкриття продуктового магазину . Маркетингові заходи — це саме те, що допоможе залучити клієнтів, перевершити конкурентів і налагодити бізнес.

Підбір персоналу — це важлива частина бізнес-ідеї, так як від професіоналізму співробітників також будуть залежати обсяги продажів. Оплата праці хороших співробітників повинна бути гідною (20 000 рублів), проте в перші місяці роботи можливо підприємцю доведеться попрацювати самому.

Продуктовий магазин завжди буде з прибутком, якщо його грамотно організувати і налагодити систему роботи . З цим завданням допоможе впоратися бізнес-план, де має бути передбачено все, що стосується бізнесу.