Важко зустріти людину, у якого сьогодні немає стільникового телефону. Як і будь-яка техніка, мобільні телефони схильні до поломок.

Причому дані пристрої використовуються активно, тому ступінь їх зношуваності вище інших побутових приладів. Більшість вважають за краще відразу викидати вийшов з ладу мобільний і купити новий.

бізнес-ідея відкриття ремонту стільникових телефонів

Але деякі, кому ця річ дорога як подарунок або просто телефон відносно новий і коштував дорого, вирішать його відремонтувати. І тут їм на допомогу приходять бізнес-ідеї по відкриттю пунктів ремонту стільникових телефонів.

Бізнес на ремонті телефонів

В даному виді послуг величезну роль грає доступність точки по ремонту та її постійне перебування на увазі . Тому орендувати приміщення слід в центрі міста або поруч з великими торговельними центрами або ринками на периферії.

Також непоганими варіантами вважаються місця біля метро, вокзалів, зупинок громадського транспорту. Кілька разів помітивши вивіску, потенційний клієнт запам’ятає місце, при необхідності відразу згадає про нього і понесе туди зламаний телефон.

 

Бажано орендувати приміщення там, де можна зверху над входом розташувати велику вивіску. У деяких випадках на перших поверхах житлових будинків це зробити не вийде.

Як організувати бізнес на ремонті телефонів

Для початку розрахуємо, скільки коштів знадобиться для оренди приміщення. Окупається бізнес не раніше півроку.

Щоб зрозуміти, що точка по ремонту організована вдало, і кожен день приходить хоча б 5 клієнтів, піде два-три місяці.

Тому оптимальним терміном оренди стане 3-4 місяці, за які орендодавцю доведеться віддати 30-40 тис.

Багато коштів піде на закупівлю витратних матеріалів і запчастин. У Росії хороших постачальників знайти важко, в основному всі крапки по ремонту стільникових телефонів роблять закупівлі невеликих і середніх партій в Китаї, замовляючи все поштою.

Як показує практика, оплата послуг пошти все одно вигідніше співпраці з вітчизняними перекупниками. На щастя, більшість деталей мають малу вагу і розмір, тому не варто боятися великих витрат на поштові послуги.

На придбання першої партії витратних матеріалів для найпопулярніших моделей стільникових телефонів піде 50-70 тис.

На предмети обстановки для приміщення знадобиться 15 тис. Цього вистачить на прості офісні стільці, стіл і пару невеликих шафок для зберігання витратних деталей.

На інструменти у вигляді паяльника, набору викруток, пристроїв для тестування роботи мобільних треба приблизно 30 тис.

Не завадить на першому етапі вкластися в рекламу. Можна вибрати бюджетний варіант з роздачею візиток і флаєрів на вулиці (5-10 тис.), А можна зупинитися на повноцінному просуванні по ТБ і в газетах (40-50 тис.).

як організувати бізнес по ремонту стільникових телефонів

Персонал або ремонтувати самому

Більшість фірм з ремонту стільникових телефонів ставали успішними лише тоді, коли їх власник починав бізнес своєю працею і добре розбирався в ремонті електроніки і побутової техніки.

Це набагато вигідніше, ніж наймати працівника з боку і стежити за якістю виконання ремонту.

Наймати помічника або менеджера для прийому замовлень варто тільки в тому випадку, коли клієнтів буде багато. Показником окупності вважається 60-70 клієнтів на місяць.

Але по-справжньому перспективною справою можна вважати те, при якому щомісячний потік бажаючих відремонтувати телефон становить понад 100 осіб.

Тонкощі ведення бізнесу по ремонту стільникових

Важливо розуміти, що подібний бізнес залежить від «сарафанного радіо». Особливо в невеликому місті.Тому потрібно сумлінно виконувати обов’язки по ремонту і не ставити такі деталі, які зламаються через пару місяців.

Звичайно, клієнт не стане скаржитися з цього приводу, але точно більше не звернеться в цю фірму і не стане радити її знайомим.