Створення підприємства з виробництва меблів копітка і витратна справа. Але, якщо підійди до організації бізнесу з розумом можна поступово досягти значних успіхів і зміцнити свої позиції на ринку, на тривалий час.

Організація бізнесу вимагає прорахунку кожного кроку. Це стосується не тільки фінансів, але і трудових і тимчасових витрат, так що це не найпростіша ідея для бізнесу .

бізнес ідея виробництва меблів

Бізнес по виробництву меблів

Існує ряд правил, виконання яких призводить до створення прибуткового бізнесу.

Насамперед необхідно скласти бізнес-план підприємства .

Більшість дрібних підприємців не вважають бізнес-планування важливим елементом при створенні підприємства. Багато хто вважає, що досить просто спілкуватися з людьми, домовлятися про вигідні ціни або просто плисти за течією.

Насправді від планування повністю залежить вся подальша діяльність і успіх бізнесу.

Бізнес план:

  1. Робить явним всі питання і проблеми підприємства;
  2. Розписує всі часові та фінансові витрати;
  3. Координує дії;
  4. Контролює всі видаткові і прибуткові частини;
  5. Контролює обсяг попиту і пропозиції на ринку.

Після складання бізнес-плану необхідно відповісти на наступні питання:

  1. З якою метою проводиться товар;
  2. На які категорії населення розрахований даний товар;
  3. Як буде здійснюватися пошук клієнтів;
  4. Товар буде проводитися на склад або за індивідуальним замовленням;
  5. Де буде знаходитися офіс і виробничі потужності, необхідний, взагалі, офіс на початковому етапі розвитку;
  6. Рівень шлюбу на початковому етапі виробництва і шляхи його усунення;
  7. Рекламна і маркетингова діяльність;
  8. Програмне забезпечення;
  9. Система винагороди і мотивації співробітників (в міру розширення штату);
  10. Наявність зовнішніх чинників здатних завдавати шкоди діяльності.

Після визначення стратегії, місії та цілі, на самому початку діяльності, бажано не вкладати дуже велику кількість фінансових коштів.

Починати меблеве виробництво бажано при мінімальних вкладеннях.

як почати виробництво меблів

Спочатку діяльності, цілком можливо, обходитися без офісу.

Клієнти для придбання меблів

Перших клієнтів можна знайти за допомогою інтернет-ресурсів, помістивши оголошення про виробництво меблів на певних сайтах з оголошеннями, або в соціальних мережах.

Не зайвим буде створити сайт для свого виробництва, це може бути як просто сайт візитка, так і повноцінний меблевий інтернет магазин, наприклад як інтернет-магазин журнальних столів з цінами .

 

Можна розповісти всім друзям, знайомим і родичам про початок бізнесу.

Надрукувати паперові оголошення і розмістити їх по місту, на спеціально відведених для цього площах.

Ефективним є співробітництво з будівельними магазинами або бригадами будівельників. Потрібно спробувати налагодити з людьми, трудящими в цій сфері контакт, тому що найчастіше після ремонту закуповується нові меблі.

Перші клієнти — це дуже важливі люди. Від такого наскільки вони залишаться задоволеними придбаним товаром, безпосередньо залежить вся подальша діяльність.

Як зацікавити потенційного клієнта

Для того щоб зацікавити клієнта і залучити його до замовлення меблів, саме у вас, необхідно придбати і навчитися користуватися спеціальним програмним забезпеченням, яке:

  • Дозволить візуалізувати всі побажання клієнта;
  • Дозволить вписати меблі в інтер’єр кімнати;
  • Розкроїть матеріал, з якого буде проводитися замовлення.

Зустрічатися з замовником краще на території де буде знаходитися меблі, щоб відразу зробити необхідні заміри і, маючи мобільний пристрій відразу показати замовнику, ескіз майбутньої меблів і то, як вона впишеться в інтер’єр.

бізнес з виробництва меблів

Фінансова частина виробництва меблів

Якщо фінанси не дозволяють відразу придбати верстати для виробництва меблів можна скористатися послугами меблевих фірм, які на ваше замовлення зроблять порізку, Кромковка і зроблять присадку меблів .

За вами в такому випадку залишається доставка та збирання меблів (у місці установки, або в гаражі або орендованої площі).

Надалі, коли з’явиться своя клієнтська база, можливо, придбання верстатів (в залежності від бюджету).

Це можуть бути як верстати ЧПУ, так і більш прості верстати, що дозволяють здійснювати основні функції та економити на послугах інших фірм. Вибір ручного інструменту також залежить від бюджету і переваг.

