Бізнес-ідея відкриття кур’єрської служби
Створення служби по наданню кур’єрських послуг на пострадянському просторі має коріння, які в якійсь мірі пов’язують радянську пошту, де була власна служба доставки, але з державним ухилом.
Нарікань на роботу служби доставки з радянського минулого призвело до того, що практично у всіх державах колишнього СРСР виникла мобільна кур’єрська служба, нічого спільного не має з нерозторопністю радянської системи і цей ринок ще не насичений, так що бізнес-ідея відкриття кур’єрської служби досить приваблива.
Бізнес на відкритті кур’єрської служби
Міжнародна асоціація кур’єрських служб розробила своєрідний кодекс честі, який прижився у всіх кур’єрських службах пострадянських країн .
До речі, саме слово «кур’єр» перекладається з латині, як рухатися швидко, що в точності підтверджує основний принцип функціонування таких служб.
Цілі кур’єрської служби
Для кур’єрської служби є кілька категорій і напрямків, які об’єднані однією метою, максимально швидко доставити вантаж, товар з одного пункту відправлення в інший.
Послуги кур’єрської служби
Кур’єрська служба пропонує практично всі затребувані системи, що входять в комплекс вид послуг кур’єрської служби:
- Доставка поштової кореспонденції;
- Доставка вантажу цільового призначення (безпосередньо до клієнта або в конкретне місце) — документи, бланки, післяплатою, банківські картки;
- Здійснення рекламної компанії, і поширення рекламної продукції;
- Доставка їжі, квітів, подарунків;
- Доставка вантажу і товарів усередині одного регіону, міжнародна доставка, міжміський доставка;
- Взаємодія з закордонними кур’єрськими службами.
Системи координації та взаємодії для кур’єрської служби
Деякі великі кур’єрські компанії мають свої спеціальні інструменти і важелі організації кур’єрської служби, що включають сайт з наявністю інтерфейс-додатки API де можна з меншими витратами розрахувати доставку вантажу з будь-якої точки країни і планети.
У кожній кур’єрській службі працює розпланована технологія за типом конвеєра, де задіяні різні фахівці, причому в цій роботі беруть участь менеджери, диспетчера, комірники, вантажники, пакувальники, маркірувальники і т.д.
Основний тягар організації роботи в кур’єрській службі покладається на диспетчера, який першим оформляє замовлення, веде діалоги з клієнтом, і тільки після цього до роботи підключаються додаткові сили кур’єрської служби.
Диспетчер веде роботу з клієнтом в будь-який час доби, диспетчер не знає вихідних і святкових днів, так як кур’єрська служба працює цілодобово без зупинки.
Диспетчер — провідний спеціаліст кур’єрської служби
Для диспетчера важливим завданням є координація всієї служби, при цьому, кожен учасник повинен відповідати за свій фронт роботи, який визначений посадовими інструкціями.
Основні завдання та функції диспетчера:
- Прийом і детальне вивчення заявок від потенційних клієнтів;
- Оформлення замовлень, з використанням реєстру бази даних;
- Формування комплекту документації для роботи із замовленням клієнта;
- Координація роботи задіяних служб;
- Додаткові консультаційні послуги для клієнтів, в тому числі інформування про місце знаходження вантажу в дорозі;
- Взаємодія з регіональними кур’єрськими службами.
Прийом на роботу фахівця диспетчера вимагає від кандидата професійної відповідності та знання навичок роботи в кур’єрській службі.
Кандидат на посаду диспетчера проходить стажування, після чого його допускають до виконання прямих професійних обов’язків в кур’єрській службі.
Добавить комментарий