Виїзні послуги з обслуговування заходів користуються великим попитом не тільки в мегаполісах, але і в провінційних містах.

Це обумовлено модою на проведення весіль, корпоративів, святкових урочистостей на природі.Останнім часом відзначилася тенденція проводити такі заходи з розмахом, запрошуючи артистів, організовуючи різні шоу і т.д.

Зрозуміло, для справжнього свята необхідно не тільки скласти оригінальне меню, але і заздалегідь подбати про наявність алкогольних напоїв, які б всім припали до смаку і це непогана бізнес-ідея для своєї справи.

бізнес ідея виїзного коктейль-бару

Бізнес на виїзному коктейль-барі

Відмінним рішенням подібної проблеми є використання послуг виїзного коктейль-бару .

 

Це дозволяє заощадити час і сили, оскільки організаторам заходу потрібно лише зустрітися з бізнесменом, що спеціалізуються на наданні подібного сервісу, обговорити з ним бюджет і визначитися з напоями, які будуть пропонуватися гостям.

Закупівлю алкоголю і інгредієнтів для приготування коктейлів, доставку посуду і обслуговування бізнесмен повністю бере на себе.

Як організувати бізнес на послуги виїзного коктейль-бару

Для організації своєї справи в цій сфері івент-послуг необхідний мінімальний стартовий капітал . Якщо бізнесмен буде працювати з клієнтами по передоплаті, то йому будуть потрібні скромні вкладення в розмірі 20-30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Цих коштів буде достатньо для придбання скляного посуду, міксерів та інших пристосувань для приготування коктейлів.

Підприємцю потрібно буде найняти на роботу бармена, який має досвід роботи в подібній сфері. Він повинен вміти готувати такі популярні коктейлі, як мохіто, текіла санрайз, Космополітен, маргарита, дайкірі.

Додатковою перевагою стане вміння готувати безалкогольні напої, оскільки на будь-якому заході знайдуться непитущі люди, які проявлять інтерес до подібного сервісу.

як організувати бізнес на послуги виїзного коктейль-бару

Просування свого виїзного коктейль-бару

Щоб почати отримувати прибуток від подібного бізнесу, підприємцю необхідно зайнятися активним просуванням своїх послуг . На початковому етапі має сенс налагодити співпрацю зі святковими агентствами свого міста.

З їх допомогою можна знайти перші замовлення. На подальшому етапі можна працювати з організаторами заходів безпосередньо.

Для цього необхідно поширити інформацію про виїзному коктейль-барі в соціальних мережах, а також серед керівників різних комерційних фірм, які часто проводять корпоративи на природі.

Закуповувати алкоголь для приготування коктейлів слід в гіпермаркетах, оскільки там часто бувають акції на подібну продукцію.

Вартість послуг виїзного коктейль-бару визначається в індивідуальному порядку (в залежності від масштабу заходу, кількості гостей і т.д.).

Як правило, прибуток від виконання навіть невеликого замовлення складе не менше 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.