Вибір приміщення під офіс і цех

Вибір приміщення під офіс і приміщення для цеху теж повинен бути проведений з урахуванням попиту на меблі, обороту фірми і кількості постійних замовлень та обсягів робіт .

Орендувати приміщення під офіс найкраще в місцях з великим скупченням людей.

Такими місцями під офіс можуть бути:

  1. Торгові центри;
  2. Червона лінія торгових рядів (прохідні, перші ряди);
  3. Центр міста;
  4. Центр району міста;
  5. Площі, розташовані поблизу громадських місць.

Вибір приміщення під цех також вимагає певних знань. Важливо підібрати приміщення, яке:

  1. Пасуватиме по площі для виробництва і складування меблів;
  2. Температура в приміщення не повинна опускатися нижче 15 градусів (від цього залежить якість матеріалів і якість виготовлених меблів);
  3. Вологість повітря також не повинна бути підвищеною, так як це також позначається на виробі;
  4. Відмінним варіантом буде розташування виробничих площ поблизу постачальників, так як це може не тільки знизити витрати на транспортування, але і скоротити терміни поставки матеріалів;
  5. Цех повинен мати зручний під’їзд. Від цього фактора залежить зручність і безпеку вантажно-розвантажувальних робіт.

Матеріали і комплектуючі для меблів

Наступним важливим фактором є вибір постачальника матеріалів і комплектуючих.

як організувати власний бізнес на виробництві меблів

Велика конкуренція на ринку зобов’язує кожного постачальника боротися за покупця. А якщо покупець ще оптовий і є постійним клієнтом, то це може обіцяти акції, знижки або будь-які інші програми лояльності.

Вибираючи постачальника необхідно звертати увагу на:

  1. Асортимент матеріалів і комплектуючих, так як ви не можете передбачити, який до вас звернеться клієнт, і на яку цінову категорію він буде орієнтований;
  2. Можливість повернення матеріалу в разі шлюбу або будь-якого іншого дефекту;
  3. Бажано, щоб в разі необхідності, постачальник відпускав матеріал з відстрочкою платежу або в кредит;
  4. Вибирайте постачальника близького вам по духу, що переговори і контакти не приносили вам незручності і дискомфорту.

Попит і пропозиція на ринку меблів

Коли бізнес налагоджений і в справах відчувається певний прогрес, і перед становленням «на ноги», для того, щоб утриматися «на плаву» необхідно стежити за попитом і пропозицією на ринку.

Необхідно проводити маркетингові дослідження, як своїми силами, так і залучаючи до цього спеціалізовані фірми.

Маркетингове дослідження включає в себе:

  • Вивчення попиту на ринку;
  • Вивчення потреб клієнтів;
  • Виявлення потреб в залежності від сегментів (вік, стать, матеріальне становище, місце проживання клієнтів, звички, традиції і звичаї);
  • Насиченість ринку;
  • Життєві цикли товару (стадії на яких товар приносить максимальний і мінімальний дохід). Це може залежати від технологій, моди, попиту або можливості заміни певного товару іншим.

виміри і підгонка меблів

Персонал і його мотивація

Мотивація співробітників, ваше ставлення до них і їх винагорода за працю безпосередньо впливає на продажі, і якість виконаних робіт і наданих послуг.

Запам’ятайте самі та навчіть персонал, який працює на вас, що від того, як ви спілкуєтеся з клієнтами, як якість виконується замовлення і проведена робота в термін залежить вся ваші подальша діяльність і дохід.

Головне, щоб клієнт став для вас постійним, і після закінчення декількох років бажав звернутися саме до вас, а не в фірму конкурентів. Клієнт повинен залишитися, настільки задоволений вашою роботою, що захоче порадити вас іншій людині або просто розповісти про чудову якість обслуговування.

Існують фактори, які можуть істотно впливати на бізнес, але ви не в змозі на них вплинути. Це може бути:

  • Криза в країні;
  • Знецінення валюти;
  • Зниження рівня життя;
  • Військові дії.

Убезпечити себе від зовнішніх факторів дуже складно, але їх завжди потрібно враховувати при плануванні своєї діяльності.

Виконання всіх перерахованих вище правил дозволить спланувати діяльність на етапі створення і підтримувати її в подальшому. А постійний контроль, координація, планування, аналіз і дослідження дозволять постійно рухатися вперед і відповідати вимогам ринку.