Створення служби по наданню кур’єрських послуг на пострадянському просторі має коріння, які в якійсь мірі пов’язують радянську пошту, де була власна служба доставки, але з державним ухилом.

бізнес-ідея відкриття кур'єрської служби

Нарікань на роботу служби доставки з радянського минулого призвело до того, що практично у всіх державах колишнього СРСР виникла мобільна кур’єрська служба, нічого спільного не має з нерозторопністю радянської системи і цей ринок ще не насичений, так що бізнес-ідея відкриття кур’єрської служби досить приваблива.

Бізнес на відкритті кур’єрської служби

Міжнародна асоціація кур’єрських служб розробила своєрідний кодекс честі, який прижився у всіх кур’єрських службах пострадянських країн .

До речі, саме слово «кур’єр» перекладається з латині, як рухатися швидко, що в точності підтверджує основний принцип функціонування таких служб.

Цілі кур’єрської служби

Для кур’єрської служби є кілька категорій і напрямків, які об’єднані однією метою, максимально швидко доставити вантаж, товар з одного пункту відправлення в інший.

Послуги кур’єрської служби

Кур’єрська служба пропонує практично всі затребувані системи, що входять в комплекс вид послуг кур’єрської служби:

 

  • Доставка поштової кореспонденції;
  • Доставка вантажу цільового призначення (безпосередньо до клієнта або в конкретне місце) — документи, бланки, післяплатою, банківські картки;
  • Здійснення рекламної компанії, і поширення рекламної продукції;
  • Доставка їжі, квітів, подарунків;
  • Доставка вантажу і товарів усередині одного регіону, міжнародна доставка, міжміський доставка;
  • Взаємодія з закордонними кур’єрськими службами.

бізнес по відкриттю кур'єрської службиСистеми координації та взаємодії для кур’єрської служби

Деякі великі кур’єрські компанії мають свої спеціальні інструменти і важелі організації кур’єрської служби, що включають сайт з наявністю інтерфейс-додатки API де можна з меншими витратами розрахувати доставку вантажу з будь-якої точки країни і планети.

У кожній кур’єрській службі працює розпланована технологія за типом конвеєра, де задіяні різні фахівці, причому в цій роботі беруть участь менеджери, диспетчера, комірники, вантажники, пакувальники, маркірувальники і т.д.

Основний тягар організації роботи в кур’єрській службі покладається на диспетчера, який першим оформляє замовлення, веде діалоги з клієнтом, і тільки після цього до роботи підключаються додаткові сили кур’єрської служби.

Диспетчер веде роботу з клієнтом в будь-який час доби, диспетчер не знає вихідних і святкових днів, так як кур’єрська служба працює цілодобово без зупинки.

Диспетчер — провідний спеціаліст кур’єрської служби

Для диспетчера важливим завданням є координація всієї служби, при цьому, кожен учасник повинен відповідати за свій фронт роботи, який визначений посадовими інструкціями.

Основні завдання та функції диспетчера:

  1. Прийом і детальне вивчення заявок від потенційних клієнтів;
  2. Оформлення замовлень, з використанням реєстру бази даних;
  3. Формування комплекту документації для роботи із замовленням клієнта;
  4. Координація роботи задіяних служб;
  5. Додаткові консультаційні послуги для клієнтів, в тому числі інформування про місце знаходження вантажу в дорозі;
  6. Взаємодія з регіональними кур’єрськими службами.

як організоваать бізнес з відкриття кур'єрської служби

Прийом на роботу фахівця диспетчера вимагає від кандидата професійної відповідності та знання навичок роботи в кур’єрській службі.

Кандидат на посаду диспетчера проходить стажування, після чого його допускають до виконання прямих професійних обов’язків в кур’єрській службі.